AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Bah.. Jeg bestemte meg for å prøve nettdating, bare for gøy. Fant en kjekkas på match og vi begynte å skrive mange lange meldinger. Kjempegod "skrive-kjemi". Han inviterte meg på date, og lurte på om onsdagen i påsken passet. Dagen passet, og jeg holdt jo selvfølgelig da av dagen. Litt nærmere fikk jeg melding om at onsdag passet dårlig likevel, med spørsmål om å utsette til torsdag. Ok, tenkte jeg, da prøver vi torsdag. Jeg svarte at det var greit, og siden det har jeg ikke hørt noe. Skjønner jo nå at han har fått kalde føtter, men det er bare så surt når man faktisk har holdt av dagen, og var spent på å møte denne fyren. Føles så waste of time.. Må si det var en skuffende start på nettdatingen. Bør ikke ha så høye forventninger til fremmede, men kjipt når folk avbryter avtaler uten en gang å si ifra. Er det ofte sånn på nettdating?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg har møtt 4 stk over nett, og alle møtte opp til avtalt tid.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Jeg har møtt 4 stk over nett, og alle møtte opp til avtalt tid. Takk skal du ha, det hjalp
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Takk skal du ha, det hjalp Beklager. :gjeiper: Men kanskje han har angst eller er fryktelig sjenert? Ikke godt å si. De jeg har møtt har alle vært ganske frempå.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Mine erfaring med nettdating er at folk henger der fordi de kjeder seg. Mitt inntrykk er at få er seriøse. Jeg møtte èn som jeg trodde var seriøs. Vi skrev med hverandre i flere uker, plutselig forsvant han. Nå, 1 mnd siden jeg hørte fra han sist står han oppført som "in a relationship" på facebook. Jeg har ikke engang møtt mannen, men jeg ble faktisk litt lei meg Mitt beste råd er i allefall å ha flere kort på hånden, ikke kommuniser med èn mann over lengre tid, heller flere og møt de etter kortere tid. Jeg tror det egentlig er best å prøve møte noen utenfor nett, slik at nettdating bare er et supplement. Også tror jeg er det gull verdt å være ærlig! 1
Gjest Tidssone Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Jeg har aldri opplevd at noen jeg har avtalt møte med, har trukket seg. Har møtt _mange_ via nettdating bare for en kaffekopp som aldri ble noe mer enn det. Kuttet ut nettdating fullstendig nå og skal lære meg yoga i stedet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 du har sikkert hatt uflaks...jeg har ikke opplevd noe lignende..alle har møtt opp:) til avtalt tid:) glem han,det finnes mange flere som faktisk møter opp:)
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Jeg har aldri opplevd at noen jeg har avtalt møte med, har trukket seg. Har møtt _mange_ via nettdating bare for en kaffekopp som aldri ble noe mer enn det. Kuttet ut nettdating fullstendig nå og skal lære meg yoga i stedet. Jeg har også kuttet det ut, og nå skal jeg begynne med treskjæring.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 Jeg har vært sammen med min nettdate i over 5 år
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #11 Skrevet 5. april 2012 Jeg og min nettdate møttes først etter 4,5 år... Hadde jevnlig kontakt, bor ikke så langt fra hverandre heller. 1 år siden vi møttes, og på nyåret ble vi kjærester
MissStiles Skrevet 5. april 2012 #12 Skrevet 5. april 2012 Du hadde nok bare uflaks. Ikke gi opp etter å ha snakket med kun en person. Gi det en sjanse! 2
Lizbeth Skrevet 5. april 2012 #13 Skrevet 5. april 2012 Det KAN jo være en mulighet at det rett og slett var noe som kom i veien? Ikke la det stoppe deg, det er jo ikke slik at dette har skjedd ofte med den fyren
Rainbow Skrevet 5. april 2012 #14 Skrevet 5. april 2012 Enig, ikke gi opp. Jeg har datet utelukkende på nett, møtt mange rare, men også mange flotte personer. Og den beste har jeg snart vært sammen med i to år! :-)
BergenBy Skrevet 5. april 2012 #15 Skrevet 5. april 2012 Aldri prøvd nettdating. Er nysingel nå, så det kan hende jeg prøver etterhvert av nysgjerrighet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #16 Skrevet 5. april 2012 Det KAN jo være en mulighet at det rett og slett var noe som kom i veien? Ikke la det stoppe deg, det er jo ikke slik at dette har skjedd ofte med den fyren Den blir for dum. Vi må bare innse at det hadde kostet mannen 1 minutt å gi beskjed. Til TS Jeg har datet mange og aldri vært bort i en sånn oppførsel. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #17 Skrevet 5. april 2012 Han er gift/samboer og drodlet litt med tanken på et sidesprang, men slo seg til ro med at han hadde kunnet hvis han ville. Nei, jeg vet ikke, men tipper sannheten ligner på det. 3
PanLi Skrevet 8. april 2012 #18 Skrevet 8. april 2012 Jeg har aldri opplevd at noen jeg har avtalt møte med, har trukket seg. Har møtt _mange_ via nettdating bare for en kaffekopp som aldri ble noe mer enn det. Kuttet ut nettdating fullstendig nå og skal lære meg yoga i stedet. Samme her. Datene har alltid stilt opp og det har som regel vært hyggelige kaffekopp(er) også. Men jeg har også kuttet nattdating. Mye skrik og lite ull. Yoga er fantastisk Godt for både kropp og sjel!! Lykke til med det! TS: Når en person du ikke engang har møtt allerede viser slik unnvikende adferd ville jeg nok tenke at dette er en egenskap ved ham. Sånn er han, bare. Er det ok for deg? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå