Gjest Gjest Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Til tross for at jeg er kjekk, så er jeg så utrolig dårlig med damer. Damer inviterer meg bort (ved å se veldig mange ganger bort på meg), men jeg blir bare nervøs og ender opp med å ignorere dem. Har dere tips til hva jeg kan gjøre for å "tørre" å gå bort til dem og prate med dem?
Rocky Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Til tross for at jeg er kjekk, så er jeg så utrolig dårlig med damer. Damer inviterer meg bort (ved å se veldig mange ganger bort på meg), men jeg blir bare nervøs og ender opp med å ignorere dem. Har dere tips til hva jeg kan gjøre for å "tørre" å gå bort til dem og prate med dem? Prøv å tenk på at det ikke er noe som står på spill, og at du ikke har noe å tape. Snakk med jentene som du snakker med en venn, eller noen du har lyst til å bli bedre kjent med. Senk skuldrene, smil og vær nysgjerrig på personen ovenfor deg.
Pene sko... Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Du har ingenting å tape. Her er det bare å skru på ditt fineste smil og flørte.
Lizbeth Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Jeg for min del syns det er kjempegøy når noen kommer bort for å slå av en prat, så der er det bare til å presse seg selv litt Hold samtalen hyggelig og høflig, men det sier nok seg selv
Gjest -J- Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Gå rolig, avslappet og selvsikkert bort til henne. Smil om du føler for det og hold øyekontakten. "Jeg la merke til at du så på meg, så jeg tenkte jeg kunne komme bort og introdusere meg selv." Så er du i gang. Resten greier du selv. Great success!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå