Gå til innhold

Pålogget på facebook hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Fikk høre fra ei venninne at hun hadde sett at jeg nesten alltid var pålogga på facebook.

Og det har jeg ikke vist noe om!

Også dager der hun vet at jeg har vært på jobb og ikke bruker mobilen.

Når jeg har vært inne på chatten på mobilen, så trykker jeg alltid på Koble Fra før jeg går ut av appen.

Men likevel står jeg som pålogget...?

Kan jo logge ut av selve facebook, men det blir jo litt knotete å måtte skrive inn passord og sånt hver gang og synkronisere kontakter.

Det har vært en grønn prikk og ikke bare det mobiltegnet på chatten hennes.

Veldig rart og vennene mine tror sikkert at jeg er der bestandig nå! :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KRISE!!!!!!!!!

• Liker 5
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

KRISE!!!!!!!!!

Takk for at du løste problemet mitt. Det var til stor hjelp.

Hvorfor gidde å svare?

• Liker 1
Skrevet

bruker du android eller crapple?

Skrevet

ÅO MAI LÅRD! Nå får du nok høre så øra flagrer!! :fnise:

Neeeida, jeg tuller bare med deg:)

Men det er da mange som "alltid" er på facebook, man skjønner jo at de kanskje har fb-siden oppe uten at de sitter og ser på hva som skjer der inne hvert sekund.

Selv har jeg -alltid- facebook oppe, jeg jobber blant annet med sosiale medier og svarer kunder/fans på vegne av bedriften, så da titter jeg inn nå og da for å se om det har skjedd noe. Dette er noe jeg også gjør hjemme/på helgene, så jeg har slutta å bry meg.

Om det er sånn at du ikke vil være -tilgjengelig- kan jeg skjønne det, men det er jo bare å si det som det er, du har fb stående i bakgrunnen men er ikke alltid der selv om det ser sånn ut:)

• Liker 1
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Har Android :)

Er jo dumt når noen har skrevet og tror jeg er der, og så ser jeg det ikke før mange timer etterpå :)

Skrevet

bruker du browser eller facebook-app?

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

bruker du browser eller facebook-app?

Det er en facebook app som var lagt inn på telefonen da jeg kjøpte den :)

Og den er oppdatert.

Versjon: 1.8.4.

Mobilen er en HTC Incredible S.

Skrevet

Ikke for å gjøre deg super-paranoid nå, men det ER jo faktisk mulig at noen andre bruker profilen din?

AnonymBruker
Skrevet

Det ser stort sett ut som jeg er å face også. Fordi jeg ikke logger av på telefonen. og jeg ikke logger av på hjemmepcen, bare bytter side.

Men er det no krise at du ikke svarer før etter et par timer da?

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Tror ikke noen andre bruker profilen. Ingen som vet passordet.

For når jeg logger helt ut av facebook på mobilen, så er det i orden.

Men er tydeligvis ikke nok å bare koble fra inne på chatten.

Så det er kanskje noe annet man må trykke på, men har ikke funnet ut av det.

Jeg vil ikke være pålogget på facebook bestandig og se ut som jeg aldri gjør noe annet enn å sitte på facebook for det er jo nok av de som gjør det. Så enkelt og greit er det.

Skrevet

har du prøvd å logge av selve chatten? det har jeg gjort, fordi jeg alltid har facbook oppe, og vil ikke at folk skal tro at jeg er på face hele tiden :gjeiper:

• 2 uker senere...
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

har du prøvd å logge av selve chatten? det har jeg gjort, fordi jeg alltid har facbook oppe, og vil ikke at folk skal tro at jeg er på face hele tiden :gjeiper:

Ja, det er det jeg bruker å gjøre etter at jeg har vært inne på den :)

Men tydeligvis blir den ikke logget ut.

Kan jo hende den kobler seg til med en gang jeg går inn på Appen, selv om jeg ikke trykker inn på selve Chatten og når jeg da går ut igjen så er den innlogget kanskje?..

Ikke til å bli klok på, denne teknologien :)

Skrevet

Jeg logger alltid av, både på pc og på telefonen, men jeg står uansett nesten alltid som pålogget. Ikke at det er så farlig, men det ser ut som om jeg ikke gjør annet enn å være på facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...