AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jeg spiser sunt så og si hele uka, og trener 3 ganger i uka. Holder på å gå ned i vekt. Jeg unner meg taco med masse rømme, kjøttdeig, ost og alt som hører med på lørdag, og en hel pakke med potetgull og gjerne ett helt glass med salsadip til.. :gjeiper: Fredag spiser jeg gjerne hjemmelaget pizza og en pakke med popcorn eller to til og med! Drikker sikkert 3 liter cola i løpet av disse dagene også! Søndag er det tilbake til normalt, sånn ca. I allefall Er dette helt grusomt? Burde jeg ha fryktelig dårlig samvittighet for det jeg spiser disse to dagene?
Gjest Daenerys Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet, men hvis du har som mål å gå ned i vekt ville jeg ha kutta kraftig i brusa og chipsposen, og i alle fall salsadipen. Har du gått ned mye til nå med den nesten sunne uka og de to dagene? Hvis du har det, er det jo bare å kjøre på. Men jeg ville ha spist litt mer sunt i helga, som dette med cola og chips. F.eks et glass cola og bare litt chips, eller bare popcorn som er sunnere.
Gjest *Maja* Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Så lenge du ikke spiser mer kalorier enn du forbrenner på en uke så er det ett fett, men om du ikke går ned i vekt så spiser du for mye. Jeg spiser gjerne et halv kilo med smågodt iblant, og gjerne både pizza og cookies. Men jeg løper også opptil 5 mil i uka og spiser ekstremt rent i hverdagene så vekten min blir ikke påvirket av dette. Om du skal ha dårlig samvittighet kommer da an på om vinningen går opp i spinningen. Hvis ikke: hva er det da å ha dårlig samvittighet for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå