Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på festival i sommer, og gidder ikke sminke meg noe særlig på festivalen. Tenke kanskje en BB krem kunne være et greit alternativ til foundation da jeg har noen lyse arr som jeg liker å dekke over. Har ikke prøvd BB krem før, men har googlet en hel del men det er så utrolig mange forskjellige!

Jeg har veldig lys blandingshud med normale kinn og fet t sone. Ønsker en som ikke er for mørk samt at den har solfaktor, helst over spf 15.

Noen som har prøvd noen av disse kremene og kan anbefale noen? Gjerne med link til hvor de kan kjøpes! (:

AnonymBruker
Skrevet

har bare prøvd den fra garnier (2 light). jeg er veldig blek og den var for mørk for meg....

Skrevet

Garnier sin er søppel, prøvde den på hånden pga. jeg fikk den med i et blad. Fikk rødt utslett....

Jeg har prøvd en god del forskjellige fra Skin79, og min favoritt er definitivt SKIN79 Super+ Beblesh Balm BB Cream VIP Gold.

SKIN79 Super+ Beblesh Balm BB Cream VIP Gold

Den gir en fin "dewy" look, dekker bra og gir ikke urenheter. Har også solfaktor 25. Liker denne godt i fargen, i og med at jeg er bleik og at den ikke er særlig gul, vil si den er ganske nøytral. :) Skal ikke være noen lumske ingredienser i den heller, så den er godkjent hos meg. Merker også at huden min er mye jevnere når jeg bruker denne jevnlig, så jeg føler absolutt at den gjør positive ting for meg.

Lykke til med jakten da!

Gjest Tigress
Skrevet

Dr. Jart+ og BRTC har gode, elles er jo Missha sin Perfect Cover og Skin79 sin Super+ veldig populære. Missha er visst ganske nøytral i fargen også, og dei kjem i ulike nyansar.

Skrevet

De fleste BB-creams jeg har prøvd er veldig lyse, de er jo tross alt ofte laget for asiatisk hud der idealet ofre er å ha lys hud. Vil anbefale den samme som Silisium over her! :) Vil også legge til en som heter Snow Lotus Cream, veldig god. Gir fuktighet og har også SPF.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange gode forslag! Hvor har dere forresten kjøpt disse kremene? Har lest at det er mange som selger fake produkter, og vil jo unngå det.

Silisium: Den du nevner virker jo veldig lovende, spesielt hvis du også har veldig lys hud som meg. Jeg er også mer på den kalde siden, så kremen kan ikke være for gul. Hvor kjøpte du den? Prøvde Garnier sin i butikken sånn kjapt på hånden. Reagerte ikke, men jeg tørket det jo av med en gang da den uansett var for mørk. Har ikke lest bra ting om den.

Tigress: Leste at Missha Perfect Cover hadde høyt innhold av mineralolje, og er litt redd for at huden min kanskje reagerer på den? Har du prøvd den? Jeg så litt på Brtc whitening and repairing BB cream, fordi det var et kjent merke og fordi den virket som om den var ganske lys.

Miah: Ser at mange av BB kremene er whitening siden mange asiatere idoliserer hvit hud, men jeg er veldig lys. Såpass at jeg sliter med å finne foundation :P Har du link til den Snow lotus kremen? Jeg finner den ikke når jeg googler.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har ikkje prøvd Misshaen sjølv, eg berre veit at han kjem i fleire nyansar, det var difor eg tilrådde han. Eg høyrer det er mange som har lanolin- og mineraloljeangst, men eg har ikkje problem med huda generelt og kan bruke det meste utan å reagere. Sorry! Men, ta ein titt på denne sida: http://www.bestbbcreamreview.com/ Ho som skriv her har visst kviseproblem, og skriv ut i frå det. Dessutan står det ofte om dei ulike typene BB-krem frå dei ulike produsentane. Sjå til dømes på denne om Missha: http://www.bestbbcreamreview.com/missha-bb-cream-review-a-skin-care-product-worth-every-penny/

Eg har kjøpt frå cosme-de.com, frå Hong Kong, men du kan også prøve Ebay, Amazon eller til dømes sasa.com. Det er billigast å prøve Ebay.

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Jeg prøvde også garnier sin, men for det første var den alt for mørk (den lyse ja) og for det andre endte jeg opp ganske rød i hele ansiktet. Tydeligvis ikke noe for en bleikfis som meg :gjeiper:

Nå har jeg bestilt SKIN79 Super+ Beblesh Balm BB Cream VIP Gold på ebay, betalte vel 80kr og det er jo like mye som garnier sin koster ca? Så jeg venter i spenning og skal rapportere om den er noe for meg eller ikke :)

Skrevet

Garnier sin er søppel, prøvde den på hånden pga. jeg fikk den med i et blad. Fikk rødt utslett....

Jeg har prøvd en god del forskjellige fra Skin79, og min favoritt er definitivt SKIN79 Super+ Beblesh Balm BB Cream VIP Gold.

SKIN79 Super+ Beblesh Balm BB Cream VIP Gold

Lykke til med jakten da!

Er det denne du bruker? Min lenke

Har veldig lys hud selv og skulle gjerne hatt en BB krem som kan brukes til min hud ;)

Denne skal visstnok bleke huden, har du merket noe til dette? (Hvis det er den du bruker da) Er ikke spesielt interessert i å bli blekere :gjeiper:

Skrevet

Silisium: Den du nevner virker jo veldig lovende, spesielt hvis du også har veldig lys hud som meg. Jeg er også mer på den kalde siden, så kremen kan ikke være for gul. Hvor kjøpte du den? Prøvde Garnier sin i butikken sånn kjapt på hånden. Reagerte ikke, men jeg tørket det jo av med en gang da den uansett var for mørk. Har ikke lest bra ting om den.

Hei!

Jeg kjøpte den av en anbefalt selger på amazon, les her om hvor du får kjøpt den og hvordan den funker her http://www.hildechristina.com/bb-creams-info-og-min-favoritt

Bare digger denne, for den er lett å smøre ut og sitter godt hele dagen. For meg er det utrolig greit at den er såpass kald/nøytral i fargen som den er, så den glir rett inn i hudtonen min som er lys og nøytral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...