ms.sofie Skrevet 19. januar 2004 #1 Skrevet 19. januar 2004 Denne tråden er ikke for de som ikke røyker, for jeg regner med de bare MÅ si..: slutt å røyk da.. Jeg holder på å bli gal.. jeg har tobakk, jeg har lighter.. Men ikke sigarettpapir.. need a smoke!!! Har gått uten røyk i hele dag.. Det er et stykke til nærmeste butikk, og om 1,5 time skal jeg gå dit.. Datter skal hentes i barnehage..Kan ikke hente ho tidligere, for da e alt ødelagt(ifølge hun selv) kan jo seff vente te æg drar nedover, men jo mer æg tenke på det, jo mer vil æg ha.... :o
bluebird Skrevet 19. januar 2004 #2 Skrevet 19. januar 2004 Denne tråden er ikke for de som ikke røyker' date=' for jeg regner med de bare MÅ si..: slutt å røyk da..[/quote'] slutt å røyk da..
~sikka~ Skrevet 19. januar 2004 #3 Skrevet 19. januar 2004 Ta noe annet tynt papir da vel - går greit det også - been there done that.
Gjest Catwoman Skrevet 19. januar 2004 #4 Skrevet 19. januar 2004 *tar et dypt drag av den ferdigsydde sigaretten* tips_: kjøp ferdigsydde så slipper du det problemet
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #5 Skrevet 19. januar 2004 æææh... går det an å bruke bakepapir, kanskje....? :oops: (Har egentlig ikke peil, er ikke-røyker)
ms.sofie Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2004 :o slemme catwoman.... hehe... bruker å ha det også.. men ble fri for alt samtidig...
tuji Skrevet 19. januar 2004 #7 Skrevet 19. januar 2004 Som kristen og tidligere røyker kan jeg opplyse om at Bibelen funker fint også til dette formålet. Anbefaler å bruke noen av slektstavlene, de er ikke spennende likevel.
ms.sofie Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2004 ler!! good one tuji!! Har vært på butikken nå, og det var godt med røyk!!
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #9 Skrevet 19. januar 2004 Som kristen og tidligere røyker kan jeg opplyse om at Bibelen funker fint også til dette formålet. Anbefaler å bruke noen av slektstavlene' date=' de er ikke spennende likevel. [/quote'] :oops: Yepp, i ren desperasjon røykte jeg alle de blanke sidene i Bibelen da jeg var fattig student, slektstavlene tenkte jeg ikke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå