ms.sofie Skrevet 19. januar 2004 #1 Skrevet 19. januar 2004 Tror du et forhold kan holde om man treffes gjennom nettet? Jeg har truffet min drømmeprins via nettet... Men avstand er litt slitsomt..
Arkana Skrevet 19. januar 2004 #2 Skrevet 19. januar 2004 Jeg og samboeren min begynte å chatte sammen den tiden jeg studerte i England (han bodde i Stavanger). Tilfeldigvis skulle både jeg og han til Oslo den uken det skulle være treff for alle som var på den chattekanalen, så da fikk vi truffet hverandre i levende livet. Vi har nå vært sammen 4 1/2 år.
ms.sofie Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2004 wooooow!!! tøfft!! ps. d var ikke msn??
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #5 Skrevet 19. januar 2004 Tror du et forhold kan holde om man treffes gjennom nettet? Jeg har truffet min drømmeprins via nettet... Men avstand er litt slitsomt.. Ja, hvorfor ikke? Det finnes til og med noen KG-par her.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #6 Skrevet 19. januar 2004 Ja, hvorfor ikke? Det finnes til og med noen KG-par her. Yepp, jeg har også hørt at det er KG par som har det strålende sammen!
Gjest Nefertiti Skrevet 19. januar 2004 #9 Skrevet 19. januar 2004 Selvfølgelig kan det fungere. Hvis begge vil og er innstilt på det så går det!
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #10 Skrevet 19. januar 2004 Mm, jeg har hørt om et sært lykkelig KG-par, ja!
Gjest sunshine-t Skrevet 19. januar 2004 #11 Skrevet 19. januar 2004 jeg fikk type på nett for noen år siden. det ble slutt da jeg flytta til england da :-? men, for å svare på spørsmålet ditt, så ja! jeg tror absolutt man kan finne kjærligheten på nett!
~sikka~ Skrevet 19. januar 2004 #12 Skrevet 19. januar 2004 Jeg møtte mannen min på msn - han er fra Canada og første gangen vi møttes i Real Life var på flyplassen i byen han kommer ifra.
bluebird Skrevet 19. januar 2004 #14 Skrevet 19. januar 2004 Tror du et forhold kan holde om man treffes gjennom nettet? Ja, det håper jeg virkelig.
ms.sofie Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #15 Skrevet 19. januar 2004 Jeg har vært ilag med min kjæreste jeg fant på nett i 6 mnd!!!! Jeg har aldri vært den som dro på byen for å sjekke opp noen, på byen var jeg for å drikke, danse o.l... Jeg har også ment at det er det indre som teller.. og nettet er jo en perfekt måte å bli kjent på det indre plan. I hope this will last :D
Mrs. K Skrevet 19. januar 2004 #16 Skrevet 19. januar 2004 Jeg giftet meg i helgen med min internettkjæreste så det kan gå skikkelig bra. Hilsen Trille
sirka Skrevet 19. januar 2004 #18 Skrevet 19. januar 2004 Jeg tråkker vel skikkelig i salaten nå, men jeg synes det høres litt sært ut å treffe noen på nettet og bli forelsket... Men jeg beundrer dere, da er det virkelig det indre som teller. For at jeg skal bli forelsket må det være noe med utstrålingen og det fysiske som tiltrekker meg først... Følelsen med å gå og kikke på hverandre er jo mye av leken, er det ikke det da? Sukk.... Tenker tilbake på da jeg siklet rundt han som nå er mannen min...... Det var en fin tid.... Men jeg hører jo om så mange som lykkes i dette med å treffe den rette på nettet, så det er vel bare jeg som er "gammeldags"........
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #19 Skrevet 19. januar 2004 8) Jeg tror ikke de som forelsker seg i noen de treffer på nett er kjempeforelska før de ser om de passer sammen IRL også. Bare et forslag.?!? Correct me if I am wrong...
~sikka~ Skrevet 19. januar 2004 #20 Skrevet 19. januar 2004 Jeg tråkker vel skikkelig i salaten nå, men jeg synes det høres litt sært ut å treffe noen på nettet og bli forelsket... Men jeg beundrer dere, da er det virkelig det indre som teller. For at jeg skal bli forelsket må det være noe med utstrålingen og det fysiske som tiltrekker meg først... Følelsen med å gå og kikke på hverandre er jo mye av leken, er det ikke det da? Sukk.... Tenker tilbake på da jeg siklet rundt han som nå er mannen min...... Det var en fin tid.... Men jeg hører jo om så mange som lykkes i dette med å treffe den rette på nettet, så det er vel bare jeg som er "gammeldags"........ Ja kanskje jeg er litt sær.... jeg visste ihvertfall at jeg skulle gifte meg med mannen min før jeg traff ham i RL. Ble forelsket etter et par uker med chatting - snakket sammen opp til 18 timer i strekk :o Vi møttes etter 4 måneder med chatting. For meg er det det indre som teller - at han er kjekk og har sjarm i tillegg er jo bare et pluss. Man blir jo kjent på en helt annen måte når man snakker sammen over nettet - vi hadde jo kamera og headset etter hvert, men man blir liksom litt mer åpen likevel når alt man kan gjøre sammen er å snakke. Men må si det var utrolig deilig første gangen jeg kunne ta i ham på ordentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå