AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Bilde. Jeg er helt besatt av den kroppen der. Og jeg vil så gjerne ha en slik kropp! Selv veier jeg 73 kg og er 173 cm høy. Jeg er 100 cm rundt hoftene, 75 cm rundt midjen og 103 cm rundt puppene. Jeg har ganske kraftige lår, så tror jeg vil se langt etter slike lår.. Men uansett, den magen! Hva kan jeg gjøre? Hvilken trening må til? Hvor lang tid vil dere tro det vil ta å få en slik kropp? Et halvt år? Ett år? Jeg er så desperat at jeg snart går inn for sulting og oppkast. Har tidligere slitt litt med spiseforstyrrelser.. Men jeg vil gjerne ta imot tips og råd til hvordan jeg virkelig kan få en slik kropp! Er villig til å legge meg i hard trening for å si det slik. Herregud, den kroppen.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Du høres helt skrullete ut. Det går ikke ann å kopiere andres kropp. Slikt er styrt av beinbygning, proposjoner, gener osv. Det du kan gjøre derimot er å leve sunt og trene fornuftig. Du får IKKE den kroppen der ved å sulte deg. Sulting river vekk alt som er av muskelmasse, og du ender opp som slapp, dvaskete, ekkel anorektiker. 11
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Jeg har ikke sagt at jeg absolutt skal ha den kroppen der. Jeg vil ha en som er lignende. Iallefall nærme. Moralpreike trenger jeg ikke.
belle_ Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Umulig å vite når man ikke vet hovrdan kroppen din ser ut. Er ikke sikkert du kan få en lignende kropp en gang... Eneste du kan gjøre er vel å gå ned i vekt å få ned fettprosenten din litt. Spis sunt og tren, ikke verre enn det.
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Lav fettprosent + gode gener + silikon. 11
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Lav fettprosent + gode gener + silikon. Jeg har jo slike pupper fra før av... Men greit, takk.
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Jeg har jo slike pupper fra før av... Men greit, takk. Vel, dama på bildet har ganske trolig silikon så det var det jeg svarte etter. Selv om at du har like pupper nå, betyr ikke det at de vil være så store dersom du går ned i fettprosent. Puppene forandret seg med resten av kroppen, vet du. 5
Glynis Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Det er totalt usunt å være så besatt av en bestemt kropp at du lager en tråd om det, så jo, du trenger en moralpreken. Og en trådstenging. 5
Gjest Eline4 Skrevet 5. april 2012 #11 Skrevet 5. april 2012 (endret) Gå foran speilet, trekk opp skjorta, og hold inne magen. Jeg ville kanskje valgt en litt mer trent kropp om det nå skulle være noe. Pen kropp, men hadde vært mye penere med litt muskler Tren fornuftig, og hold deg til relativt sunn mat! *skriveleif* Endret 5. april 2012 av Eline4 1
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Som de andre sier kan du aldri få den kroppen; fordi vi alle er unike og er bygd på forskjellige måter. Men du kan forme den kroppen du har til å bli den beste utgaven av deg selv. Får å gjøre det må du spise sunt og fokusere på kardio trening som er fettforennende og som ikke vil gi deg så stor muskelmasse, men mer definerte muskler.
Envy Skrevet 6. april 2012 #13 Skrevet 6. april 2012 Denne tråden kommer garantert til å bli stengt i nær fremtid. Jeg har også mål og forbilder, men jeg har aldri vurdert å ty til sulting og oppkast, det er faktisk syke tanker. Dessuten er ikke det veien å gå for å få en stram, sunn kropp uansett. For å få den kroppen du linket til må det lignende kroppsbygning og silikon til. Dessuten var ikke den kroppen så fryktelig flott heller. 1
Gjest Vodka Skrevet 6. april 2012 #14 Skrevet 6. april 2012 Det var ganske perfekt kropp, ja. Kan være hun har silikon da, er ikke så mange tynne jenter som har så store pupper. Men kan jo være hun har vært heldig. Det er bra å være motivert, men du burde ikke være helt desperat.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #15 Skrevet 6. april 2012 Jeg synes det ser ut som en tenåringskropp, og tenåringskropper følger ingen 'vanlige' regler! 2
ingping Skrevet 8. april 2012 #16 Skrevet 8. april 2012 Søk hjelp TS. Seriøst. Håper du en dag klarer å bli fornøyd med den du er Lykke til.
Gjest Katten. Skrevet 8. april 2012 #17 Skrevet 8. april 2012 Legg deg i hardtrening og spis 1000kcal mer enn du gjør per i dag. http://fitnessbloggen.no/en-uke-med-periodisk-faste/ http://fitnessbloggen.no/enda-en-uke-med-periodisk-faste/
Paw Skrevet 8. april 2012 #18 Skrevet 8. april 2012 Bli glad i den kroppen du har. Når man blir så opptatt av å se på bilder av andres, glemmer man å se på sin egen. Sammenligning er det verste i verden, for det gir negative følelser og dessuten er det bare feil. Kanskje det sitter en annen jente der ute i verden å ønsker nå i dette øyeblikk at hun hadde akkurat den kroppen du har. Spis sunt og godt. Gå istedet for å ta buss/kjøre bil. Løp i trapper. Jogg. Sykle. Dans så mye du kan. Finn et magedansekurs eller lignende. Men før det, må du starte grunnlaget og jobbe med selvtilliten din. For av alt trenger kroppen kjærlighet! 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #20 Skrevet 9. april 2012 Det er jo null muskler der! Anoriksiakropp vil nå jeg si det der er.
Anbefalte innlegg