Perelandra Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 (endret) Forfatteren Anne Karin Elsad er død. Hun døde i går 4. april, og ble 74 år gammel. NRK skriver om dødsfallet på den populære forfatteren her. Hun ble funnet i en stol hvor hun døde mens hun løste kryssord, og døde trolig av hjerneslag. Endret 5. april 2012 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Hvis hennes hjerne var så skrøpelig så var vel kryssord det siste hun burde ha drevet med? Burde hun ikke heller bare ha sittet og sett ut av vinduet og slappet av?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Veldig trist. Hun var en fantatisk forfatter og skrev noen veldig sterke bøker.
Gjest Hannee Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Fantastisk forfatter som har rørt meg mang en gang! Veldig trist.
Perelandra Skrevet 5. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2012 Anne Karin Elstad hadde en egen evne til å skildre menneskers tanker og følelser. Jeg har lest de fire bøkene om Innhaug-folket og bøkene om Julie. I disse bøkene satte hun også sine litterære personer inn i en historisk sammenheng.
Anglofil Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Trist, hun var en meget dyktig forfatter jeg hadde mye glede av. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Hvis hennes hjerne var så skrøpelig så var vel kryssord det siste hun burde ha drevet med? Burde hun ikke heller bare ha sittet og sett ut av vinduet og slappet av? Skrøpelige hjerner blir ikke mindre skrøpelige av krysseren, snarere tvert i mot 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå