Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest loler
Skrevet

altså; hva mener du er sært?

Hvem er sære, og hva gjør det sært?

Jeg er bare nysgjerrig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme hva folk gjør; alle er potensielt sære for noen her i verden. Du også. Jeg helt klart. :skratte:

• Liker 1
Skrevet

De som betegnes som sære er vel de som ikke alltid følger saueflokken, men har egne meninger og oppfatninger av ting og tang.

Har alltid hatt litt sansen for de sære jeg. :sukk:

• Liker 3
Skrevet (endret)

*Aldrisur liker meg. Hurraaaaaa!* :strix:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Sært er det som faller utenomdet som regnes som gjennomsnitt eller normalen.men tror folk har veldig forskjellige grenser for slikt og det er avhengig av det man ser rundt seg. Jeg synes i grunn at litt eksentriske folk er ikke nødvendigvis sære, men det er sikkert også noen som synes jeg er sær.

Skrevet

*Aldri sur liker meg. Hurraaaaaa!* :strix:

Det kom som en bombe? :ninja:

Skrevet

Eh...well... :rodmer:

Gjest hogwash
Skrevet

*Aldri sur liker meg. Hurraaaaaa!* :strix:

Det er hun da ikke alene om :opplyser:

Høvelig enig med definisjonen til Bond.

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Vanskelig å definere.

Det blir jo de som gjør noe jeg mener er veldig spesielt eller merkelig.

Jeg synes ikke de nærmest selverklært sære er det. Tenker på de som er fryktelig opptatt av å gjøre eller si "rare" ting hele tiden, eller de som bare genuint har veldig mye personlighet.

Jeg kjenner ei som kan være ganske sær iblant, uten å gå i de kjedelige detaljene så kan hun bli sur ut av det blå, nekte å gjøre noe helt uten grunn og lyve litt om helt trivielle ting uten at jeg helt skjønner motivasjonen. Sånt synes jeg er sært.

• Liker 1
Gjest Krembanan
Skrevet

At man er noe for seg selv liksom? Trenger vel egentlig ikke å være negativt. Bare litt annerledes og...rart ? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tenker det er to måter å være sær på. Den ene er å være litt "utenfor boksen" og er positivt i mine øyne. Den andre måten man kan være sær på, syns jeg, er å være rigid, fastlåst og uten evne til kompromiss eller pragmatisme. Sånn som står på sitt uanfaensett. Da er man også sær. Sær og vanskelig.

Edit: Så har vi den tredje varianten. Som henspiller på å være alene. At man er i sær.

Endret av Kosemose
  • Liker 5
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Med sær tenker jeg på personer som har vanskelig for å tilpasse seg og alltid må gjøre ting på sin egen måte. Det er greit å være litt sær på enkelte områder, men foretrekker omgjengelige folk med god tilpasningsevne.

Skrevet

Med sær tenker jeg på personer som har vanskelig for å tilpasse seg og alltid må gjøre ting på sin egen måte. Det er greit å være litt sær på enkelte områder, men foretrekker omgjengelige folk med god tilpasningsevne.

Helt enig.

• 4 år senere...
Skrevet

Bump

Anonymkode: e3d09...dee

Skrevet
På 4.4.2012 den 23.13, Aldrisur skrev:

De som betegnes som sære er vel de som ikke alltid følger saueflokken, men har egne meninger og oppfatninger av ting og tang.

Har alltid hatt litt sansen for de sære jeg. :sukk:

Jeg syntes ikke det er sært - og det du beskriver kan jo bare være en periode for noen. Det du beskriver er mer som opprør for meg.

Sært kan være en person som er litt einstøing, noen som gjør ting få gjør uten å gjøre opprør. En som er litt merkelig. 
"Det der er sært" - altså, noen som gjør eller sier noe uvanlig.

Anonymkode: 0f754...3fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...