AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Når du vil knulle en person, hva sier/gjør du da for å sette i gang? Dvs om du skal knulle kjæresten, hva gjør du da, evt sier du for å sette i gang? Eller om du har med en ONS, hva gjør du/han for å sette i gang pulinga?
daemonia Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg kler av meg, finner fram pisken og lærhatten, og sier BEND OVER BITCH! Hva ellers liksom... ? 6
Gjest Tirkes Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 "Vi er tomme for potetmel" "Näh gräbben, nu är det dags" "Jeg er sulten" "Look! No hands!" Det er litt vanskelig å svare på, men alle de fire ovenfor er ganske nylige ting jeg sa like før ting ble hett. Hvorvidt replikken i seg selv har ansvaret for svette laken, kan jeg ikke svare på. Kanskje Mythbusters kan sjekke det. Men for min egen del så er det egentlig litt umulig å svare, det handler vel så mye om at vi er to som kjenner hverandre godt. Som regel klenger jeg, og er kosete og forsøker å male som en katt helt uten å lade "prrrrt"-lyden. Det hjelper også å bare kle av seg og si "Is it can has, please?" i ekte Lolcat-stil. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Ikke ons: Setter meg på fanget hans og begynner å kysse ham. Eller bare spretter opp og drar ham mot meg. Ute på byen: Øyekontakt, drar ham med på dansegulvet og går raskt inn for et kyss. Etter der går det ganske greit å finne ut hvor vi skal etterpå
Chord Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 "Vi er tomme for potetmel" Må tydeligvis være på vakt neste gang min kjære sier vi trenger noe! 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Når du vil knulle en person, hva sier/gjør du da for å sette i gang? Starter et vorspiel. Er så heldig at jeg setter stor pris på å varme opp selv om jeg er mann.
Ryvre Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Når du vil knulle en person, hva sier/gjør du da for å sette i gang? Dvs om du skal knulle kjæresten, hva gjør du da, evt sier du for å sette i gang? Eller om du har med en ONS, hva gjør du/han for å sette i gang pulinga? Avhengig av hva vi gjør og hvor vi er. Om vi allerede ligger i senga så begynner jeg å stryke på ham, kysse ham i nakken, leker med "understellet" hans. Sitter vi i stua så kler jeg av meg naken og går mot soverommet...da ligger han gjerne i senga, naken, før jeg rekker å gå ut av stua (vi har ikke sex på stua fordi vi har tre dyr som ikke helt skjønner hvor grensene går, hehe) Sikkery mange andre måter jeg gjør det på også, men som oftest går det slik 1
Gjest sardintroll Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Ingenting. Jeg går bare rett bort og forsyner meg. 1
Gjest Bobler Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 Jeg spør: Skal vi knulle? Evt så tar jeg en tur i stua naken, så kommer han løpende etter (Såfremt det ikke er spontan sex ) 1
Gjest Purelove Skrevet 5. april 2012 #11 Skrevet 5. april 2012 med eksen så skjedde det bare naturlig,han var alltid kåt på meg,så når vi sitter så begynner han å kysse å sånt, så ender vi opp nakne i senga haha! hvis jeg er veldig kåt så spør jeg pent:)uffda nå ble jeg kåt.. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #12 Skrevet 5. april 2012 med eksen så skjedde det bare naturlig,han var alltid kåt på meg,så når vi sitter så begynner han å kysse å sånt, så ender vi opp nakne i senga haha! hvis jeg er veldig kåt så spør jeg pent:)uffda nå ble jeg kåt.. Du er deilig
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #13 Skrevet 5. april 2012 kler på meg sexy undertøy og ber han komme inn på soverommet å hjelpe meg med noe....
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #14 Skrevet 5. april 2012 Er ts en veldig ung og uerfaren person som ikke har gjort dette før? I såfall er det skikkelig dårlige tips som dere kommer med. 1
AnitaB Skrevet 5. april 2012 #15 Skrevet 5. april 2012 Her finnes det ingen faste regler. Faktisk så kan en vel ta i bruk den gamle klisjeen "bare fantasien setter grenser". :-) En god slager er selvfølgelig: Du. Kle av deg. Nå.
Arlea Skrevet 5. april 2012 #16 Skrevet 5. april 2012 Jeg er nok ganske dårlig på å verbalisere et ønske om sex, som regel setter jeg bare i gang kosingen. Jeg og kjæresten er på en nokså lik linje. Sex skjer stort sett automatisk på kveldstid etter at gjøremål er gjort og om det ikke skjer noe spesielt. Samme med morgener hvor vi har tid til å ligge i sengen før vi står opp. Vi er også glade i mild DS og sex begynner ofte med at en av oss gir litt komandoer.
skruf Skrevet 5. april 2012 #18 Skrevet 5. april 2012 Hmmm.......hvis det er på kvelden, og han har lagt seg før meg (som han oftest gjør siden jeg bruker lengre tid på badet), så legger jeg meg naken i senga oppå han... skikkelig virkning, siden jeg vanligvis på vinteren sover i pysj........ Ellers så kan jeg hoppe i dusjen sammens med han. Eller sende han ei meld på jobb om at jeg har "skumle planer" med han når han kommer hjem... Han er litt mere gjennomskuelig.......har et isende kaldt soverom, så han tar opp gassovnen og varmer opp sovereommet, finner frem massasjeoljen og tilbyr meg massasje....
Gjest Trajan Skrevet 5. april 2012 #19 Skrevet 5. april 2012 jeg sier jeg vil knulle. Mer trenger jeg ikke si. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #20 Skrevet 6. april 2012 Når du vil knulle en person, hva sier/gjør du da for å sette i gang? Dvs om du skal knulle kjæresten, hva gjør du da, evt sier du for å sette i gang? Eller om du har med en ONS, hva gjør du/han for å sette i gang pulinga? For å starte pulinga røsker du litt i girspaken og trykker litt sånn vilkårlig på de nærmeste knappene du finner. Deretter setter du deg ned og lar det rulle og gå av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå