Gå til innhold

Truser vs bokser - hot or not ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I de siste 20 årene, så har det vært et stadig økende salg av boksere til menn, og det ser ut til at denne trenden ingen ende tar. Bedrifter som tidligere produserte tonnevis av truser, har måttet legges ned, da bokserne har tatt over. Tusenvis av arbeidsledige mennesker. Ja, konsekvensene av denne trenden har vært fatal for mange.

Trenden har for det meste kommet fra media, som sakte men sikkert har hjernevasket hver eneste mann og kvinne, til å tro at boksere er det eneste som fungerer. Det er KUN boksere som er akseptabelt, og det er kun boksere som kan få en mann til å bli sexy.

Selvsagt har ikke alle bedriftene som produserte kvalitetstruser måttet bukke under, for de smarte bedriftene har jo selvsagt lagt om hele produksjonen til at de kun produserer boksere.

Survival of the fittest - de sterkeste overlever!

Resultatet av de siste årene med hjernevasking, samt overgangen fra truser til boksere, har selvsagt ført til at det selges ekstremt lite truser. Det er ikke lett å få tak i kvalitetstruser lenger, da disse eksisterer kun i et ekstremt fåtall, for de "spesielt interesserte". Likefullt vet vi alle at en mann i truse er IKKE sexy. FEIL!

Jeg har selv vært den typiske mannen som hatet truser. Hva i all verden skal jeg med det fandenskapet ? Jeg har heller aldri kjøpt en eneste truse. Det eneste som gjelder er jo boksere! FEIL

For ikke så lenge siden, så hadde det seg nemlig slik, at min bror hadde kjøpt en 3 pakning med det han trodde var boksere. Han fikk jo nærmest et sjokk når han i senere tid skulle prøve de nye bokserne han hadde kjøpt, da han fant ut at de faktisk var TRUSER!

Min bror var skamfull, og ville kaste eller brenne opp fandenskapen. Men, han hadde jo tross alt betalt dyre dommer for trusene. Preget av dårlig samvittighet, skam & dårlig dømmekraft, så prøvde han å prakke trusene på meg. Jeg så på både han og de, med AVSKY.

Jeg hadde heller ikke samvittighet til å kaste dem, så jeg slengte dem bare i skuffen. Der skulle de råtne i årevis, til de var oppspist av mått, slik at jeg kunne i senere tid kunne kaste dem med god samvittighet.

Men så over til poenget!

Det skjedde nemlig noe veldig rart her om dagen. I ren forvillelse, så tok jeg en av trusene (Dette var selvsagt ikke med vilje, fordi jeg hadde dårlig tid, og bare grabbet tak i noe uten å se på det) og pakket i treningsbaggen min. Etter dusjen, så merket jeg jo at noe var veldig galt. Det var en TRUSE i sekken min. Men det er jo usedvanlig lite gøy å ta på seg en svett & brukt bokser som brukte på treningen - så jeg måtte bite i det sure eplet og rett og slett ta på meg trusen.

Ja dere kan nesten gjette hva som skjedde?

Jo, den var faktisk ganske så komfortabel. Jeg tok en liten titt i speilet, flexet litt, og visst fanden: Jeg var da like sexy i truse som med bokser.. om ikke mer.. da mine lår fikk fremhevet seg mer! RAWR!!!

Jeg ble omvendt!

:duskedame::duskedame::duskedame:

Truser er både komfortable, og til tross for at jeg er en mann med truse, så er jeg SEXY! (Dette har også en uhorvelig stor gjeng med jenter kommentert i senere tid, så det er ikke noe jeg bare dikter opp).

:opplyser:

TIL ALLE MENN OG KVINNER DERE UTE: GI TRUSER EN SJANSE, DE ER BÅDE MER KOMFORTABLE, HOTTERE OG MYYYYE MER SEXY ENN DERE TROR!

:opplyser:

SNU OM PÅ BOKSERTRENDEN - KJØP TRUSE!

INVESTER PENGER PÅ TRUSE BEDRIFTER FOR MENN!

TRUSER FOR LIFE!

:kaklehone:

:tommelopp:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke truser er så ille på en pen mann, men er ikke det slik at sædkvaliteten kan bli dårligere av dem?

Gjest Huskatta
Skrevet

Jeg JUBLET den dagen eksen gikk over fra truser til boxer. Han så mye bedre ut i boxer og heldigvis mente han det selv også.

• Liker 3
Gjest Bobler
Skrevet

Det er ufattelig avtennende med menn i truse.

Hadde gubben kommet hjem med en, hadde jeg hivd den i peisen og satt fyr på den.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg kan se bulken er det like hot uannsett :D

AnonymBruker
Skrevet

jeg liker mannfolk i boksere.har en mann på truse snur jeg straks i døren.

og pluss ballene henger naturlig utenfor kroppen (av god grunn)så når han presser de dyre bare ballene opp mot kroppen blir ballene varmere og sædkvaliteten blir dårligere.

Nei til truse,ja til bokser!!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, du tok i hvert fall meg der.

Grøsste når jeg leste innlegget.

Og grøsser fortsatt.

(tross de overdimensjonerte fete hjernevask-bokstavene)

Her i gården blir det fortsatt bare bokser!! :regler:

Hmpff. Han kan jo prøve å komme hjem med noe annet... :rope::angry::kjempesinna:

Edit: uttrykte meg ikke klart nok...

Endret av Flair
AnonymBruker
Skrevet

neitakk!

Skrevet

Nei ikke snu trenden. Noen trender bør forbli slik de er.

Skrevet (endret)

Jeg har ingen grenser på hva *han* skal ha på seg underst. Det gjør han som han vil for min del. Så lenge de er hele og rimelig rene og han er fornøyd, men; grensen for det estetiske for min del, går ved hvite plagg.

De er nemlig ikke hvite så veldig lenge og resten av den historien er det attenårs-skrekk og gru-grense på, så jeg vil ikke fortelle den her. Så høflig er jeg. :nigo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Ja, denne trenden må gjerne fortsette. :fnise:

Unntaket er selvfølgelig silkeboksere. :haar:

• Liker 2
Gjest hogwash
Skrevet

...

De er nemlig ikke hvite så veldig lenge og resten av den historien er det attenårs-skrekk og gru-grense på, så jeg vil ikke fortelle den her. Så høflig er jeg. :nigo:

:sjokkert:

On-topic: Jeg går heller commando enn med truse.

Gjest Survival
Skrevet

Jeg syns truse på menn er like usexy som stringtruser på kvinner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

INGEN gutter ser bra ut i truser. Har du ikke sett alle de som går med speedo på stranden. Er de noensinne fine med det?

Akkurat... Ingen gutter er fine med truser :filer:

• Liker 1
Skrevet

Menn i truser er helt forferdelig.

Generelt synes jeg menn er penest i boksere, og damer er penest i hipster/bokser.

• Liker 1
Skrevet

MMmmm, hvite utvaskede truser :rodmer: DRØM!

HAHA... Nei, uff.. Bokser takk :)

Skrevet

Morsomt innlegg! :ler:

Skrevet

Greit nok med truser dersom de er litt brede i kantene, og ikke for høye i livet. Bare la meg slippe å se dem brukt under bukser i litt tynnere stoff. Synlig trusekant langs rumpa er turnoff! :fnise:

Sånn ellers så har det jo litt med kroppsfasong/størrelse å gjøre. Noen kvinner tar seg best ut i vanlig truse, noen i hipster, og andre i hotpants. Noen menn kler truser, noen ettersittende boxer, og andre løs og ledig boxer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...