Joe Skrevet 7. april 2012 #21 Del Skrevet 7. april 2012 Bilder av kaker jeg ikke har lagt ut oppskrift på (fordi det er samme grunnoppskrifter som de kakene over egentlig) Denne kaken er mye større enn den ser ut. Ca. 50 cm høy. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe Skrevet 7. april 2012 #22 Del Skrevet 7. april 2012 Lagde noen cakepops i dag også: Inspirert av Blafre 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2012 #23 Del Skrevet 7. april 2012 Så kreativ du er, Joe! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #24 Del Skrevet 7. april 2012 Helt utrolig hva dokke får til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. april 2012 #25 Del Skrevet 7. april 2012 Et utvalg: Wooow! Kan du legge ut oppskrift på den sjokoladekaka? Er det skikkelig klissekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 7. april 2012 Forfatter #26 Del Skrevet 7. april 2012 Flink du er Joe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. april 2012 #27 Del Skrevet 7. april 2012 FruN: Den sjokoladekaken så god og mektig ut. Den er det! Aricie: Du er jo kjempeflink. ENIG! Wooow! Kan du legge ut oppskrift på den sjokoladekaka? Er det skikkelig klissekake? ahem.... Litt juks...det er posekake... Devil's Food Cake fra Betty Crocker, med ferdigglasur fra samme sted... Men den er goooood! Flink du er Joe. Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 8. april 2012 #28 Del Skrevet 8. april 2012 Åja. husker du snakka om den FruN! Må prøver altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 8. april 2012 #29 Del Skrevet 8. april 2012 Monstertruckbane, dåpskake, bløtkake, muffins og hello-kittykaketil 4- årsdag 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingis Skrevet 8. april 2012 #30 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Sara Bernhard kake:) Denne versjonen er lavkarbo, og med pekannøtter i bunnen:) Oppskriften ligger på bloggen min:) Endret 8. april 2012 av Ingis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2012 #31 Del Skrevet 8. april 2012 Den så VELDIG god ut, Ingis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingis Skrevet 8. april 2012 #32 Del Skrevet 8. april 2012 Den så VELDIG god ut, Ingis! Takktakk:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingis Skrevet 8. april 2012 #33 Del Skrevet 8. april 2012 O, jeg har en til: Lavkarbo ostekake. Serveres med blåbærsaus, smaker nyydelig=)! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 8. april 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 8. april 2012 Flinke bakere her på kg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 11. april 2012 #35 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Bilder av kaker jeg ikke har lagt ut oppskrift på (fordi det er samme grunnoppskrifter som de kakene over egentlig) Denne kaken er mye større enn den ser ut. Ca. 50 cm høy. Wow, Joe! Utrolig flotte kaker du lager Selger du kakene? Endret 11. april 2012 av josefin88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 11. april 2012 #36 Del Skrevet 11. april 2012 Så utroleg flotte kaker som blir delt her inne, får vann i munn av bildene, og det er ikkje ofte det skjer. Og kreativiteten din er en noko å være veldig stolt av, Joe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe Skrevet 11. april 2012 #37 Del Skrevet 11. april 2012 Takk! Jeg baker stort sett bare til venner og familie. Den ene gangen jeg skulle bake for en fremmed mot betaling, ble jeg grundig lurt. Lagde og leverte denne, fikk aldri noe som helst for det: 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syffe Skrevet 12. april 2012 #38 Del Skrevet 12. april 2012 Å herregud, denne var jo KJEMPE fin...! Utrolig tragiske folk som lurte deg må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 12. april 2012 #39 Del Skrevet 12. april 2012 Takk! Jeg baker stort sett bare til venner og familie. Den ene gangen jeg skulle bake for en fremmed mot betaling, ble jeg grundig lurt. Lagde og leverte denne, fikk aldri noe som helst for det: OMG! For en fin kake!! Er sommerfuglene laget av royal ising? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 12. april 2012 #40 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Joe, hva trengte du av ingredienser til den tre-etasjes kaka? Er det sjokoladekake og mmf? Og måtte du steke to av hver etasje og legge oppå hverandre, om du skjønner hva jeg mener? Og hvor store former er det på hver etasje? Skal lage en så stor kake selv, nemlig Edit, glemte noe... Endret 12. april 2012 av fridr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå