Gå til innhold

Er det noen som har funnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

de "gullbillettene" som Freia reklamerer med i de store melkesjokolade-platene sine?

Må innrømme at jeg har kjøpt et par sjokolader, kun for å se etter dem, men det nytter jo ikke.

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selv om jeg har spist noen plater for å si det mildt. Håper jeg ikke vinner den heller. Tipper man får et årsforbruk av sjokolade eller noe, det er absolutt ikke noe jeg har lyst å vinne :)

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Nei,slik en flaks hadde aldrig jeg hatt :sjenert:

Har vunnet en ting i mitt liv og det var en dukke for 33 år siden :fnise:

Skrevet

Tipper man får et årsforbruk av sjokolade eller noe...

Åhh...jeg tror at jeg nesten dåner litt ved tanken på så Nirvanske tilstander. :rodmer:
Gjest Regza
Skrevet (endret)

Er det ikke bare besøk til FREIA fabrikken man får?

Endret av Regza
Gjest odisi73
Skrevet

Åhh...jeg tror at jeg nesten dåner litt ved tanken på så Nirvanske tilstander. :rodmer:

:skratte: Jeg ser deg for meg Hoppe,med 1 års forbruk med sjokolade foran deg og mange kalorier som skal ned :fnise: Tenk om det var is som du er så glad i :fnise:

Skrevet

Freia gir bort besøk til Nidar? Trooor ikke det :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

Pluss fra meg! Slike våkne forumister trenger vi her inne! ;)
  • Liker 1
Skrevet

haha :fnise:

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg tror jeg ville vært veldig fascinert av et Freiaregisert besøk til Nidar.

Ser for meg trenchcoats og solbriller, sniking rundt byggene og roting i containere!

Trolig mer kult enn skolekjedelig omvisning med eventuelle smaksprøver. :fnise: (Men hadde ikke sagt neitakk til smaksprøvene)

Skrevet

:skratte: Jeg ser deg for meg Hoppe,med 1 års forbruk med sjokolade foran deg og mange kalorier som skal ned Tenk om det var is som du er så glad i

Uansett: Jeg hadde nok hoppet kjempefort hoppetau og tatt trippelhopp av pur glede til jeg ikke kunne hoppe mere, men da hadde jeg begynt å snurre rundt for å forsøke å få tak i halen min. Jeg kan ikke tenke meg større lykke! Tenk å bade i en stor stamp med godsaker da gitt...:rodmer:

Takk til hog for rask levering. :klem:

Skrevet

Godt å se den linken, Swe. Da er det i allefall virkelig. Jeg får lete videre. :)

Skrevet

Alt man går glipp av når man ikke ser på tv.

• Liker 2
Gjest Regza
Skrevet

Sånn, fiksa, ver lettere beruset, skyller på det jeg.

Skrevet

Jeg har kjøpt MANGE sjokolader, og jeg har desverre ikke funnet en :( oh well!

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Nei, dette var slemt! Nå fikk jeg bare ekstremt lyst på sjokolade :snurt:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

men du? hvis du venter 6 måneder, så er det nesten gratis å komme inn på sjokoladefabrikken. jeg har vært der selv. smakt på fersk sjokolade. det var siste gang jeg spiste den sjokoladen :haar: grusom opplevelse :haar:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...