Lynxcinthiana Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 (endret) Er det en eneste sjel her på dette gudsforlatte forumet som har Twitterkonto? Link. Jeg vil ha noe å le sadistisk av. Endret 5. april 2012 av Lynxcinthiana
Utropstegn Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Klart jeg har Twitter! Alt som kan være tidtrøyte brukes flittig her i gården.
Lynxcinthiana Skrevet 5. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2012 (endret) Post brukernavn da, sauer. Endret 5. april 2012 av Lynxcinthiana
Okapi Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Jeg har, men jeg skriver jo aldri noe interessant der.
Utropstegn Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Post brukernavn da, sauer. Og følg meg. Hoho, alle du har retweeta i nærmeste tid følger jeg også. Twitter er jammen ikke stort! Du har jo masse følgere, jeg er nok ikke like kul
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 (endret) Er det en eneste sjel her på dette gudsforlatte forumet som har Twitterkonto? Link. Jeg vil ha noe å le sadistisk av. Kvasiprovoserende "kontroversiell" tvitring er så over og ut nå. Getting so old you could put it in a museum. Skjønner at du bare prøver å bli lagt merke til i havet av tvitrere, men som sagt, aggressivstilen begynner å bli temmelig uoriginal. Link fjernet. Mvh Sulosi. Endret 5. april 2012 av Sulosi
Lynxcinthiana Skrevet 5. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2012 Kvasiprovoserende "kontroversiell" tvitring er så over og ut nå. Getting so old you could put it in a museum. Skjønner at du bare prøver å bli lagt merke til i havet av tvitrere, men som sagt, aggressivstilen begynner å bli temmelig uoriginal. Twitter er en klagemur.
Gjest Surrehodet Skrevet 5. april 2012 #12 Skrevet 5. april 2012 Jeg ha:-D Men merkelig nok ikke så mange følgere. Hmmmm jeg er ei uinteressant tøyte.
Lynxcinthiana Skrevet 5. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2012 Oh, semitreffende presskritikk. Keep going, dere er søte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå