Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt lyst til å gå ut i påsken, men jeg har ingen å gå sammen med. Det skal sies at jeg nærmer meg 40 og er singel. Stedet jeg har lyst til å besøke har musikk som passer min "alder" denne kvelden, så jeg tror jeg vil treffe kjentfolk, men vil det virke rimelig desperat om jeg kommer dit alene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg vet ikke noe om hva slags sted dette er,så hvordan folk reagerer vet jeg heller ikke.

Men jeg reagerer ikke vis det kommer noen inn alene.å du sier du tror du vil treffe kjent folk er jo bare hyggelig det at du tok deg en tur innom da vel:)

Skrevet

Nå er jeg forsåvidt litt yngre enn deg, men jeg går stort sett ut alene. Om det virker desperat vet jeg ærlig talt ikke, ikke spurt noen. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Har lurt på det samme selv.Har ikke gjort d før, men om det er kjedelig å bli sittende hjemme alene, så må det vel være greit å ta seg en tur på byen? Jeg kommer jo alltid i snakk med noen om jeg er med venniner,så...Tenker at det må være lov å gå ut å hygge seg, selv om man er alene og uten å bli oppfattet som desperat.Tror menn gjør det mer enn kvinner. Men om jeg kjeder meg nok en kveld, så gjør jeg det gjerne :jepp:

Gjest Tidssone
Skrevet

Spør på facebook om noen har tenkt seg dit davel!

AnonymBruker
Skrevet

Spør på facebook om noen har tenkt seg dit davel!

Hvorfor det? TS vil vel unngå å møte kjentfolk.

Skrevet

Det er mange som går ut alene. Du treffer jo folk uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på din alder og har gått ut alene flere ganger. Det jeg gjør er å dra til kjente steder. Stiller meg ved baren. Dersom jeg ikke har kommet i kontakt med noen i løpet av en øl så tar jeg siste buss hjem. Ofte så treffer jeg på kjente og så går kvelden av seg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar ut jeg, så får folk tenke sitt (lite sted så alle "kjenner" alle) :fnise:

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Du trenger jo ikke å si til noen at du er alene da. Når jeg var yngre endte jeg altid opp alene på byn :P, jeg synes det var mye gøyere. Da kunne jeg gå rundt å gjøre som jeg ville uten å måtte ta hensyn til andre.

Skrevet

Jeg går ofte ute alene og i min verden er det helt normalt. Om du i tillegg er kvinne, så tror jeg ikke du vil ha noen problemer med å komme i kontakt med menn.

Om det er unormalt får være andre sitt problem, men om jeg har lyst ut en kveld så sitter jeg ikke hjemme fordi mine andre venner er opptatt med andre ting.

Dessuten bruker jeg og kameratene som regel å gå for oss selv ute uansett, så det spiller ikke så stor rolle for min del selv om jeg kanskje foretrekker å gå ut med venner.

:)

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Nå er jeg forsåvidt litt yngre enn deg, men jeg går stort sett ut alene. Om det virker desperat vet jeg ærlig talt ikke, ikke spurt noen. :gjeiper:

nei, gjør ikke det :) men jeg må si jeg lurer på hvorfor av og til :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

nei, gjør ikke det :) men jeg må si jeg lurer på hvorfor av og til :gjeiper:

Hvorfor vi går ut alene eller hvorfor det virker/ ikke virker desperat?

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hvorfor vi går ut alene eller hvorfor det virker/ ikke virker desperat?

nei, hvorfor Okapi går alene ut :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper:

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hva så om det virker desperat egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Hva så om det virker desperat egentlig?

TS her:

Jeg endte vel opp med den konklusjonen jeg også. Det snakkes vel om meg allerede, så hva gjør en kveld på byen til eller fra. :fnise:

Gjest _Blomsten_
Skrevet

TS her:

Jeg endte vel opp med den konklusjonen jeg også. Det snakkes vel om meg allerede, så hva gjør en kveld på byen til eller fra. :fnise:

Bra innstilling :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

TS her:

Bra innstilling :)

Skrevet

nei, hvorfor Okapi går alene ut :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper:

Kjenner egentlig ingen andre som driver med sånt. Begynner forøvrig å bli en stund siden jeg har sett deg på byen. :gjeiper:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Kjenner egentlig ingen andre som driver med sånt. Begynner forøvrig å bli en stund siden jeg har sett deg på byen. :gjeiper:

ja, har ikke vært ute siden oktober, men skal snu på det etterhvert. nå er det jo vår snart :gjeiper: så da sees vi nok =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...