Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruppe for dere som deler min lidenskap for metal bandet Metallica! Her kan dere diskutere sladder, dele konsertminner, eller bare fortelle en historie dere har relatert til en sang de har eller bare prate generelt om hva dere skulle ha på hjertet :)Carpe Diem Baby :kul:

post-51287-0-47898600-1333628094_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det 'gamle' Metallica,anno. Lightning og Puppets....de to platene

som kom etter var også kjempebra,men etter det så tapte de seg kolossalt (min mening).

Litt synd,for de har potensiale,bare de tar seg litt sammen,(spesielt Lars,trommingen

hans disse dager er skamfull).

Regner med du har hørt den Lou Reed kolloborasjonen deres LuLu,gudbedre meg hvor

elendig det var...

Live derimot er de fremdeles store da,så de på Valle Hovin i 2007 og syns det var

en av de beste konsertene jeg har vært på.

Skrevet

Det er mange meninger der ute om hvordan Metallica har utviklet seg.. Jeg er ikke så misfornøyd som mange andre er men jeg synes de har endret seg drastisk. Jeg liker det meste av den nyere musikken deres men noe kan bli litt kjedelig... Men det endrer det faktum at jeg er og har vært frelst siden jeg hørte nothing else matters første gang :rodmer: haha, LuLu ja... Fiasko uten like... har ikke ord...... :flau: Jeg gleder meg til å se dem live, har desverre ikke hatt den gleden enda, men får den heldigvis i mai :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Hmmmm....hører rykter om at de har planer om å spille hele 'black' plata

på konserter i år,det kan jo være noe å se fram til...(om det er sant)

Skrevet

Jeg elsker Metallica!

Bryllupsvalsen vår var faktisk til nothing else mathers :gjeiper:

Skrevet

Digger deres konsert på Big4 i Gøteborg. Beste opplevelsen.

Sladder: tja, jeg har hatt lunch med gutta, sitti og røyka og skravla med den etter en konsert. Er vel ikke så ofte jeg har noe behov for å skryte av ting, men jeg skryter jo litt av akkurat disse hendelsene da :fnise:

Skrevet

Ja er Black album som står på programmet på denne touren ja ;D

Skrevet

Jeg elsker Metallica!

Bryllupsvalsen vår var faktisk til nothing else mathers :gjeiper:

Herlig :smilbla:

Jeg tror jeg vil ønske å ha Fade to black i min begravelse! Litt dystert å tenke slik men jeg elsker den låta...

Hadde også vært helt fantastisk med nothing else matters i bryllupet mitt, er jo den ultimate kjærlighetslåta og også den første sangen jeg hørte av dem så hadde vel passet fint ja :)

Skrevet

Digger deres konsert på Big4 i Gøteborg. Beste opplevelsen.

Sladder: tja, jeg har hatt lunch med gutta, sitti og røyka og skravla med den etter en konsert. Er vel ikke så ofte jeg har noe behov for å skryte av ting, men jeg skryter jo litt av akkurat disse hendelsene da :fnise:

Misunner deg den konserten må jeg si! Så den på tv og satt som klistret til skjermen til siste tone... Bør bli flere :)

:wow: Er du seriøs nå :O Hvordan er de å prate med? :) :) Er nok mange som misunner deg den lunsjen... Herlighet, hvordan fikk du mulighet til det btw? Ser det er konkuranser der du kan vinne et møte med dem men trudde ikke det evt var så casual :P Way to go :tommelopp:

Skrevet

Black album gjorde meg Metallica-frelst for mange år siden, og gleder meg som en unge til konserten i mai!

Skrevet

En av favorittlåtene mine med de er sangen To Live Is To Die ifra ...And Justice plata,

det var liksom avskjedssangen til Cliff Burton,og sånn ca midt inni sangen er det en

helt nydelig rolig bit,virkelig en sånn sang som setter en spesifikk stemning,og får deg

til å reflektere,og tenke over ting...

Skrevet

Misunner deg den konserten må jeg si! Så den på tv og satt som klistret til skjermen til siste tone... Bør bli flere :)

:wow: Er du seriøs nå :O Hvordan er de å prate med? :) :) Er nok mange som misunner deg den lunsjen... Herlighet, hvordan fikk du mulighet til det btw? Ser det er konkuranser der du kan vinne et møte med dem men trudde ikke det evt var så casual :P Way to go :tommelopp:

De var veldig hyggelige. Jeg jobbet på en av konsertene, så kom i prat med dem der

Gjest Herr Drue
Skrevet

En av favorittlåtene mine med de er sangen To Live Is To Die ifra ...And Justice plata,

det var liksom avskjedssangen til Cliff Burton,og sånn ca midt inni sangen er det en

helt nydelig rolig bit,virkelig en sånn sang som setter en spesifikk stemning,og får deg

til å reflektere,og tenke over ting...

Kult. Jeg er også stor justice-fan! Det er en merkelig, men utrolig kul plate. Hørte mye på den da jeg var yngre. Favorittlåta mi er "...and justice for all".

Og forresten, hvordan danser man vals til en sang i 4/4? :gjeiper:

• 1 måned senere...
Skrevet

Konserten på Valle Hovin var episk! Helt magisk stemning og en sinnsykt bra opptreden av Metallica!!! Været var strålende, kunne ikke fått det bedre! Stod litt langt bak i forhold til scenen men fikk uansett en opplevelse for livet :tommelopp::bolledeig::hoppendeglad::kul:

• Liker 1
Skrevet

Konserten på Valle Hovin var episk! Helt magisk stemning og en sinnsykt bra opptreden av Metallica!!! Været var strålende, kunne ikke fått det bedre! Stod litt langt bak i forhold til scenen men fikk uansett en opplevelse for livet :tommelopp::bolledeig::hoppendeglad::kul:

Så du de oppe på scenen i det hele tatt? Eller måtte du se på skjermene?

Skrevet

Så de på scenen ja :) Men fulgte mye med på skjermene også ettersom det stod en STOOR mann foran meg!!! Neste gang skal jeg PRESSE meg enda lenger frem, der er i hvertfall helt sikkert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...