Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere hadde truffet noen på nett som dere likte kjempegodt og som dere ( på nett) hadde veldig god kjemi med og dere kunne snakke med i time etter time etter time etter time.

Og også har snakket med såpass mye at en rett og slett ikke har tid til å snakke så mye lenger.

Har prøvd å si ifra og det resulterte i at vi snakket litt mindre i 2 dager og så dobbelt så mye som ”vanlig” de 2 neste dagene. ( dvs 8 timer på 2 dager)

Det sier seg selv at dette ikke kan fortsette, men samtidig så ønsker jeg ikke å miste kontakten med h*n heller.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare si at du har det litt travelt og at du gjerne vil opprettholde kontakten med vedkommende, men at du må bruke litt tid på ande ting også?

Skrevet

For min del blir det fort så utrolig kleint å skulle ha et godt forhold til en person over nett uten å kjenne personen i virkeligheten, så jeg ville ha møttes så fort som mulig :) Det er bedre å bli godt kjent i virkeligheten og finne ut hvor dere står i forhold til hverandre der, enn å bli godt kjent på nettet :) I alle fall for min del, da =)

Om det er tiden du er mest bekymret over ville jeg ha sagt det rett frem at jeg har en del å gjøre, men at du nyter det når du har tid til å snakke med ham/henne :) At du har et liv må da være positivt? =)

AnonymBruker
Skrevet

Syntes heller ikke det er noe særlig å kjenne noen utelukkende via nettet, og har lurt på å møte personen, men kan ikke bli mer enn vennskap, iallefall ikke nå, mulig det ikke er helt pointless allikevel å møtes?

For å se hva dette er, selvom det ikke kan bli noe akkurat nå, for å vite på en måte hehe.

Skrevet

Hvorfor kan det ikke bli noe nå? Er du allerede i et forhold? I såtilfelle er du vel egentlig pr. definisjon følelsesmessig utro allerede..

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan det ikke bli noe nå? Er du allerede i et forhold? I såtilfelle er du vel egentlig pr. definisjon følelsesmessig utro allerede..

hva mener du med å være "følelsesmessig utro"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...