Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Maash
Skrevet (endret)

.

Endret av Maash
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nøtter. Oppskåret frukt med raspet mørk sjokolade er veldig godt :jepp: Grønnsaker dyppet i rømme (med krydder av egen smak). Rosiner. Bær.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er (relativt ) lavkarbo, og ikke lavfett, du er ute etter, er jordbær og mørk sjokolade med kremfløte oppå veldigveldig godt.

• Liker 1
Gjest *Maja*
Skrevet

En ananasboks med biter i egen juice, et dryss kanel, 1 SS kakaopulver og en neve valnøtter blandet sammen :popcorn:

DET er digg det :jepp:

Skrevet

Til mellommåltid: Cottage cheese, matyoughurt, tinte bringebær med litt stevia(fås på helsekost/Iherb.com), evt. kan du bruke natreen(dette er kunstig søtning) dersom det viktigste er å fjerne sukker fra kostholdet:) Dette er mettende, sunt, søtt og kjempegodt:D!

• Liker 1
Skrevet

Vær litt obs når det gjelder nøtter. Skal ikke så mye til før man plutselig har fått i seg masse kalorier.

Mine favoritter er grønnsaker med dip laget av mager kesam, frukt med mager vaniljekesam/vaniljeskyr, kesam med bær og sukrin, funlight gele og sukkerfri sjokolademousse. Kristine weber som det er linket til ovenfor har mange gode oppskriver, det samme gjeder www.dedication.blogg.com :)

Skrevet

- Fruktsalat med f.eks epler, appelsin, litt rosiner, litt tørket aprikos, jordbær, banan.

- Rosiner.

- Tørkede aprikoser.

- Cottage cheese med frukt.

- Nøtter (macadamian er min favoritt).

- Yoghurt naturell, appelsin skåret i biter, kanel på toppen.

Mitt beste tips er egentlig å gå "cold turkey" på alt godteri. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna alt av sukker (kunstig og ekte), samt bakevarer med lyst mel. Det er utrolig vanskelig, spesielt siden jeg elsker godteri, men det må til. Jeg prøver også å spise lite frukt, men det blir som regel en appelsin og en banan om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...