Celestia Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jeg har blitt helt hektet på det!! Jeg kan spise opp mot 8-10 grove ryvita knekkebrød (av denne typen) med kavli mager skinkeost om dagen! Blir dette for mye av det gode? Jeg spiser kylling/fisk med grønnsaker til middag. Det skal sier at jeg prøver å gå ned 10-15 kg, men at jeg har veldig mye muskler også. Har hørt at det har en del å si for forbrenningen. Jeg har gått ned 2,5 kg på en uke nå, selv om jeg ikke trener for øyeblikket. Så noe riktig må jeg jo gjøre? :gjeiper:
Gjest *Maja* Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg har blitt helt hektet på det!! Jeg kan spise opp mot 8-10 grove ryvita knekkebrød (av denne typen) med kavli mager skinkeost om dagen! Blir dette for mye av det gode? Jeg spiser kylling/fisk med grønnsaker til middag. Det skal sier at jeg prøver å gå ned 10-15 kg, men at jeg har veldig mye muskler også. Har hørt at det har en del å si for forbrenningen. Jeg har gått ned 2,5 kg på en uke nå, selv om jeg ikke trener for øyeblikket. Så noe riktig må jeg jo gjøre? :gjeiper: Betyr det at du spiser en tube tilsammen på alle knekkebrødene eller flere tuber?
Celestia Skrevet 5. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2012 Spiser mindre enn en tube! :gjeiper: Har moderate mengder på knekkebrøene og dynker dem ikke for å si det sånn
Gjest *Maja* Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Betyr det at du spiser en tube tilsammen på alle knekkebrødene eller flere tuber? Det er 270 kalorier i hele tuben+ 340 i 10 Ryvita, så hele måltidet er på 610 kalorier. Hva du spiser er ikke avgjørende for å gå ned det er om du brenner mer kalorier enn du spiser.
Celestia Skrevet 5. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2012 Jeg er fremdeles helt grønn på dette Jeg skal begynne å trene veldig snart, jeg må bare bli frisk. Så jeg prøver å spise så sunt at jeg i hvertfall ikke går opp av inaktivitet
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Så lenge du ser at du går ned burde det vel gå bra. Bare pass på at du ikke blir sammen med denne karen! 4
Gjest *Maja* Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Jeg er fremdeles helt grønn på dette Jeg skal begynne å trene veldig snart, jeg må bare bli frisk. Så jeg prøver å spise så sunt at jeg i hvertfall ikke går opp av inaktivitet Vel noe har du gjort riktig for du går ned i vekt da og det er jo superbra! Men du må passe på å spise variert så du får i deg alle næringsstoffene du trenger. Ryvita og skinkeost er greit gjerne til et par måltider, men egg, kylling, valnøtter, frukt, oljer, grønnsaker etc. kan også anbefales
Celestia Skrevet 5. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2012 Åh, jeg spiser ikke bare det! Til middag spiser jeg enten kyllingfilet eller ørretfilet med enten stekte grønnsaker (varierer hva slags, men det er langt mer grønnsaker enn kylling) eller kokte grønnsaker Jeg har en stor fordel, og det er at jeg faktisk elsker grønnsaker Men kroppen min har blitt litt for vant til fet mat og søppel, så den er litt grinete alikevel :gjeiper:
Gjest *Maja* Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Da så! Hehe. Det tar tid å venne kroppen av gamle vaner, men det går lettere og lettere etterhvert; heldigvis! Snart vil frukt føles mer naturlig enn sjokolade og hjemmebakt pizza er bedre enn ferdigkjøpt
Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 (endret) Det er 270 kalorier i hele tuben+ 340 i 10 Ryvita, så hele måltidet er på 610 kalorier. Hva du spiser er ikke avgjørende for å gå ned det er om du brenner mer kalorier enn du spiser. men ettersom jeg forstår det, så så spiser du ts i underkant av 610 kcal ( jeg sier i underkant fordi du ikke spiser hele tuben), pluss middag av kylling/fisk og grønnsaker, og middager som innholder dette pleier jo ikke være de størse kaloribombene for å si det mildt. så jeg tviler absolutt ikke på at du har gått med 2,5 kg jeg ! men jeg vil anbefale deg å trene i tillegg altså, for det kan være litt uheldig å gå ned såpass som du vil, og ikke trene. (..jeg venter på at det skal komme inn noen her som sier at du må spise mere variert da... det slår aldri feil! ) edit: der ja! "mer variert" ble nevnt ja Endret 5. april 2012 av NozMonster 1
Celestia Skrevet 5. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2012 Nei, jeg spiser veldig anneledes nå enn hva jeg har gjort. Men jeg har jo ikke skrevet ned alt jeg spiser i løpet av en dag her da. Jeg spiser ofte kornblanding til frokost med melk, 4-5 knekkebrød med denne magre skinkeosten til lunsj (elsker det!) frukt innimellom, denne middagen jeg snakket om, og gjerne 4 knekkebrød til kvelds igjen! Hovedspørsmålet mitt var i grunn om denne skinkeosten er så sunn som det sies at den er, og atpåtil så god! :gjeiper: Er den det så blir det søren meg lørdagssnacksen min også! Neida, men det virker jo veldig lovende Skal sette i gang med trening også veldig snart, må bare bli frisk snart! Da forsvinner nok kiloene fort får jeg håpe! Tusen takk for svar, NozMonster!
OhMickey Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Hva med å legge på en skive eller to av magert kyllingpålegg/kalkunpålegg + salat/paprika/agurk osv? Kyllingfiletpålegg/kalkun fra Prior er svært proteinrikt og fettfattig, som gjør at hvert knekkebrød metter mer, og det er faktisk godt med kjøttpålegg på magerosten
Celestia Skrevet 6. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2012 Hva med å legge på en skive eller to av magert kyllingpålegg/kalkunpålegg + salat/paprika/agurk osv? Kyllingfiletpålegg/kalkun fra Prior er svært proteinrikt og fettfattig, som gjør at hvert knekkebrød metter mer, og det er faktisk godt med kjøttpålegg på magerosten Tusen takk for gode tips, OhMickey! Bare kjipt at kylling/kalkunpålegg skal være så vanvittig dyrt! Da jeg fant den skinkeosten var den jo nesten for god til å være sann! Utrolig sunn, lite fett, en god del proteiner og billig atpåtil! For ikke å snakke om hvor god den er da! Tror jeg bare fortsetter å knaske grove knekkebrød med den skinkeosten jeg
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #14 Skrevet 6. april 2012 Tusen takk for gode tips, OhMickey! Bare kjipt at kylling/kalkunpålegg skal være så vanvittig dyrt! Da jeg fant den skinkeosten var den jo nesten for god til å være sann! Utrolig sunn, lite fett, en god del proteiner og billig atpåtil! For ikke å snakke om hvor god den er da! Tror jeg bare fortsetter å knaske grove knekkebrød med den skinkeosten jeg hehe, utrolig sunn er den vel ikke akkuratt. ikke at det er no galt med å spise den ofte, men en ost får vel ikke akkuratt vært utrolig sunn
Celestia Skrevet 6. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2012 (endret) hehe, utrolig sunn er den vel ikke akkuratt. ikke at det er no galt med å spise den ofte, men en ost får vel ikke akkuratt vært utrolig sunn NozMonster! Du ødelegger den rosa skyen jeg svever på, og sprekker bobla mi!! Haha, den er UTROLIG sunn! I hodet mitt! Men nå er det straks fullt kjør med trening, så da har jeg ikke så veldig dårlig samvittighet uansett Målet er en sunn kropp, og å spise det jeg vil så lenge det ikke er tonnevis med potetgull og cola slik som jeg har gjort tidligere Endret 6. april 2012 av Celestia
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #16 Skrevet 6. april 2012 NozMonster! Du ødelegger den rosa skyen jeg svever på, og sprekker bobla mi!! Haha, den er UTROLIG sunn! I hodet mitt! Men nå er det straks fullt kjør med trening, så da har jeg ikke så veldig dårlig samvittighet uansett Målet er en sunn kropp, og å spise det jeg vil så lenge det ikke er tonnevis med potetgull og cola slik som jeg har gjort tidligere men jeg mente jo ikke at du tar skade av å spise den da hvis jeg skulle lagt ut om mitt kosthold her, så hadde jeg bokstavligtalt blitt slakta på stedet i forhold til potetgull og cola, så er tubeosten din kjempesunn kjære deg
Celestia Skrevet 6. april 2012 Forfatter #17 Skrevet 6. april 2012 men jeg mente jo ikke at du tar skade av å spise den da hvis jeg skulle lagt ut om mitt kosthold her, så hadde jeg bokstavligtalt blitt slakta på stedet i forhold til potetgull og cola, så er tubeosten din kjempesunn kjære deg Sitter og ler for meg selv her nå! Du skulle sett hva jeg sitter og gafler i meg du! Håhåhå, det er ikke knekkebrød med skinkeost for å si det sånn! Helg jooo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå