Gjest Sofie Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Ca klokka halv 10 våknet jeg og så at jeg hadde fått en sms av en kamerat av meg. Denne kameraten har jeg kjent siden videregående, men har dessverre det siste året ikke hatt så mye kontakt, fordi han flyttet til utlandet. Vi var veldig close før.. Er begge i midten av 20 årene. I meldingen stod det "Jeg har alltid elsket deg Sofie" (Ikke mitt ekte navn men) Først trodde jeg det var en uheldig fyllemelding, og flirte litt. Men rett etterpå så jeg at meldingen var sendt rett over 8 på morgenen. Jeg kjente da et stikk i magen, for jeg vet at han har slitt en del med diverse, og jeg tenker alltid det verste først.. Det er heller ikke likt han å sende slike meldinger. Tenke at det gjerne var en spøk, at noen hadde tatt mobilen. Men det virker veldig usannsynlig egentlig.. Så jeg sendte en melding tilbake, hvor jeg spurte om alt gikk bra. Fikk ikke svar. Så har jeg prøvd å ringe nå noen ganger, men han tar ikke telefonen. Kjenner jeg har en dårlig følelse i magen. Har gått på facebook for å sjekke profilen hans, men alt ser greit ut. Han er ikke pålogget da. Han bor i kollektiv med fire andre gutter, så jeg skal prøve å få kontakt med dem, om jeg ikke hører fra ham snart. Måtte bare lufte hodet litt, ble smånervøs...
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Kanskje han var på en litt langvarig fest og sover nå?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Mets sannsynlig så har det en naturlig forklaring, men jeg er selv litt bekymret av meg, og hadde sikkert blitt nervøs av en sånn melding. Tror jeg hadde prøvd å ringe noen av guttene i kollektivet så fort som mulig.
gerotten Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Redd han kan ha tatt livet sitt? Ville ringt noen som kjenner han.. 1
Gjest Sofie Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Ja det er en mulighet! Satser på det.. Han må i så fall ha vært fremdeles VELDIG full klokken 8 for å kunne sende en slik melding til meg. Det er så ulikt han, at jeg nesten ikke tror det er han som har sendt den. TS
Gjest sofie Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Årh, jeg har ikke nummeret til noen av de guttene i kollektivet, kjenner dem ikke! Prøvde nå å ringe en felles venninne av oss som bor i samme by, men hun tok heller ikke telefonen. Hun er nok på jobb Hvordan skal jeg komme i kontakt med disse romkameratene??
gerotten Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Facebook? eller søk på adressen på 1881.no? 1
Dragonfly84 Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 Kanskje noen bare sniklånte mobilen hans og sendte meldinger på gøy? Det kan være mange forklaringer Men jeg ville nok prøvd å få tak i noen som kjenner ham!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #11 Skrevet 5. april 2012 I meldingen stod det "Jeg har alltid elsket deg Sofie" (Ikke mitt ekte navn men) Kanskje han er forelsket i deg, og dette er hans måte å fortelle deg om det? Det har skjedd før med andre, så ikke umulig at det er slik?
Gjest sofie Skrevet 5. april 2012 #12 Skrevet 5. april 2012 Han bor i danmark, kameratene er danske. Prøvde dansk nummeropplysning http://www.gulex.dk/ Men er det flere enn meg som ikke klarer å trykke på den der "Telefonkatalog"? Tenkte å søke på navnene, for de fant jeg jo på face
Gjest sofie Skrevet 5. april 2012 #13 Skrevet 5. april 2012 Kanskje han er forelsket i deg, og dette er hans måte å fortelle deg om det? Det har skjedd før med andre, så ikke umulig at det er slik? joda, tanken slo meg jo såklart, men det er så utrolig lite han å sende en så "dramatisk" melding. Selv om han er full liksom. Men såklart, skal ikke slå det helt fra meg. Men allikvel, magefølelsen sier at det er iallefall ikke det som har skjedd. Da er det faktisk MYE større sannsynlighet at none tok telefonen hans og tullet
gerotten Skrevet 5. april 2012 #14 Skrevet 5. april 2012 Får ikke trykket jeg heller..kan du ikke sende dem mld på face?prøvd å ringe han igjen?
Gjest gjjk Skrevet 5. april 2012 #15 Skrevet 5. april 2012 Var meldingen skrevet på dansk eller norsk?
Gjest ....... Skrevet 5. april 2012 #17 Skrevet 5. april 2012 Prøv www.krak.dk den fungerer... håper alt går seg til...
Gjest Sofie Skrevet 5. april 2012 #18 Skrevet 5. april 2012 vi har mistet han kommer tilbake om noen dager, hodet er ikke meg akkurat nå
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #20 Skrevet 5. april 2012 vi har mistet han kommer tilbake om noen dager, hodet er ikke meg akkurat nå å heregud nei!!!!! dette var tist!! jeg ble veldig lie meg nå gikk bare inn på en uskyldig tråd og så endte deg slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå