Gå til innhold

Hva synes dere om Märthas kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sittet klistret til skjermen og sett på prinsessebryllupet og selvsagt felt en god del tårer. Og så til det spørsmålet som bare må komme:

Hva synes du om kjolen til Märtha?

Og hva synes dere om buketten?

Personlig synes jeg buketten var kjempefin og spesielt godt likte jeg at brudepikene/svennen hadde blomster i bokstavene M og hjerte og så A. Kjempesøtt!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen var helt skjønn synes jeg. Buketten også.

Skrevet

Bruden var nyyyydeliiig......ingen tvil om at det var et lykkelig par vi så.

KJolen - helt skjønn.....skulle nesten tro den var sydd for MÄrtha ??? *ler*

Hilsen meg

som også ble rørt.... *S*

Skrevet

Likte kjolen veldig godt!

Buketten var pen til helheten. Men den var litt blass...i seg selv..12

Skrevet

Bruden var bare alldeles nydelig. Falt utrolig for buketten hennes. Domen var stilig pyntet også. Alt var bare nydelig. icon_smile.gif

Skrevet

Nyyyydelig kjole og bukett!Helt Märtha.

Kjempeflott seremoni,jeg ble en smule rørt ja.Gleder meg til å høre talene senere i kveld!12

Skrevet

Foelger begivenhetene over internett, jeg, siden jeg ikke har norsk TV her ... blir ikke det samme da!

Kjolen var en prinsesse verdig, stilfull, elegant, paakledd ... den ligner ikke min kjole (som jo er den fineste i verden ;o) ) men saa er jeg ikke prinsesse heller!

Buketten var nydelig, diskret og smakfull. Jeg vet ikke hva min kommende mann vil ta ut som bukett, men jeg oensker litt groent i buketten ogsaa, for ikke at den skal 'forsvinne' mot den hvite kjolen.

Det peneste synes jeg er de forelskede blikkene de sender hverandre (spesielt Märtha) ... kjaerlighet er vakkert, dere!?! icon_smile.gif

Skrevet

Vakkert bryllup, vakker brud, stilig brudgom. Og en kjempemegautrolig kjekk forlover brudgommen hadde icon_smile.gif *s*

Kommer nok til å følge med resten av kvelden jeg gitt icon_smile.gif12

Gjest svenskbrud
Skrevet

Märtha Louise såg ut ungefär som väntat. Inte riktigt som en "traditionell" brud, men nu är ju inte Märtha Louise traditionell..

Helt underbar klänning, håret var snyggt och BUKETTEN!!!!! Helt enkelt perfekt!

Ari gick inte av för hackor han heller, *slurp* he he...12

Skrevet

Synes alt var helt nydelig; brudeparet,kjolen, buketten, festen, talene osv. Nå gleder jeg meg bare til kaken og bryllupsvalsen. Har sittes alene med god mat og drikke, iført tiara og grått maaaaaange tårer. SUKK! Romantikken lenge leve.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg fikk ikke se den så godt, men jeg synes den var kjedelig.

Likte bedre den kjolen hun hadde på seg på torsdag, til festforestillingen...

gikk jeg glipp av noen detaljer i dag tro?

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig med anonym.....du tok ordene ut av munnen min. Var ikke noe galt med kjolen, men syntes Martha ble litt kjedelig i den..kjedelig på håret også forresten.....gode gamle Martha liksom. Hun var mye freshere i går(torsdag).

Klem X

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!!!

Flott bryllup, flott taler, men ja synes hun var litt kjedelig på håret.

Har et lite spårsmå FARGENE hvor ble det av rosa og tyrkis???

Skrevet

Eg syns alt var kjempe flott.

Kjolen, buketten og bryllupskaken var jo helt fantastisk

Skrevet

Jeg syntes ikke kjolen var noe særlig. Føler meg nesten mer kongelig i kjolen jeg skal ha....

Enig med anki1971 - forloveren til Ari er bare dritkjekk. Tenk om Märtha hadde valgt ham (neida, jeg tuller bare..) Men Conradi er jo bare drømmegutten icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes at kjolen var flott jeg! Enkel og vakker. Passet bruden perfekt. Det styggeste jeg ser er kjoler med masse dill og dall. Det blir brodert og drapert på alle kanter en brudekjole skal, i mine øyne, være hvit og bare hvit. Syntes at jakke-saken var en super ide. Hun beholdt den enkle, hvite kjolen og fikk spritet den opp litt med "jakken".

Skrevet

Personlig så ble jeg litt skuffet igår jeg når jeg så kjolen.

Jakke saken var fin, var fin, men ikke helt meg. Det var derimot kjolen inni. den var vare råååååååååå lekker. Enkelt og stilfult.

Buketten syns jeg egentlig var litt blass, men det som skuffet meg mest er at det er bilde av den i et bryllupsblad jeg har som er gammelt. Helt lik bortsett fra etpar blomster.

Men uansett så synes jeg de var nydelige begge to, å for en tale brudgommen holdt i går kveld.

Jeg tror Martha har vært heldig med valgt av partner jeg, og jeg ønsker de begge lykke til vidre.12

Skrevet

Skuffet...ikke fordi den ikke var fin, men som kanskje noen husker fra et tidligere innlegg er det slik min kjole også ser ut. Den er enkel med en liten kjærlighetserklæring og har jakke/kåpe med slep (ikke så pompøst som prinsessens da...). Jeg har heldigvis en annen farge! Buketten min skulle også være et hjerte. Vi hadde dessuten valgt "Guds kjærleik er....." som en av salmene - det vil vi endre nå! Vi har jo valgt disse tingene før i går, men nå opplever vi alt "vårt" som et plagiat og har lyst til å endre ting (vel, kjolen er det jo forsent med). Kanskje noen opplever dette litt hysterisk, men vi vil jo gjerne ha vårt unike bryllup - ikke en blek kopi.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Vil gjerne påpeke at prangende marengskjolen ikke passer seg i Kongelige Bryllup. Det skal være enkelt og stilfullt, ikke pompøst og småharry.

Märthas kjole var perfekt for hennes type, og sløret med den gotiske spissen var ett syn.

Milla

she knows she knows she knows

*www.milla-world.com* kommer snart1212[ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-05-25 10:24 ]

Skrevet

Jeg syns at Martha var helt utrolig vakker jeg! Kjolen var enkel, men veldig HENNE. Syns alt var gjennomført, elegant, romantisk, stilig og verdig en prinsesse!

Det jeg likte best ved klærne var denne "jakken" som hun hadde utenpå- veeldig stilig.

Må få lagt til at talen til Ari var vakker- jeg gråt!!!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...