Gå til innhold

Helgen er rett rundt hjørnet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser sunt så og si hele uka, og trener 3 ganger i uka. Holder på å gå ned i vekt. Jeg unner meg taco med masse rømme, kjøttdeig, ost og alt som hører med på lørdag, og en hel pakke med potetgull og gjerne ett helt glass med salsadip til.. :gjeiper: Fredag spiser jeg gjerne hjemmelaget pizza og en pakke med popcorn eller to til og med! Drikker sikkert 3 liter cola i løpet av disse dagene også! Søndag er det tilbake til normalt, sånn ca. I allefall :sjenert: Er dette helt grusomt? Burde jeg ha fryktelig dårlig samvittighet for det jeg spiser disse to dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ut cola! Det er det verste.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet, men hvis du har som mål å gå ned i vekt ville jeg ha kutta kraftig i brusa og chipsposen, og i alle fall salsadipen.

Har du gått ned mye til nå med den nesten sunne uka og de to dagene? Hvis du har det, er det jo bare å kjøre på. Men jeg ville ha spist litt mer sunt i helga, som dette med cola og chips. F.eks et glass cola og bare litt chips, eller bare popcorn som er sunnere.

Gjest *Maja*
Skrevet

Så lenge du ikke spiser mer kalorier enn du forbrenner på en uke så er det ett fett, men om du ikke går ned i vekt så spiser du for mye.

Jeg spiser gjerne et halv kilo med smågodt iblant, og gjerne både pizza og cookies. Men jeg løper også opptil 5 mil i uka og spiser ekstremt rent i hverdagene så vekten min blir ikke påvirket av dette.

Om du skal ha dårlig samvittighet kommer da an på om vinningen går opp i spinningen. Hvis ikke: hva er det da å ha dårlig samvittighet for?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...