Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden er ikke for de som ikke røyker, for jeg regner med de bare MÅ si..: slutt å røyk da..

Jeg holder på å bli gal.. jeg har tobakk, jeg har lighter.. Men ikke sigarettpapir.. need a smoke!!!

Har gått uten røyk i hele dag..

Det er et stykke til nærmeste butikk, og om 1,5 time skal jeg gå dit.. Datter skal hentes i barnehage..Kan ikke hente ho tidligere, for da e alt ødelagt(ifølge hun selv)

kan jo seff vente te æg drar nedover, men jo mer æg tenke på det, jo mer vil æg ha.... :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne tråden er ikke for de som ikke røyker' date=' for jeg regner med de bare MÅ si..: slutt å røyk da..[/quote']

slutt å røyk da.. :wink:

Skrevet

Ta noe annet tynt papir da vel - går greit det også - been there done that.

Gjest Catwoman
Skrevet

:kul: *tar et dypt drag av den ferdigsydde sigaretten* :sjarmor:

tips_: kjøp ferdigsydde så slipper du det problemet

Gjest GreenSky
Skrevet

æææh... går det an å bruke bakepapir, kanskje....? :oops: (Har egentlig ikke peil, er ikke-røyker)

Skrevet

:o slemme catwoman.... :grine:

hehe... bruker å ha det også.. men ble fri for alt samtidig...

Skrevet

Som kristen og tidligere røyker kan jeg opplyse om at Bibelen funker fint også til dette formålet. Anbefaler å bruke noen av slektstavlene, de er ikke spennende likevel. :wink:

Skrevet

ler!! :hoho:

good one tuji!!

Har vært på butikken nå, og det var godt med røyk!!

Gjest glamourgirl
Skrevet
Som kristen og tidligere røyker kan jeg opplyse om at Bibelen funker fint også til dette formålet. Anbefaler å bruke noen av slektstavlene' date=' de er ikke spennende likevel. :wink:[/quote']

:oops: Yepp, i ren desperasjon røykte jeg alle de blanke sidene i Bibelen da jeg var fattig student, slektstavlene tenkte jeg ikke på. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...