Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg meldte meg inn på et treningsenter i forbindelse med en kampanje dem hadde. Dette treningssenteret er et av mange i samme treningkjede, og her jeg bor, er det to sånne treningsentere fra denne kjeden. Det treningsentret jeg meldte meg inn på er betydelig mindre og dårligere enn det andre som ligger 5 min unna.

Men i den kampanjen jeg meldte meg på, er det kun mulig å trene på det aktuelle treningssenteret, ikke de andre i samme kjede (la ikke merke til dette da jeg tegnet avtalen). Derfor har jeg bare lov til å trene på det dårlige treningsenteret, og ikke det andre som jeg egentlig har lyst til å trene på.

Men det jeg lurer på er om dere tror jeg kan greie å trene der alikevel? Siden begge stedene bruker samme type stemplingskort for å komme inn.. Eller tror dere det er en automatisk sperre på mitt kort, som sier til de som jobber på det andre treningsenteret at jeg er bundet til det lille treningsenteret? :/

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På mitt treningssenter så blir kortet avlest elektronisk. Tipper du kjapt blir avslørt.

AnonymBruker
Skrevet

Er det Elixia Sjølyst/Elixia Hoff?

AnonymBruker
Skrevet

ja, da oppdager de det.

Men er det ikke mulig å oppgradere medlemskapet ditt så du kan trene på begge?

AnonymBruker
Skrevet

Men tror du det er lagt inn/lagret på kortet når det egentlig er vanlig at alle kan trene på alle treningsenterne? Det er egentlig ikke sånne begrensninger på condis, men bare på denne kampanjen.

------

Nei ikke Elixia, men Condis.

AnonymBruker
Skrevet

ja, da oppdager de det.

Men er det ikke mulig å oppgradere medlemskapet ditt så du kan trene på begge?

Da blir prisen nesten 3 ganger så dyr, siden jeg fikk avtalen på en kampanje. =(

AnonymBruker
Skrevet

Au, har du kun tilgang til Triaden? Sjekk om du kan oppgradere du. Jeg betaler 399 og har tilgang til alle.

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig medlemsskap koster nå 499. Det er forholdsvis billig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...