AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jeg er 31 år og singel, vil ha barn men jeg er veldig opptatt av at jeg skal være gift før jeg får barn. Så en tur til spermklinikken i Danmark er uaktuelt, samme med ons på byen. Hva gjør jeg? Møter bare menn som kun er ute etter sex, har prøvd nettdating og men bare useriøse menn der Noen tips? Hjelper det å melde meg inn i en kristen menighet kanskje? 1
ssecret Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 (endret) Tror absolutt det finnes flere menn som er ute etter en langvarig forhold i kristne miljøer, så det er en god tanke Hvis du ikke er åpen for sæddonasjon, har du vel ikke mange andre valg enn å vente/søke etter den rette. Du trenger ikke nødvendigvis slutte med nettdating, da mange har funnet den rette slik. Vær ærlig på profilen din og fortell at du vil ha et langvarig forhold og ser fram til å få familie i framtiden. ONS er jo bare råttent gjort mot en mann, så det er bra det er uaktuelt for deg Endret 5. april 2012 av ssecret 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Jeg er 31 år og singel, vil ha barn men jeg er veldig opptatt av at jeg skal være gift før jeg får barn. Så en tur til spermklinikken i Danmark er uaktuelt, samme med ons på byen. Hva gjør jeg? Møter bare menn som kun er ute etter sex, har prøvd nettdating og men bare useriøse menn der Noen tips? Hjelper det å melde meg inn i en kristen menighet kanskje? Uhm, wait wut? Du er lei deg fordi det finnes menn som bare tenker sex. For du er bare ute etter noen å få gift deg og få unge med? Alt annet bryr de mennene seg ikke om, hvem du er, personlighet, osv. De er bare ute etter sex. Og alt annet bryr du deg ikke om, hvem han er, personlighet, osv. Du er bare ute etter gift + unge. Ja men fy så egoistiske de er som ikke tenker på å tilfredsstille ditt minste ønske! 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Jeg er 31 år og singel, vil ha barn men jeg er veldig opptatt av at jeg skal være gift før jeg får barn. Så en tur til spermklinikken i Danmark er uaktuelt, samme med ons på byen. Hva gjør jeg? Møter bare menn som kun er ute etter sex, har prøvd nettdating og men bare useriøse menn der Noen tips? Hjelper det å melde meg inn i en kristen menighet kanskje? De fleste menn i den alderen i frikkirkemeingheter er allerede gift og har en bataljon unger. Så det vil neppe løse problemet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Uhm, wait wut? Du er lei deg fordi det finnes menn som bare tenker sex. For du er bare ute etter noen å få gift deg og få unge med? Alt annet bryr de mennene seg ikke om, hvem du er, personlighet, osv. De er bare ute etter sex. Og alt annet bryr du deg ikke om, hvem han er, personlighet, osv. Du er bare ute etter gift + unge. Ja men fy så egoistiske de er som ikke tenker på å tilfredsstille ditt minste ønske! Du har nok misforstått meg her. Jeg vil bli forelsket, og møte en mann som elsker og respekterer meg. Det jeg vil ha er en familie. Og det er ikke bare bare å møte noen som er seriøs i disse dager. Skulle ønske det var tvangsekteskap her i Norge, da hadde jeg ikke sittet her singel og barnløs 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Da får du finne ut hva som veier tyngst: å få barn eller bli gift. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 du får se filmen married in a year. hu dama fra millionær match maker som er der;P
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 http://www.dagbladet.no/2012/03/22/tema/klikk/helse/20795484/ Du får lete blant de her TS
^me^ Skrevet 7. april 2012 #9 Skrevet 7. april 2012 jeg trodde at folk giftet seg og fikk barn av kjærlighet jeg, ikke fordi at det var nødvendig... 2
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 Det er VELDIG MANGE kvinner som føler sine innstinkter i den biologiske klokken. For en mann som ikke ønsker bli far er barnløse kvinner i midten av 30 årene de farligiste. Mange slutter med prevensjon og er forbredt å å bli mor. Vil mannen være far,så ja hvis ikke er de tilfreds som singelmødre.
Bernardette Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 (endret) Du har nok misforstått meg her. Jeg vil bli forelsket, og møte en mann som elsker og respekterer meg. Det jeg vil ha er en familie. Og det er ikke bare bare å møte noen som er seriøs i disse dager. Skulle ønske det var tvangsekteskap her i Norge, da hadde jeg ikke sittet her singel og barnløs Ja nei god påske - og lykke til. Endret 7. april 2012 av Bernardette
sweetheart87 Skrevet 7. april 2012 #13 Skrevet 7. april 2012 (endret) Endret 4. mai 2012 av sweetheart87
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2012 #14 Skrevet 7. april 2012 I det siste har jeg fått veldig inntrykk av at alle rundt omkring prater om bryllup, og at folk forlover seg oftere enn jeg rekker å blunke. ALLE GIFTER SEG ? Altså, det er ikke det. Jeg blir selvfølgelig utrolig glad på de som skal gifte seg sitt vegne og det er jo bra for dem. Men det er ikke til å legge skjul på at man får den følelsen av at man ikke har kommet seg så langt her i livet når man sjøl sitter der, alenemamma, singel. Uten noen i sikte engang, haha. Mens andre snart går opp kirketrappa og lover hverandre evig troskap i gode og onde dager ( elleer var det omvendt ? ) Hahah.. For min del hadde det vel for det meste vært "onde dager" i mine tidligere forhold iallefall. Jeg har nemlig en haug med mislykkede forhold bak meg. Av en eller annen merkelig grunn har jeg aldri kunnet vært venn med eksen min uten at det har gått minst nesten ett år fra forholdet tok slutt. Så skal det sies at jeg bare har vært sammen med drittsekker da ;- ) Wææ.. jeg vil også gifte meg ! Så synd jeg bare mangler en essensiell ting; en perfekt mann å gifte meg med !
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2012 #15 Skrevet 7. april 2012 I det siste har jeg fått veldig inntrykk av at alle rundt omkring prater om bryllup, og at folk forlover seg oftere enn jeg rekker å blunke. ALLE GIFTER SEG ? Altså, det er ikke det. Jeg blir selvfølgelig utrolig glad på de som skal gifte seg sitt vegne og det er jo bra for dem. Men det er ikke til å legge skjul på at man får den følelsen av at man ikke har kommet seg så langt her i livet når man sjøl sitter der, alenemamma, singel. Uten noen i sikte engang, haha. Mens andre snart går opp kirketrappa og lover hverandre evig troskap i gode og onde dager ( elleer var det omvendt ? ) Hahah.. For min del hadde det vel for det meste vært "onde dager" i mine tidligere forhold iallefall. Jeg har nemlig en haug med mislykkede forhold bak meg. Av en eller annen merkelig grunn har jeg aldri kunnet vært venn med eksen min uten at det har gått minst nesten ett år fra forholdet tok slutt. Så skal det sies at jeg bare har vært sammen med drittsekker da ;- ) Wææ.. jeg vil også gifte meg ! Så synd jeg bare mangler en essensiell ting; en perfekt mann å gifte meg med !
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #16 Skrevet 7. april 2012 Så du har lyst på barn? Er du klar over at kloden er overbefolket? Finn deg en annen syssel. 2
Gjest "gjest" Skrevet 7. april 2012 #17 Skrevet 7. april 2012 Hvem har sagt at du trenger å være gift??
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #18 Skrevet 8. april 2012 Hvem har sagt at du trenger å være gift?? TS her. Jeg er katolikk. Må være gift, vil ikke risikere at mannen bare stikker av. Sant som mange skriver her, at det er et fryktelig press på bryllup og familieliv for tiden. Kanskje det er det som gjør at jeg føler meg som en mislykket person?
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. april 2012 #19 Skrevet 8. april 2012 Du har nok misforstått meg her. Jeg vil bli forelsket, og møte en mann som elsker og respekterer meg. Det jeg vil ha er en familie. Og det er ikke bare bare å møte noen som er seriøs i disse dager. Skulle ønske det var tvangsekteskap her i Norge, da hadde jeg ikke sittet her singel og barnløs Det blir ofte mange utfordringere når man er så egoistisk. Du får titte ned på egen navle og dobbeltsjekke én gang til om det er jorda som dreier rundt din navle eller om du er passasjer på jorda, så kan du reflektere på nytt over i hvilken grad du har noe å gi.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #20 Skrevet 8. april 2012 Det blir ofte mange utfordringere når man er så egoistisk. Du får titte ned på egen navle og dobbeltsjekke én gang til om det er jorda som dreier rundt din navle eller om du er passasjer på jorda, så kan du reflektere på nytt over i hvilken grad du har noe å gi. Hæææ? Det skjønte jeg ikke.. hva betyder det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå