AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Her er den godeste Sean Connery (James Bond for de som ikke vet). Han var faktisk bodybuilder ved siden av å være skuespiller. Slik så altså bodybuilderene ut for 50-40 år siden. Før steroider ble dagligvare. Jeg må ærig innrømme at dette ser mye mer estetisk vakkert ut og naturlig enn disse 200 kg byggerne som faktisk er på steroider uansett hvor mye de benekter det. Ronnie Coleman setter standaren for dagens bodybuildere. Hva syns dere ser best ut?
Mr.Omg Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Naturlig (gamle måten) ser best ut. De bodybuilderne i dag ser jo grusomme ut. 6
Leifr Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 (endret) Rent estetisk synes jeg ingen har gjort det bedre enn Eugen Sandow mot slutten av 1800-tallet. Gikk bokstavelig talt inn for å se ut som en klassisk gresk statue og fikk det til. Endret 6. april 2012 av Leifr 1
Rights Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Måtte google Eugen Sandow, og han er uten tvil en freak of nature. Utrolig fysikk! Ante heller ikke at Sean Connery hadde vært en bodybuilder, så det var jo en fun fact. Alle etter "Arnold epoken" ser ut som en gjeng med freaker. 1
Tabris Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Sean Connery så utvilsomt mye bedre ut, en skikkelig vakker kropp. Når det gjelder dagens bodybuilding, så kan jeg ikke fatte og begripe at noen ønsker å gjøre noe slikt med seg selv. Det ser jo helt deformert ut. 7
Spøkelse Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Det er helt klart en sær sport for spesielt interesserte, hvordan de vil se ut er jo opp til dem og personlig smak Det er svært få som går rundt i "sceneform" med så lav fettprosent hele året. Jeg leste en leder i et treningsmagasin i fjor en gang, hvor redaktøren satte spørsmålstegn ved at bodybuilding nå kun har blitt til "jo større jo bedre". Proposjonene går helt ut av skalaen og de ser jo ut som en gjeng med Belgian Blue kjøttfe som bare har pakket på seg med muskler. Jeg syns det var fint opp til og kanskje litt i perioden da Arnold holdt på, etter det så har det eksplodert og jeg syns det er for mye. Det er synd at man omtrent ikke kan konkurrere i sporten uten å bruke steroider. Vet det finnes rene konkurranser men det er jo veldig liten interesse for disse sammenlignet med de store BB konkurransene.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Sean Connery var jo flott. Og helt maks av hva jeg liker av "biffer". Det som skjer per dags dato er bare helt sinnsykt. Jeg kan ikke i min villeste fantasti skjønne at noen vil se så grusomme ut :gjeiper: DETTE skal liksom være et forbilde?? Jizz http://www.learn-bodybuilding.com/images/bb/kev3.jpg 1
Happiness12 Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 60-tallets bodybuildere så definitivt mye bedre ut enn dagens. Han på bildet i innlegget over ser rett og slett usunn ut. 1
Tabris Skrevet 7. april 2012 #9 Skrevet 7. april 2012 (endret) Finnes det mennesker som synes det der er pent? Virkelig? Mannen er jo oppblåst og deformert. Endret 7. april 2012 av Tabris 2
Kahlan Amnell Skrevet 8. april 2012 #10 Skrevet 8. april 2012 Må si jeg foretrekker 60-tallets bodybuildere jeg med. Smaken er jo som kjent som baken, men det virker jo som om størrelse er det viktigste nå til dags.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Å være besatt av å være stor, er vel en sykdom på lik linje med anorexi og bullemi. Jeg husker bare ikke hva det heter. Men det er i hvert fall helt sykt :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå