BMUL Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Jeg leter etter konfirmasjonskjole og lurte på om noen vet bra nettsteder ? vil helst ha en kort søt kjole, lyse farger helst pudderrosa/babyrosa. Helst nettbutikk Håper dere hjelper meg
Kirby Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 ASOS.com: Rosa/lys lilla kjole Ellers kanskje Nelly?
BMUL Skrevet 4. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2012 ASOS kjolen var ikke helt min stil men tusen hjertelig takk 1
Gjest Lille-pus Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Er det kjole til deg selv eller til konfirmanten du ser etter, og er du kanskje konfirmantens mor ? Eller er det kjole til en søster eller til konfirmantens mor ? Spør fordi det fort kan være "litt" forskjell på kjolen til konfirmantens mor og på kjolen til konfirmanten
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Hm, mulig avsporing, men jeg fikk meg nesten et lite sjokk da jeg googlet konfirmasjonskjole. Alt som kommer opp er ultrakorte stroppeløse kjoler og jenter i frekke positurer. Får virkelig dagens konfirmanter LOV å kle seg sånn? Nå følte jeg meg gammel, gitt, og glad jeg ikke har noen konfirmant. 1
Gjest Surrehodet Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 OT. men jeg var med i fjor da 1500 konfirmanter fikk kursbevis. Bekledningen var varierende, med bunader, ballkjoler og ettpar horete innslag. Ja, jeg mener virkelig horete kjoler. Hvordan foreldre lar seg overtale til å la frøkena går undt med slik kjole er over min fattegrense Men hvor mye har du tenkt å bruke på kjole? Og skal den kunne brukes videre i sommer som sommerkjole? Denne feks. er søt http://www.imeldafashion.no/index.php?main_page=product_info&cPath=70&products_id=598 Men jeg har aldri brukt den nettbutiken så jeg aner ikke hvordan den er.
BMUL Skrevet 7. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2012 Lille-pus: det er konfirmasjonskjole til meg selv, altså konfirmanten
Gjest Surrehodet Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Men hva tenker du å bruke av penger til kjolen din? Og hvorfor må det være på nett?
Gjest mari kontrari Skrevet 8. april 2012 #9 Skrevet 8. april 2012 Du kan se på blant annet www.asos.com, www.dorothyperkins.com, www.mango.com, www.oasis-stores.com og zara.com. Zara, Mango og Oasis har butikker i Norge om du vil prøve, men oppgir nettbutikk siden du spør etter det. I tillegg har du jo Nelly, norsk nettbutikk. Jeg ville forøvrig valgt en kjole som ikke var superkort, det blir litt mer høtidelig og litt mindre fjortisfeststil over det. Syns disse ville være fine til en konfirmasjon, men du bør selvsagt velge utfra din smak og ikke minst hva som kler deg: ...men se gjennom alle nettbutikkene, da finner du sikkert noe som passer din smak 3
BMUL Skrevet 8. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2012 det er uansett pris, jeg vil helst ha nettbutikk fordi vi bor på en plass med veldig få butikker.
Gjest Flare Skrevet 8. april 2012 #11 Skrevet 8. april 2012 Jeg vil anbefale deg å sjekke ut Nelly.com, der har de utrolig mange fine kjoler. Du kan og trykke på farger du vil se, så det blir litt lettere å finne kjole i fargen du vil:) Lykke til!
Hottrio Skrevet 8. april 2012 #14 Skrevet 8. april 2012 Du kan se på blant annet www.asos.com, www.dorothyperkins.com, www.mango.com, www.oasis-stores.com og zara.com. Zara, Mango og Oasis har butikker i Norge om du vil prøve, men oppgir nettbutikk siden du spør etter det. I tillegg har du jo Nelly, norsk nettbutikk. Jeg ville forøvrig valgt en kjole som ikke var superkort, det blir litt mer høtidelig og litt mindre fjortisfeststil over det. Syns disse ville være fine til en konfirmasjon, men du bør selvsagt velge utfra din smak og ikke minst hva som kler deg: ...men se gjennom alle nettbutikkene, da finner du sikkert noe som passer din smak Disse er kjempefine, alle 3 synes jeg! Men jeg er ikke konfirmant altså...
Gjest Lille-pus Skrevet 10. april 2012 #15 Skrevet 10. april 2012 Jeg synes denne, fra Sand, er flott til en konfirmant jeg da Den er ung, men samtidig stilig og klassisk
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #16 Skrevet 10. april 2012 Jeg tenker at siden det ere konfirmasjon så bør kjolen helst være til knærne. Kortere kjoler kan man bruke alle andre dager. Jeg synes denne har et pent snitt: Min lenke 1
Pingting Skrevet 10. april 2012 #17 Skrevet 10. april 2012 Hm, mulig avsporing, men jeg fikk meg nesten et lite sjokk da jeg googlet konfirmasjonskjole. Alt som kommer opp er ultrakorte stroppeløse kjoler og jenter i frekke positurer. Får virkelig dagens konfirmanter LOV å kle seg sånn? Nå følte jeg meg gammel, gitt, og glad jeg ikke har noen konfirmant. Jeg vil tippe at det var hennes siste ønske å få gå i en sånn kjole, og at hun derfor fikk lov. Hun har jo tydeligvis en svært sjelden hudsykdom som gjør at hun er i ferd med å smelte. Var nok en av de siste sjansene hennes til å få pynta seg litt før hun endte opp som en litt deigete klump, det der. (jeg har ikke så mye å bidra med når det gjelder kjole TS, jeg måtte bare inn og irritere meg over folk som tydeligvis har lært seg å Photoshoppe via brevkurs. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå