LadyM Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jeg er nylig blitt skilt og har så smått begynt å titte på menn igjen. Var ute med en venninne på en bar en søndagskveld da HAN kommer inn, vi har hilst på hverandre før i jobbsammenheng og syntes han var kjekk. Han slo seg ned ved bordet vårt og jeg gjorde noe jeg aldri pleier å gjøre, drakk flere drinker med ham og han ble med meg hjem. Det var ok sex, men ikke det helt store. Jeg var ganske flau dagen etter og var kanskje litt ivrig med at han skulle gå. Hørte ingenting fra ham, men vi vekslet heller ikke telefonummer. Så dukker han opp igjen etter en måned, går forbi bordet i kantina uten å hilse på meg. Jeg støter på ham etterpå og hilser og inviterer ham til kontoret mitt etter jobb for å prate litt. Han kommer og sitter der i flere timer og skravler. Hyggelig det, men han snakker ikke om noe annet enn fag og jobb. Neste dag inviterer jeg ham igjen til kontoret for å drikke kaffe og tenkte at han kanskje er bare sky og overlater til meg å ta initiativet. Han sitter igjen i flere timer og prater, om jobb og fag men ikke om oss. Jeg prøver å spørre hva slags planer han har om kvelden for liksom å hinte til at man kanskje skulle treffes seinere, men han tar ikke hintet. Så jeg inviterte ham med på kino og tenkte at dette blir mitt siste forsøk, etterpå får han finne på noe. Etter kinoen går vi og tar noen øl, men han prater fremdeles bare generelt. Jeg hadde forventa litt romatikk, men det ble det ikke. Jeg likte ham veldig godt og inviterte ham med meg hjem igjen og han blir der hele natta. Ikke den helt store sexen nei, men vi kjenner jo ikke hverandre. Han fikk telefonnummeret mitt, men ikke har han ringt og ikke sendt melding. Er han interessert eller ikke? Hvorfor okupperer han kontoret mitt hvis han ikke er interessert? Og hvorfor er han så tafatt hvis han er interessert? Jeg skjønner ingenting... Noen som har noen "jungelråd" til en uerfaren singel dame?
LadyM Skrevet 5. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2012 (endret) Han er nok bare interessert i sexen. Og det oppnår man ved å sitte i timesvis og skravle? Lagt til: Det er helt greit om han kun er interessert i sexen, jeg har ikke planer om å starte et forhold med det første. Endret 5. april 2012 av LadyM
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 typisk. en intellektuel mann som kan føre interessante samtaler og dama vil bare kose og snakke om dem og et forhold. nei han er ikke interessert fordi han kanskje ser etter en lik dame som han selv som har andre interesser en kjærlighet. 1
smilo Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Hvorfor kan du ikke bare si hva du tenker da i stedet for å vente på at han skal ta initiativet? Jeg er sikker på at han sitter med de samme tankene.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Jeg er nylig blitt skilt og har så smått begynt å titte på menn igjen. Han fikk telefonnummeret mitt, men ikke har han ringt og ikke sendt melding. Er han interessert eller ikke? Hvorfor okupperer han kontoret mitt hvis han ikke er interessert? Og hvorfor er han så tafatt hvis han er interessert? Jeg skjønner ingenting... Noen som har noen "jungelråd" til en uerfaren singel dame? Dere hadde en ONS. Det betyr ikke at dere skal ha det romantisk sammen i ettertid. Han føler seg sikkert bare avslappet med deg siden han allerede har hatt sex med deg. Det er vanlig.
eva-80 Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 nei, dette virker å ha noe krampaktig over seg fra din side. tror ikke han er interessert i noe annet enn sex og det bare fordi han får det fix ferdig. ville han måtte gjort noe selv så ville dette ikke blitt noe av det. hilse på han i kantina men ikke noe mere utenom det, tviler på det at han tar opp tråden igjen. Litt pinlig pga jobbsitasjon men alle kan trø feil innimellom.
Cata Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Ikke interessert, selv om han sikkert synes du er "ei likandes dame". Hadde han vært interessert så hadde han benyttet en av sjansene du har gitt ham nå. 1
LadyM Skrevet 6. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2012 Ikke interessert, selv om han sikkert synes du er "ei likandes dame". Hadde han vært interessert så hadde han benyttet en av sjansene du har gitt ham nå. Ja, jeg tror du har rett. Han har fått så mange sjanser til å ta et initiativ til noe, men overlatt styringa til meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor han skal sitte i timesvis og prate med meg når han har bedre ting å gjøre, dersom han ikke er interessert. Snodig mann altså. Men jeg liker ham veldig godt, vi mangler ikke tema. Uff, jeg tror jeg gir opp. Orker ikke flere tafatte, initiativløse menn.
Cata Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Ja, jeg tror du har rett. Han har fått så mange sjanser til å ta et initiativ til noe, men overlatt styringa til meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor han skal sitte i timesvis og prate med meg når han har bedre ting å gjøre, dersom han ikke er interessert. Snodig mann altså. Men jeg liker ham veldig godt, vi mangler ikke tema. Uff, jeg tror jeg gir opp. Orker ikke flere tafatte, initiativløse menn. Hehe, jeg har for det meste mannlige kolleger og flere av dem kan prate både lenge og vel med meg om både jobbmessige ting og annet. Men de er ikke filla interessert i meg som annet enn kollega eller muligens en slags venn. Heldigvis, må jeg vel nesten tilføye , siden det er like greit å holde seg unna jobbforhold uansett.
LadyM Skrevet 6. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2012 Dere hadde en ONS. Det betyr ikke at dere skal ha det romantisk sammen i ettertid. Han føler seg sikkert bare avslappet med deg siden han allerede har hatt sex med deg. Det er vanlig. Ja det er sant. Men han hadde kunnet avvise invitasjonene mine dersom han ikke var interessert. Og dersom han bare er interessert i sex, er det helt i orden. Jeg er kanskje ikke vant til menn som ikke er frampå. Den ONS'en ble til to ganger.
LadyM Skrevet 6. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2012 typisk. en intellektuel mann som kan føre interessante samtaler og dama vil bare kose og snakke om dem og et forhold. nei han er ikke interessert fordi han kanskje ser etter en lik dame som han selv som har andre interesser en kjærlighet. Ehh, antyder du at jeg ikke er intellektuell? Synes ikke du det er litt merkelig at han krampaktig snakker om fag og jobb i timesvis uten å engang nevne noe om sist gang vi treftes, eller spørre hva jeg driver med e.l.? Jeg mener ikke at vi skulle snakke om oss som om vi var kjærester, ser at det var litt dumt formulert av meg, ja.
LadyM Skrevet 6. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2012 nei, dette virker å ha noe krampaktig over seg fra din side. tror ikke han er interessert i noe annet enn sex og det bare fordi han får det fix ferdig. ville han måtte gjort noe selv så ville dette ikke blitt noe av det. hilse på han i kantina men ikke noe mere utenom det, tviler på det at han tar opp tråden igjen. Litt pinlig pga jobbsitasjon men alle kan trø feil innimellom. Dette har også vært i mine tanker. Jeg bryr meg ikke om at det er i en jobbsituasjon, vi ses ikke så ofte og plassen er stor.
LadyM Skrevet 6. april 2012 Forfatter #14 Skrevet 6. april 2012 Well, da kan jeg kanskje konkludere med at ham er det bare å glemme... Takk for gode svar, alle sammen.
Gjest -J- Skrevet 6. april 2012 #15 Skrevet 6. april 2012 Ehh, antyder du at jeg ikke er intellektuell? Synes ikke du det er litt merkelig at han krampaktig snakker om fag og jobb i timesvis uten å engang nevne noe om sist gang vi treftes, eller spørre hva jeg driver med e.l.? Jeg mener ikke at vi skulle snakke om oss som om vi var kjærester, ser at det var litt dumt formulert av meg, ja. Enkelte menn er eksperter på å gå rundt grøten av ulike grunner og det sosiale glidemiddelet alkohol var vel involvert begge ganger dere hadde sex? Om du liker han til tross for manglende initiativ, hvorfor ikke treffe ham en gang til og se hva som skjer? Det kan dog være en idè å holde seg edru denne gangen.
Lizbeth Skrevet 8. april 2012 #16 Skrevet 8. april 2012 Det virker ikke som han er så veldig interessert, evt. at han ikke ønsker noe forhold - men at han gjerne vil ha sex med deg. Om det ikke gjør deg noe, hvorfor ikke la det være med det?
LadyM Skrevet 8. april 2012 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2012 Det virker ikke som han er så veldig interessert, evt. at han ikke ønsker noe forhold - men at han gjerne vil ha sex med deg. Om det ikke gjør deg noe, hvorfor ikke la det være med det? Ja det er dette som er så forvirrende. Jeg tror det er helt klart fra oss begge at vi ikke ønsker noe forhold, men at vennskap og sex er ok. Men hvorfor er han da så tafatt når det gjelder å ta det han vil ha? Han er da ivrig nok når vi kommer under dyna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå