Gjest Tidssone Skrevet 7. april 2012 #21 Skrevet 7. april 2012 Ingen hadde likt meg. Nommin, lille venn.
Steinar40 Skrevet 7. april 2012 #22 Skrevet 7. april 2012 Damer skal ikke trene. Det passer seg ikke.
lys Skrevet 7. april 2012 #23 Skrevet 7. april 2012 Damer skal ikke trene. Det passer seg ikke. Noen ganger savner jeg en minusknapp. 3
Silfen Skrevet 7. april 2012 #24 Skrevet 7. april 2012 Nommin, lille venn. Det er ikke så ille som det høres ut. Jeg er tross alt bergenser. 1
Gjest Tidssone Skrevet 7. april 2012 #25 Skrevet 7. april 2012 Det er ikke så ille som det høres ut. Jeg er tross alt bergenser. Ingen av mennene her er gamle nok for meg. Bortsett fra Steinar. *teller mine velsignelser*
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. april 2012 #26 Skrevet 7. april 2012 Damer skal ikke trene. Det passer seg ikke. Du foretrekker dem dvaske og med økt risiko for hjerte og karsykdommer?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 7. april 2012 #27 Skrevet 7. april 2012 Ingen hadde likt meg. Ikke meg heller
Ramona Skrevet 7. april 2012 Forfatter #28 Skrevet 7. april 2012 Fått noe ut av dette da Ramona? det første jeg har lært, er at munnen er din favorittkroppsdel :gjeiper: Ellers skal jeg prøve å oppsummere etter hukommelse: den store gjengangeren er.... *trommesolo*.... en slank og trent kropp. Alle, unntatt Okapi har svart dette. Han liker best en tynn eller kraftig kropp, ingen mellomting, lissom. De fleste foretrekker også langt hår, etterfulgt av halvlangt. Dessuten vil mennen helst ha ei med minst vgs, og mint 2-3 treningsøkter i uka. Ellers har de fleste svart gjennomsnitt eller moderat på det meste, høyde, pupper, alko, sosialisering, økonomi, etc. Overraskende mange har svart at det er ok med litt hår på kroppen, og 2- ligg i uka. (men ikke alle, så klart). Hva jeg personlig har fått ut av det? Hm, interessant å se svarene, men ikke spes sjokkerende svar. Dersom denne lista hadde vært fasiten på hva en drømmedame er, så ville jeg ha vært alle menns drømmedame..... noe jeg er også i det virkelig liv. Hah!
Okapi Skrevet 7. april 2012 #29 Skrevet 7. april 2012 den store gjengangeren er.... *trommesolo*.... en slank og trent kropp. Alle, unntatt Okapi har svart dette. Han liker best en tynn eller kraftig kropp, ingen mellomting, lissom. Jeg liker egentlig best en mellomting, men det var jo ikke et av alternativene dine. :gjeiper: Foretrekker tynn og lubben fremfor veltrent, men liker vel best type "normal".
Gjest .-L-. Skrevet 7. april 2012 #30 Skrevet 7. april 2012 (endret) det første jeg har lært, er at munnen er din favorittkroppsdel :gjeiper: Jeg trodde jeg bare kunne velge en av alternativene? :S, har blitt lurt.. xD. Synes pene øyner kommer først i rekken da Ellers skal jeg prøve å oppsummere etter hukommelse: den store gjengangeren er.... *trommesolo*.... en slank og trent kropp. Alle, unntatt Okapi har svart dette. Han liker best en tynn eller kraftig kropp, ingen mellomting, lissom. Hehe, mellomting er fint. Tanken er vel at det er greit med en dame som tar være på helsen sin Hva jeg personlig har fått ut av det? Hm, interessant å se svarene, men ikke spes sjokkerende svar. Dersom denne lista hadde vært fasiten på hva en drømmedame er, så ville jeg ha vært alle menns drømmedame..... noe jeg er også i det virkelig liv. Hah! :gjeiper: Endret 7. april 2012 av .-L-.
Steinar40 Skrevet 7. april 2012 #31 Skrevet 7. april 2012 Du foretrekker dem dvaske og med økt risiko for hjerte og karsykdommer? Det å ikke trene er ikke det samme som å sitte pall i sofaen og drikke brus og spise potetgull.
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2012 #33 Skrevet 8. april 2012 jeg prøvde faktisk med litt seriøs innsats, men gadd ikke fullføre. teite spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå