3xguttemamma Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 (endret) Uhttp://Har nå gått en stund uten prevensjon, og følt meg veldig merkelig i kroppen.. bare måtte få bestilt meg tester, og da fikk jeg denne..2 stk ble sånn, den ene bitte litt svakere enn den andre.. Kan jeg være gravid?? Endret 5. april 2012 av KanskjeSnart3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Er det en grå strek eller rosa strek? Syns ikke så godt på bildet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Uhttp://Har nå gått en stund uten prevensjon, og følt meg veldig merkelig i kroppen.. bare måtte få bestilt meg tester, og da fikk jeg denne..2 stk ble sånn, den ene bitte litt svakere enn den andre.. Kan jeg være gravid?? Positiv i massevis Grattis 1
3xguttemamma Skrevet 5. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2012 (endret) Positiv i massevis Grattis Streken er svak, svak rosa tror jeg Håper virkelig det kan være sant.. ikke gått helt opp for meg at det kan være tilfelle.. har jo et lite håp . Men har nå fått kjøpt meg en fra clearblue, så får vi se hva den sier i morgen tidlig Takk forresten:p Endret 5. april 2012 av KanskjeSnart3
3xguttemamma Skrevet 6. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2012 Streken er svak, svak rosa tror jeg Håper virkelig det kan være sant.. ikke gått helt opp for meg at det kan være tilfelle.. har jo et lite håp . Men har nå fått kjøpt meg en fra clearblue, så får vi se hva den sier i morgen tidlig Takk forresten:p Testen i dag viste negativt, så ser.ut som vi bare må fortsette å prøve.. huff, fikk litt for stort håp igår.. endelig skulle det være VÅR tur.. men neida:(
Penny Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Strimmeltestene slår ofte ut litt tidligere enn CB sine, så ville nok testet igjen over helga om jeg var deg. 2
3xguttemamma Skrevet 6. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2012 Strimmeltestene slår ofte ut litt tidligere enn CB sine, så ville nok testet igjen over helga om jeg var deg. Var det jeg og håpet på kunne være tilfelle.. et lite håp fortsatt da..:-) Tok en strimmel test på samme morgenurin, som jeg tok medclearblue.. ser ut som en anelse av strek på den...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Du er gravid! Slik har begge mine tidligtester sett ut, og nå sitter jeg her med en på 2,5 år og en som er ventet om noen få uker. Gratulerer! Håper du får et fint svangerskap. 1
3xguttemamma Skrevet 6. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2012 (endret) Du er gravid! Slik har begge mine tidligtester sett ut, og nå sitter jeg her med en på 2,5 år og en som er ventet om noen få uker. Gratulerer! Håper du får et fint svangerskap. Takk for det håper så inderlig at du har rett.. Men da gjenstår det bare å se. Har brukt MAANge tester nå for å sjekke. Så nå tar jeg noen dagers pause før jeg tester igjen.. men alle tegna er der, sa blir nok flere tester utover ukene fremover, klarer nok ikke holde meg... Endret 6. april 2012 av KanskjeSnart3
3xguttemamma Skrevet 9. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2012 mister snart håpet nå... tatt strimmel test i dag også.. klarer jo ikke vente!! Skulle jeg ikke gjort. Streken er nå svakere Noen som har en fornuftig forklaring på dette, om jeg faktisk ER gravid ?? Kan styrken på testen variere ? Blir så forvirra...
Penny Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Hvis du er usikker, så får du ta en ny digital test i og med at det har gått en del dager siden sist, eller bare ring fastlegen din i morgen og be om å få tatt blodprøve for å sjekke hcg-nivået
3xguttemamma Skrevet 9. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2012 (endret) Hvis du er usikker, så får du ta en ny digital test i og med at det har gått en del dager siden sist, eller bare ring fastlegen din i morgen og be om å få tatt blodprøve for å sjekke hcg-nivået takk for svar joda:) vet at det er det jeg må gjøre.. har alt time men ikke før neste mandag er bare så irriterende å ikke skjønne seg på hva som skjer i egen kropp.. var bare ute eter noen som helst forklaring el noen som kanskje har opplevd lignende... Endret 9. april 2012 av KanskjeSnart3
Butterfly20 Skrevet 9. april 2012 #13 Skrevet 9. april 2012 Da jeg var gravid tok jeg 3 tester som alle viste en svak rosa strek, så dette virker lovende. Lykke til
Orchideae Skrevet 9. april 2012 #14 Skrevet 9. april 2012 Jeg vil tro du er gravid, men er litt forsiktig med å gratulere mtp. At den har blitt svakere. Det kan i verste fall være en kjemisk graviditet. Men jeg tror nok di er gravid, jeg da!
3xguttemamma Skrevet 9. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 9. april 2012 Hjelper å høre andres meninger også merker jeg.. hvordan et det om det skulle være kjemisk graviditet? Kan den vise svakt på mange tester? Hatt 5-6 som streken har vært tydeligere enn de andre to... Takk for svar begge to:) Håper fortsatt...
3xguttemamma Skrevet 9. april 2012 Forfatter #16 Skrevet 9. april 2012 (endret) Kan jo legge til at min kjære har mistet endel ganger før, så er nok veldig redd før at dette skal skje.. jeg har ikke mistet, hverken med ham eller andre.. men tenker masse på dette av den grunn Endret 9. april 2012 av KanskjeSnart3
3xguttemamma Skrevet 11. april 2012 Forfatter #17 Skrevet 11. april 2012 (endret) Ingen Glede skal tas for tidlig..:/ ser ut som dette ikke har gått min vei. Kan ikke skimte mye strek nr 2 på siste test.. den forsvinner mer og mer for hver test ser det ut som.. Ser ut som muligheten før kjemisk graviditet er stor, evt en tidlig abort.. Endret 11. april 2012 av KanskjeSnart3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå