Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på effektiv skriving til bacheloroppgaven?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart ferdig med intervjuene (har transkribert de), har funnet bøkene jeg skal hente stoff fra. Oppgaven skal være på ca 60 sider. Det er 30 studiepoeng, studieretning økonomi.

Hvor lang tid har andre med en lignende oppgave brukt på effektiv skriving?

Jeg har en del klart i hodet, problemstilling er selvfølgelig klart, og jeg har igrunn fått svar på den gjennom intervjuene. Men det er bare å få ned alt på papiret.

Burde det greie seg med 5 ukers effektiv skriving om jeg skriver en del hver dag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle datene mine ble forsinka av ulike årsaker, så jeg fikk dem ikke før 2 uker før innleveringsfristen:P Så jeg skrev 80% av oppgaven på to uker, og jeg fikk B. Men anbefales ikke, var rimelig svett i trøya ass :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Brukte ca 1 uke, men min var bare på 15 stp (5000 ord) og den var litteraturbasert, gjorde ikke noen form for feltarbeid. Jeg er flink å skrive og jobber best under press.

Hadde nok brukt mer tid om omstendighetene tillot det, men jeg hadde et barn uten barnehageplass den gang :gjeiper:

Det gikk fint, jeg fikk en B, men vil anbefale å bruke litt mer tid enn jeg gjorde :)

Tror du klarer deg fint på 5 uker om du har alle dataene du skal ha og har satt deg godt inn i litteraturen.

AnonymBruker
Skrevet

Fem uker bør holde til effektiv skriving dersom du har alle forutsetninger i form av data, har gjort feltarbeid etc. Har skrevet mer enn det i form av flere oppgaver til samme tid på kortere tid med bra resultat.

Gjest finurlig
Skrevet

Jeg fullførte min på 3 dagers effektiv(!!!) skriving, og min er 5000 ord.

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som skriver litteraturbaserte oppgaver. Jeg regner med at dere har problemstillinger som dere skal svare på?

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som skriver litteraturbaserte oppgaver. Jeg regner med at dere har problemstillinger som dere skal svare på?

Ja, vi måtte lage vår egen problemstilling som måtte godkjennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...