Gå til innhold

Er det noen her som driver eget firma?

philippa starck

Anbefalte innlegg

Hvilket firma er det, og jobber dere fulltid der eller bare litt på si? Hvorfor driver dere det, og er det mye jobb? Kommer ikke på flere spørsmål, men please fortell..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Firmaets navn får du nok ikke, men det dreier seg media/reklame/lobbying/pressemeldinger osv...

Jeg bruker faktisk mere tid på det enn på KG...da kan du tenke deg hvor mye jeg jobber... :ler:

Hvorfor jeg driver...? ...både jeg og kompanjongen har vel spurt oss om akkurat det....hovedmotivet er nok det faktum at penger er en veldig praktisk liten detalj...men, vi hadde nok ikke gjort det hvis det ikke var moro...

...seriøst...til tider jobber vi mer enn både vi og våre omgivelser har godt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg hadde firma ei stund. I tillegg til "vanlig" jobb. Jeg drev med underholdning, og reiste mye rundt i helgene med eget show (nei, ikke noe dirty asså) Det vil si at jeg jobbet minimun 8 timer i døgnet, mandag til og med søndag. Mye kvelder og netter, og mye reising.

I utgangspunktet kunne jeg vel tatt det som biinntekt, men eksen mente vi kunne tjene gress på å skrive likt og ulikt av på skatten. Selvfølgelig var det omtrent da vi skilte oss, så jeg satt igjen med en boks full av kvitteringer, ikke sjans i havet til å betale revisor, fikk skattepengene igjen i oktober, og ingen feriepenger, ble ligna feil året etter fordi jeg fortsatt ble regnet som selvstendig, måtte levere avansert likning, (motsatt av forenkla :oops: ) oppgav et feil tall (uvitende og blondt), fikk straffeskatt og ble kjempefattig, og er litt sur ennå.... Mest på eksen, alt er jo selvsagt hans skyld 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eget firma, fulltid og vel så det. Ikke så populært for familien men den som ler sist ler best, når jeg blir rik skal jeg reise ALENE på jordomseiling så kan de bare sitte her med skjegget i postkassa.. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...