Gå til innhold

blir bare forelsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når jeg føler meg ensom, og er redd for å være alene. Hvorfor blir jeg ikke forelsket når jeg er på topp og har det virkelig bra? Jeg ville tro det var det siste som gjorde at jeg fant en bra mann..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner du den rette mannen blir du nok forelsket uanstt om du er på topp eller bunn :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

når jeg føler meg ensom, og er redd for å være alene. Hvorfor blir jeg ikke forelsket når jeg er på topp og har det virkelig bra? Jeg ville tro det var det siste som gjorde at jeg fant en bra mann..

Interessante tanker dette.

Og du har helt rett.

Når du er på topp og føler deg virkelig bra så er du ikke fokusert på at du er alene. Dette behovet ligger da langt i bakgrunnen.

Når du derimot ikke føler deg bra, så kommer tankene om ensomheten og følelsen av å være redd for å være alene.

Jeg kan ikke påstå dette; men jeg vil tro at mange velger partner når de føler seg dårlig og ensomme. Noe som medfører et mer eller mindre desperat eller direkte tilfeldig (første og verste) valg. Og da skal man virkelig ha flaks.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke påstå dette; men jeg vil tro at mange velger partner når de føler seg dårlig og ensomme.

Eller enda verre: får en crush på ei kjerring. Håper jeg ikke ender opp som hu lesbiske som hadde en crush på Paula Abdul, hun tok nemlig livet av seg.

Skrevet

Eller enda verre: får en crush på ei kjerring. Håper jeg ikke ender opp som hu lesbiske som hadde en crush på Paula Abdul, hun tok nemlig livet av seg.

Viser det seg at det ikke er gjensidig så finner man heller på noe annet og mer fornuftig.

• Liker 1
Skrevet

Viser det seg at det ikke er gjensidig så finner man heller på noe annet og mer fornuftig.

Er ikke så enkelt når man har henne på hjerna 99% av tiden :(

Skrevet

Er ikke så enkelt når man har henne på hjerna 99% av tiden :(

Mye som ikke er enkelt.

Men hvis hun ikke er interessert i deg, så blir ikke dere i sammen. Det må man innse.

Du vil vel ikke ha noen som ikke vil ha deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...