Gjest Vena Cava Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 God aften :-) jeg lurer rett og slett på om det er noen som har et tips eller to å dele om hvor man kan finne en god frisør i denne byen? Som i tillegg helst ikke ruinerer en etter et besøk. Jeg har vært borti alt for mange frisører som bare durer på i sin egen verden, og hvor jeg ikke har fått det som jeg betaler for.. Planen er farge og klipp, om noen lurer :-)
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Jeg går på bystasjonen, og er svært fornøyd. Tidligere gikk jeg på galleriet, den i øverste etasje (husker ikke navnet), og likte meg godt der også. Byttet ved en ren tilfeldighet, og er blitt værende på bystasjonen.
Gjest Vena Cava Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Think hairwear, fløyen! Sykt dyktige Stolte på deg, så bestilte time førstkommende lørdag Og takk for svar begge to!
Nepenthe Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Jeg går på bystasjonen, og er svært fornøyd. Tidligere gikk jeg på galleriet, den i øverste etasje (husker ikke navnet), og likte meg godt der også. Byttet ved en ren tilfeldighet, og er blitt værende på bystasjonen. Jeg bruker også den øverst på Galleriet, det er Top Twenty Akademiet (frisøropplæring). Jeg har ei fast jeg går til der, hun er superflink, og det er halv pris
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Jeg går på Bjuti, og er kjempefornøyd! Fantasisk service, dyktige frisører og sannsynligvis den flotteste salongen i Bergen! Prismessig ligger de på det samme som på de "gode" salongene som Dada og Vogue.. Anonym poster: 903036d28c467f054141c190abc12e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå