Gå til innhold

Var i den grunne enden av genpølen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her å lurer på hva i allverden jeg kan gjøre for å bli mer attraktiv for kvinner.

Saken er at når det kommer til gener så har jeg tydeligvis ikke fått et godt utvalg,

Jeg er lav,

Jeg er ganske tynn,

Jeg har en forferdelig høy forbrenning, uansett hvor mye jeg spiser så legger jeg ikke på meg

Det samme gjelder når det kommer til trening, jeg blir aldri noe større. Kan trene å trene å trene uten noe spesielt med resultat

Jeg er så og si alltid blakk

Penisen min er ynkelige 14-15cm og ganske tynn, 11cm i omkrets trur jeg

Så sitter jeg jo her å leser om alle damene med sine høye, sterke, store menn og det får meg til å føle meg ganske mindreverdig, to say the least

Nå vet jeg jo at det ikke bare er disse tingene som betyr noe, så jeg lurer på hvordan i allverden jeg kan få personligheten min, sjarmen min, humoren min og utstrålingen min til å veie opp for disse fysiske handicappene.

Noen som har noen forslag?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også lav, tynn, gjennomsnittlig utstyrt og lider tidvis av grunkefravær, men hender jeg får meg noe likevel. Jeg har funnet ut at det beste er å kompensere for alt det der ved å ha vanvittig mye hår.

• Liker 3
Skrevet

Sitter her å lurer på hva i allverden jeg kan gjøre for å bli mer attraktiv for kvinner.

Saken er at når det kommer til gener så har jeg tydeligvis ikke fått et godt utvalg,

Jeg er lav,

Jeg er ganske tynn,

Jeg har en forferdelig høy forbrenning, uansett hvor mye jeg spiser så legger jeg ikke på meg

Det samme gjelder når det kommer til trening, jeg blir aldri noe større. Kan trene å trene å trene uten noe spesielt med resultat

Så sitter jeg jo her å leser om alle damene med sine høye, sterke, store menn og det får meg til å føle meg ganske mindreverdig, to say the least

Nå vet jeg jo at det ikke bare er disse tingene som betyr noe, så jeg lurer på hvordan i allverden jeg kan få personligheten min, sjarmen min, humoren min og utstrålingen min til å veie opp for disse fysiske handicappene.

Noen som har noen forslag?

Der har du roten til problemet ditt, kompis ;)

Jobb med selvtilliten og selvfølelsen. Det er alfa og omega. Kan ikke få sagt det nok! Men det er aldri noen som hører på meg når jeg sier at attraktivitet sitter i hodet og ikke utenpå, så jeg håper aat du vil høre på meg.

Det finnes mange lave, tynne gutter som har dame. Jeg hadde ikke hatt noe imot en lav og tynn gutt. Er (middels) lav og tynn selv. Og jeg er ikke et unikt tilfelle.

hvordan få "personligheten din, sjarmen din, humoren din og utstrålingen din til å veie opp for disse fysiske handicappene"? 1. jobb med deg selv. Lik deg selv. 2. oppsøk miljøer som interesserer deg, hvor du finner likesinnde, inkl. jenter. Da vil du ha det gøy, møte folk som liker deg-> du vil føle deg bedre -> utstråle at du er en positiv og attraktiv person -> flere som vil like deg = en god sirkel.

Hvis du føler deg som dritt -> utstråle at du er kjip -> vil ikke få mye positiv respons -> du vil føle deg verre -> få enda mindre respons = en ond sirkel.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

"Den grunne enden av genpølen", er det et virkelig uttrykk, eller har du det fra "Løvenes konge"?

Jeg tenner nemlig på menn som fortsatt ser Disneyfilmer :)

• Liker 4
Skrevet

2. oppsøk miljøer som interesserer deg, hvor du finner likesinnde, inkl. jenter.

Farlig å forutsette at slike finnes. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lav,

Jeg er ganske tynn,

Dette er mest sannsynlig bare tull. Har du prøvd å spise enorme mengder proteiner og sunt fett hver dag, og trene skikkelig over tid? Har du oversikt over hvor mye du tar inn og hvor mye du forbrenner? De aller, aller fleste med såkalt "høy forbrenning" opplever nemlig bare at de tror de ikke går opp fordi de ikke er klar over hvor lite de faktisk spiser i forhold til aktivitetsnivå.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Der har du roten til problemet ditt, kompis ;)

Jobb med selvtilliten og selvfølelsen. Det er alfa og omega. Kan ikke få sagt det nok! Men det er aldri noen som hører på meg når jeg sier at attraktivitet sitter i hodet og ikke utenpå, så jeg håper aat du vil høre på meg.

Det finnes mange lave, tynne gutter som har dame. Jeg hadde ikke hatt noe imot en lav og tynn gutt. Er (middels) lav og tynn selv. Og jeg er ikke et unikt tilfelle.

hvordan få "personligheten din, sjarmen din, humoren din og utstrålingen din til å veie opp for disse fysiske handicappene"? 1. jobb med deg selv. Lik deg selv. 2. oppsøk miljøer som interesserer deg, hvor du finner likesinnde, inkl. jenter. Da vil du ha det gøy, møte folk som liker deg-> du vil føle deg bedre -> utstråle at du er en positiv og attraktiv person -> flere som vil like deg = en god sirkel.

Hvis du føler deg som dritt -> utstråle at du er kjip -> vil ikke få mye positiv respons -> du vil føle deg verre -> få enda mindre respons = en ond sirkel.

Du er sikker på dette?,

Du skjønner, forskjellen mellom dem i vennegjengen min som har dame, og de som ikke har er utsendet,

De single har enten 1 eller flere av disse trekkene, lav høyde, overvekt eller et uattraktivt fjes

De i forhold derimot er enten gjennomsnittlig attraktive, eller ganske attraktive. Høye, slanke, med et attraktivt fjes.

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikker på dette?,

Du skjønner, forskjellen mellom dem i vennegjengen min som har dame, og de som ikke har er utsendet,

De single har enten 1 eller flere av disse trekkene, lav høyde, overvekt eller et uattraktivt fjes

De i forhold derimot er enten gjennomsnittlig attraktive, eller ganske attraktive. Høye, slanke, med et attraktivt fjes.

Og hvordan er det med selvtilliten til disse lave, overvektige og uattraktive mennene? Det er ingen hemmelighet at bra utseende og god selvtillit ofte henger sammen, men det betyr ikke at du som i følge deg selv ikke ser fullt så bra ut ikke kan få det. Selvtillit er nøkkelen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

"Den grunne enden av genpølen", er det et virkelig uttrykk, eller har du det fra "Løvenes konge"?

Jeg tenner nemlig på menn som fortsatt ser Disneyfilmer :)

Haha, mulig jeg har det derfra, har ikke sett filmen på flere år men har klisterhjerne, så det meste av merkelige quotes osv sitter vel fremdeles fast der.

Nei grunnen til at jeg brukte den setningen er at min bror var mye mer uhm velskapt? i forhold til meg. Høy, kjekk, you know, the whole package.

Skrevet

Og hvordan er det med selvtilliten til disse lave, overvektige og uattraktive mennene? Det er ingen hemmelighet at bra utseende og god selvtillit ofte henger sammen, men det betyr ikke at du som i følge deg selv ikke ser fullt så bra ut ikke kan få det. Selvtillit er nøkkelen.

Jo, men hvordan får man selvtillit når man er ulekker og teit?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo, men hvordan får man selvtillit når man er ulekker og teit?

Først og fremst ved å slutte å tro at man er mindre verdt fordi man har kortere kropp enn broren sin.

• Liker 8
Gjest _Blomsten_
Skrevet (endret)

Trenger da ikke være noe galt i å være lav og tynn. Så lenge du trener og er i god form bør det være greit. Penisen din høres helt normal ut. Høres ut som du kun lider av dårlig selvtillit.

Endret av _Blomsten_
  • Liker 2
Skrevet

Du er sikker på dette?,

Haha så overfladiske greier, fy faen.

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Mine forslag:

Kle deg pent

Tren selv om du ikke føler det gir resultater

Jobb med karrieren din

Gi komplimenter

Jobb med selvtilliten din, det er nok det viktigste

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er ingen vakker diamant selv, på en måte, men jeg har vel et eget inntrykk av at mine verdier, intelligens og personlighet er over gjennomsnittlig - jeg er trivelig, blid og imøtekommende - uten å skryte hemningsløst av meg selv vil jeg tøre å påstå at jeg er en sosial vinner.

At det bare er vakre mennesker som får pene kjærester (eller kjæreste uansett hva) stemmer altså ikke. Min kjæreste er veldig søt og elsker meg i haugevis, selv om jeg ikke er en klassisk skjønnhet.

Noen kilo for mye har jeg og er nok ganske usikker på utseendet mitt, men føler altså at jeg har en trygg og fin personlighet:)

Finn noen ting ved deg selv som du liker, utvikle disse sidene av deg selv og jobb mot å trives bedre i din egen kropp. Du skal ha den en stund, så det er dumt å gjøre en fiende av den:)

Endret av frøkenfryd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mannepreferanse er de som er i omvendt situasjon. De kraftige gutta med litt for mye ekstra, ikke stålmage, men store biffer. Mannen min nå hadde litt "jeg får ikke dame"-tanker når vi ble kjent, og det var det minst attraktive med hele mannen. Han sliter ennå med å gå ned i vekt, og føler seg ett hakk for stor. For meg er han helt perfekt i størrelse, så lenge han ikke har usunn vekt (helsefarlig), så gjør det ikke meg noe at han ikke finner seg t-trøyer som passer på alle butikker.

Jeg vil tro det er mange jenter der ute som meg, som ikke faller for glansbildet og Calvin Klein-modellene.

Jobb med selvtilliten din først og fremst. Og i stedet for å føle deg fortvilt over alt som er ille, jobb med det du kan. Penisen din er perfekt i størrelse, forresten, jenter flest er ikke mer enn 9-12 cm dype i snitt, med vagina som har en viss elastisitet og vil forme seg etter deg. Så legg av deg den bekymringen med en gang.

At du er lav er et minus for noen jenter, et pluss for noen (få) jenter og for veldig mange jenter - betyr ikke høyden din noe. At du er tynn er bonus for mange jenter, du er noens type.

At du er blakk kan du jobbe med. Har du høy gjeld, så jobb hardt med å bli kvitt denne. Men jeg mistenker at du er ung - og trolig har lav inntekt. Det vil komme seg og er naturlig å ikke være riking med det samme. Du trenger ikke universitetsutdannelse, finn et yrke du trives i, det er viktig å trives i hverdagen og ta fagbrev.

For de fleste jenter midt i etableringsfasen så er det viktigste økonomisk sett at mannen har stabil og ryddig økonomi - ikke at han har råd til smykker, gaver og ferier hele tiden. For kvinner som har vært etablerte og er litt utpå livet, så er det viktigste (igjen) at du har en stabil og ryddig økonomi. Har du gjeld uten noe å vise til (luksusfellen) så er dette negativt. Skylder du kemneren penger og er slått konkurs så er dette negativt. Jobber du som ufaglært håndverker i fast stilling og trives på jobb - så er dette positivt.

Jeg tror du maler fanden på veggen. Du trenger ikke mye sjarm for å veie opp for dette du nevner, fordi noe av det ikke er problemer og noe av det kan være jenter som finner attraktivt. Kanskje noen jenter finner den lille listen din positiv, men finner helt andre ting ved deg som de ikke liker. Noen liker hele pakka. Noen kan forelske seg i øynene dine.

Andre, som du ser her i tråden, blir interessert i å vite mer om deg fordi du klasket ut en strofe fra en disneyfilm. Det er umulig for oss som kvinner å si hva som vil trigge andre kvinner, like umulig som det er for deg å vite.

En ting som er negativt for de fleste, er en "tussi" som ikke ser det positive i ting og som surmuler og er trist og synes synd på seg selv. Så rett deg opp i ryggen og smil.

For smilet er det mest attraktive av det alle.

PS: Mannen min var ukyssa, arbeidsløs og jomfru og 21 år når jeg traff ham, og jeg er ingen burugle. Nå har vi begge fast jobb, familie, hus, er vel gift og han har tatt innersvingen på de fleste av hans kamerater med tanke på å komme langt i livet. Flere av hans kompiser (i slutten av tjueårene) sliter med gjeld, leier leilighet, har ikke råd til turer til utlandet, hopper fra en dame til den andre, eller har barn med damer de ikke lengre er sammen med.

Livet er ikke noe som kommer til deg, det er noe som skjer akkurat NÅ. At du ikke har dame, betyr ikke at livet står på pause, eller at det er bortkasta. Bruk tiden på degselv, bli trygg på deg selv.

• Liker 7
Gjest Tidssone
Skrevet

"En dame som deg faller vel ikke for en sånn som meg"-type kommentar, er turn-off.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"En dame som deg faller vel ikke for en sånn som meg"-type kommentar, er turn-off.

Helt enig. Jeg blir provosert når menn anklager meg for å være så overfladisk at jeg ikke kunne vært sammen med en lav mann.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Helt enig. Jeg blir provosert når menn anklager meg for å være så overfladisk at jeg ikke kunne vært sammen med en lav mann.

Handler ikke bare om høyde. Handler om at de starter en kontakt med å rangere seg selv lavere enn meg. Hva er vitsen med det? Jeg vil jo ikke ha en mann som synes han ikke er verdt meg.

• Liker 4
Skrevet

Først og fremst ved å slutte å tro at man er mindre verdt fordi man har kortere kropp enn broren sin.

Verdi er et tullete begrep å bruke om mennesker. Trådstarter har jo heller aldri sagt noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...