Gjest Bobler Skrevet 5. april 2012 #21 Skrevet 5. april 2012 Enig i at underbukser kan være fint, hva er egentlig galt med dette: http://punjapit.files.wordpress.com/2010/05/david-beckham-armani-underwear.jpg En så kjekk mann kunne brukt kjole og det ville fortsatt ikke vært galt Men han ville jo vært ti ganger heitere med en sort eller hvit tettsittende bokser, med en tydelig bulk 2
MsLeela Skrevet 5. april 2012 #22 Skrevet 5. april 2012 Gud, hva er det med bulker under bukser? Jeg synes faktisk det er litt turn off hvis jeg ser en tydelig bulk under buksa (og lurer på om mannen egentlig har stå...). Ikke det at jeg har noe penisfobi, men jeg trenger liksom ikke se den så tydelig. Ser heller ikke poeng med push up truser... det virker nesten enda teitere enn push up BH http://www.dagbladet.no/dinside/2002/08/04/345104.html 1
Gjest Tigress Skrevet 5. april 2012 #23 Skrevet 5. april 2012 Eg er heilt samd med TS, eg, det er minst like fint med truse som med bokser. Boksarar er jo ein merkelig greie, korte bein som er nett lange nok til å krølle seg, liksom. Jævla dumt. Men det er nok ikkje eit problem for dei som ikkje har musklar i beina, berre tynne pipestilkar.
Fashionistaen Skrevet 5. april 2012 #25 Skrevet 5. april 2012 Min kjærlighet for truser forsvant da jeg var i Italia på ferie... Burde bli omdøpt til Speedoland om du spør meg. 1
MsLeela Skrevet 5. april 2012 #26 Skrevet 5. april 2012 Min kjærlighet for truser forsvant da jeg var i Italia på ferie... Burde bli omdøpt til Speedoland om du spør meg. Da har du ikke vært på ferie i tidligere Sovjetland... Speedounion hadde det i så fall vært...
Topplue Skrevet 5. april 2012 #27 Skrevet 5. april 2012 (endret) Heia lange underbukser?! :gjeiper: Endret 5. april 2012 av Forever :)
mas Skrevet 6. april 2012 #28 Skrevet 6. april 2012 Grøss!! Nei, la nå for all del boxer trenden leve i beste velgående!!!!!!!!!!
Rights Skrevet 6. april 2012 Forfatter #29 Skrevet 6. april 2012 Ut ifra hva jeg har lest til nå i tråden, så virker det som om mange kvinner fortsatt lider av den vrangforestillingen om at menn ikke ser bra ut i truser. Det er kanskje ikke så rart, for dere er jo fortsatt hjernevasket av media som sier boksere = "in" = "hot". Selvsagt finnes det mange menn som har særdeles dårlig trente ben, hårete ben, tynne ben (pipestilker), tykke ben osv. Vi kommer jo i alle fasonger! Men tenk dere litt om, dere foretrekker at deres mannfolk har boksere - hvorfor? Jo, vi vet jo allerede at dere er hjernevasket av media. Men dere vet jo så meget godt at en bokser skjuler MER av kroppen til deres menn, enn en truse. Vil det da si at dere innerst inne ikke tenner ordenligt på deres menn ? Sånn egentlig, så er deres menn sexy jo mer påkledd de er ? Jeg tror at de jentene som faktisk er åpne for at menn kan være sexy i truser, er kanskje de som har menn som er litt godt trent, for da ser vi mer sexy lår? Alt kler den smukke! Men over til hva jeg vil frem til. De ALLER fleste er i bunn og grunn kun en sau. En sau som følger flokken. En veldig STOR flokk. Denne flokken er hjernevasket, og har fått innprintet i hodet sitt at truser er turnoff/lite sexy, og at det er kun boksere som er POP. Det jeg vil med trusebevegelsen, det er altså å omvende en og en sau, slik at den etterhvert vokser seg større. Når denne flokken da er blitt såpass stor, så vil majoriteten ha følgende tankegang: TRUSER ER POP! Når truser er pop, så blir plutselig alle de mannfolka som egentlig ikke så bra ut i truser - de vil nå se JÆVLIG BRA UT i truser! Så tenk dere litt om, join trusebevegelsen, og dere gjør egentlig bare dere selv en tjeneste. Deres menn vil etterhvert bli mer sexy, og dette vil jo deres menn selvsagt sette pris på (kanskje det blir mer sex på dem, noe som igjen fører til at dere får en hyggeligere/mer positiv mann, ja, kanskje de spanderer en blomst og 10 på dere!). TRUSEBEVEGELSEN HAS BEGUN! JOIN IT NOW! 2
Gjest Bobler Skrevet 6. april 2012 #30 Skrevet 6. april 2012 Kjære Rights. Det er faktisk ikke slik at mine personlige preferanser ovenfor hva slags klær kjæresten min bruker avgjøres av hva som er "in". Jeg er hverken hjernevasket eller en sau. Jeg syntes ikke det er hot med en mann i truse. Og det kommer jeg heller ikke til å syntes hvis det plutselig blir "in" eller hvis media begynner å hjernevaske folk med det. Jeg er en voksen kvinne med egne meninger og personlig smak. Hva jeg foretrekker av truse og bokser har jeg funnet ut helt selv, uten innvirkning fra media. Du derimot virker litt småbesatt av truser. 2
Gjest imli Skrevet 6. april 2012 #31 Skrevet 6. april 2012 Klart at motar og trendar påverkar oss alle! Ingen kan seie at smaken deira er noko dei har forma sjølv, heilt utan påverkning frå media eller andre ting. Det vert berre for dumt. På slutten av 90-talet skulle me jo "aldri i verda" gå i smale bukser, men slengbuksene (for ikkje å snakke om dei med skjørt utanpå) vart då plassert langt bak i klesskapet etterkvart dei og. Sånn umiddelbart tenkjer eg at herretruser er noko som ser best ut på min 4-årige son, og ikkje ein vaksen mann. Samtidig snur eg ikkje i døra viss det kjem ein kjekkas i truser Trur ulike personar kler ulike ting, nett som med damer - nokon kler string, nokon kler vanleg truser, nokon hipster, andre bokser.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #32 Skrevet 6. april 2012 Klart at motar og trendar påverkar oss alle! Ingen kan seie at smaken deira er noko dei har forma sjølv, heilt utan påverkning frå media eller andre ting. Det vert berre for dumt. På slutten av 90-talet skulle me jo "aldri i verda" gå i smale bukser, men slengbuksene (for ikkje å snakke om dei med skjørt utanpå) vart då plassert langt bak i klesskapet etterkvart dei og. Sånn umiddelbart tenkjer eg at herretruser er noko som ser best ut på min 4-årige son, og ikkje ein vaksen mann. Samtidig snur eg ikkje i døra viss det kjem ein kjekkas i truser Trur ulike personar kler ulike ting, nett som med damer - nokon kler string, nokon kler vanleg truser, nokon hipster, andre bokser. Jeg hadde ikke syntes at truser hadde vært mer "hot" hvis det var blåst opp i media som dødsdigg. Jeg syntes at korte shorts på menn er jævla usexy, og uansett hvor in det hadde blitt så ville jeg fortsatt syntes at det er jævla usexy. Kanskje du endrer mening ettersom hva som er in, men det gjør ikke jeg. ;)
Gjest imli Skrevet 6. april 2012 #33 Skrevet 6. april 2012 Jeg hadde ikke syntes at truser hadde vært mer "hot" hvis det var blåst opp i media som dødsdigg. Jeg syntes at korte shorts på menn er jævla usexy, og uansett hvor in det hadde blitt så ville jeg fortsatt syntes at det er jævla usexy. Kanskje du endrer mening ettersom hva som er in, men det gjør ikke jeg. ;) Det er berre ufatteleg naivt og dumt å påstå at ingen endrar meining etter påverkning. Eg endrar ikkje akkurat smak etter kvar motesesong, men eg er då ikkje så arrogant at eg trur at preferansene mine er noko eg har kome på heilt sjølv i eit slagt vakuum. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #34 Skrevet 6. april 2012 Du er jo arrogant. Du er nedlatende og frekk.
Gjest Bobler Skrevet 6. april 2012 #35 Skrevet 6. april 2012 Klart at motar og trendar påverkar oss alle! Ingen kan seie at smaken deira er noko dei har forma sjølv, heilt utan påverkning frå media eller andre ting. Det vert berre for dumt. På slutten av 90-talet skulle me jo "aldri i verda" gå i smale bukser, men slengbuksene (for ikkje å snakke om dei med skjørt utanpå) vart då plassert langt bak i klesskapet etterkvart dei og. Joda, det påvirker oss alle. Men det betyr jo ikke at jeg ikke klarer å ta et standpunkt selv, uten at jeg nødvendigvis er en sau. Buffalo-sko var jo fryktelig inn. Jeg brukte de aldri, og syntes de var ufattelig stygge. Til tross for at "alle" brukte det, og de var "dødskule". Slengbukse har jeg aldri eid heller. Jeg syntes det blir for dumt å skjære alle under en kam som Rights gjør
Gjest Odd Molly Skrevet 6. april 2012 #36 Skrevet 6. april 2012 Hi hi - artig innlegg... Men boxere er best.... 1
Transelise Skrevet 6. april 2012 #37 Skrevet 6. april 2012 Boxer er noe dritt. Bruker bare truser, helst dametruser.
Gjest imli Skrevet 6. april 2012 #38 Skrevet 6. april 2012 Du er jo arrogant. Du er nedlatende og frekk. Fordi eg påpeiker at ikkje tankar og idéar oppstår i vakuum? Joda, det påvirker oss alle. Men det betyr jo ikke at jeg ikke klarer å ta et standpunkt selv, uten at jeg nødvendigvis er en sau. Buffalo-sko var jo fryktelig inn. Jeg brukte de aldri, og syntes de var ufattelig stygge. Til tross for at "alle" brukte det, og de var "dødskule". Slengbukse har jeg aldri eid heller. Jeg syntes det blir for dumt å skjære alle under en kam som Rights gjør Dei fleste greier forhåpentleg å tenkje sjølv til tross for påverkning, men å nekte for den makta langvarig eksponering har, er ganske naivt (no siktar eg ikkje til deg, men generelt). Me likar jo alle å tru at meiningane våre er utelukkande våre eigne, men dei fleste reflekterte mennesker greier jo å sjå at det ikkje er slik. Heilt einig i at ein ikkje skal påstå at alle som gjer som fleirtalet er "sauer", men det er lurt å ha ei åpen haldning til eigne preferanser og val - gjer eg dette fordi eg ynskjer det, eller gjer eg det berre fordi det er venta av meg?
Sweet77 Skrevet 6. april 2012 #39 Skrevet 6. april 2012 Men dere vet jo så meget godt at en bokser skjuler MER av kroppen til deres menn, enn en truse. Vil det da si at dere innerst inne ikke tenner ordenligt på deres menn ? Sånn egentlig, så er deres menn sexy jo mer påkledd de er ? Jeg tror at de jentene som faktisk er åpne for at menn kan være sexy i truser, er kanskje de som har menn som er litt godt trent, for da ser vi mer sexy lår? Noen av oss liker et litt lekkert innpakningspapir. Litt som når du får en spennende julegave, du skjønner på fasongen hva det er, men ikke for opplagt, og har likevel gleden av å pakke opp. Heia boxer.
aphelion Skrevet 7. april 2012 #40 Skrevet 7. april 2012 Så lenge menn ikke bruker utvaskede Man-boksere kan de næmest bruke hva de vil for min del. Man bokserne er verst. Verre enn syntetiske ettersittende ting med neonstriper og glidelåser til og med. Og det er ille!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå