AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Synes nettbutikken til H&M er helt elendig! Jeg ser ikke bildene klar. Sitter å myser for å se bildene klart. Sammenlignet med andre nettbutikker som selger klær er det helt forferdelig. Det værste er at den forrige de hadde var kjempegod og oversiktelig med klare bilder. Etter de fikk den nye for et par år(?) siden har jeg ikke handlet noen ting på nettet fra de. Andre som er enige?
Strange Doll Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg ser helt klare bilder på den butikken jeg :gjeiper: 1
Gjest enirac Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Nei, syns bildene er klare og fine eg... Men skulle ønske de hadde catwalk-framvisning av klærne, bilder av personer som har på seg smykker/ringer/armbånd, samt mulighet for å legge igjen kommentarer på plaggene. 1
Gjest Eld Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Noen av bildene er litt blurry når man forstørrer dem, men ellers er de fine og klare.
Gjest Regza Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Eneste jeg ikke liker med hm'en er at de har hvit bakgrunn og minibilder av hvit klær...da ser man itje ein drid.
belle_ Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Ja, er veldig enig! Husker jeg irriterte meg skikkelig når de byttet, den er helt elendig.
Glynis Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Jeg får klare bilder, men helhetsmessig er H&M elendige til å selge klærne sine på nett. På Asos og Urban Outfitters kan jeg scrolle gjennom hundrevis av plagg på kort tid og se på et par sekunder om de er interessante eller ikke. På H&M er bildene små og det er noe med layouten som gjør at jeg ikke blir inspirert, og jeg leter kun etter helt konkrete ting. Jeg klarer ikke browse gjennom alt, mens på Asos kan jeg trykke på 'alle topper' og se gjennom det uten å irritere meg. Nelly pleide å være ganske lik, så vidt jeg husker, men de har blitt litt bedre nå. Jeg synes det er kjempefascinerende at store nettbutikker kan ha så lite brukervennlig design.
Makeupgeek Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Nei, syns bildene er klare og fine eg... Men skulle ønske de hadde catwalk-framvisning av klærne, bilder av personer som har på seg smykker/ringer/armbånd, samt mulighet for å legge igjen kommentarer på plaggene. Enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå