Gjest Vodka Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Noen som har prøvd mineralpudder fra L.A. Minerals? er det så bra som hun der HC sier?
.lille Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Min ble shippet i dag:) kommer tilbake med kommentar når jeg har fått den!
Jade Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 (endret) Har ikke testet den og har ikke planer om det heller. Regner med at den er like "überfantastisk" og perfekt som alle andre foundations som har blitt overhypet de siste årene og som mirakuløst (når neste hype-foundation kommer) plutselig dekker kjempedårlig og sklir av etter 5 minutter, osv. Hvis "alle" fremdeles elsker den når jeg har brukt opp min Everyday Minerals-foundation (sikkert 2 år til (og som faktisk er fantastisk (på MEG vel og merke))), så skal jeg heller vurdere det. Endret 4. april 2012 av Jade 4
Silisium Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Er faktisk enig med Jade. Er leser av bloggen til HC, og synes hun er svært dyktig. Men jeg synes det er så rart å lovprise et produkt og stemple det som perfekt, for så å lovprise en nytt over der igjen som slår MH ned i støvlene (hennes ord). Da er visst ikke sistnevnte bra lenger... eller? Uansett. To dager før hun annonserte at hun hadde funnet en ny favoritt, kjøpte jeg starter kit av Mineral Hygienics. Utrolig kjipt å da lese at LA minerals er så mye bedre. Heldigvis er jeg sykt fornøyd med MH, men har ikke funnet ut hvordan sminken blir på bilder ennå da...
Jade Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 LA inneholder også solfilter som kan gi deg hvitt blitzfjes. Men kanskje den inneholder mindre av det?
Silisium Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Aner ikke, men HC påstod i allefall at hun fint kunne avbildes med blitz uten å bli hvit med LA.. men ikke godt å si, kanskje det kommer an på hvor mye man kr
Silisium Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Wops : *"hvor mye man tar på." - skriver fra mobil, så får ikke redigert nu
Jade Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Altså ikke noe negativt om HC. Foundation er forskjellig fra hud til hud. Hun må jo få lov til å like (og slutte å like) et produkt uten at alle tror at produktet er overjordisk fantastisk for alle og enhver. Hun kan jo ikke noe for at mange følger anbefalingene hennes slavisk. Jeg er også sikker på at noen nå kaster MH-foundationene sine selv om de er gode på dem, bare fordi hun ikke liker de lengre. Og det kan jo ikke HC noe for. Hun må jo nesten gå utifra at leserne kan tenke selv, finne ut hva som passer for *dem* og ta anbefalingene hennes som tips til noe de kan prøve ut. Synes forøvrig at de som selger foundations kunne sendt ut billige prøver med gratis frakt (billig, ihvertfall). Koster ikke mange kronene å sende 5-10 flate miniposer. På den måten hadde de gjerne fått med seg skeptikerne også. Og fått de som kunder videre (med vanlig porto) om produktet er så bra som de sier. Betalte 17kr for 5-6 prøveposer på EDM for en stund tilbake. Det synes jeg er helt kurrant. Da går det faktisk an å teste ut noe nytt. 3
Miah Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 ^De "få kronene" blir fort mange når en stor gruppe mennesker skal bestille prøver. Faren med å gi noe gratis eller nesten gratis er at folk bestiller uten noen som helst intensjon om å kjøpe. Tror jeg skal prøve LA minerals, men har ikke store forhåpninger. Mineral Hygienics var noe drit på huden min... savner gamle EM, bruker fortsattt en av EMs gamle bokser.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 Tror jeg skal prøve LA minerals, men har ikke store forhåpninger. Mineral Hygienics var noe drit på huden min... savner gamle EM, bruker fortsattt en av EMs gamle bokser. Forstår ikke hvorfor EM sluttet å produsere Intensive Base. Ok, noen fikk urenheter, men det var langt i fra alle! Kan umulig tro at den solgte dårlig, eller dårligere enn feks. Matte Base (er det noen som liker den i det hele tatt?). OT, men bare måtte få det ut!
Jade Skrevet 5. april 2012 #12 Skrevet 5. april 2012 (endret) ^De "få kronene" blir fort mange når en stor gruppe mennesker skal bestille prøver. Faren med å gi noe gratis eller nesten gratis er at folk bestiller uten noen som helst intensjon om å kjøpe. Ser den. Men om de sender ut uten fortjeneste. Og jeg nekter å tro at det koster 46,- å sende ut noen prøveposer. Man betaler jo 11,50 for hver prøve i tillegg. Endret 5. april 2012 av Jade
mari4ever Skrevet 5. april 2012 #13 Skrevet 5. april 2012 Jeg liker mineral foundation og makeup, men liker det ikke heller. det sitter så dårlig på min hud, desverre. selv med primer og urban decay setting spray. er forsatt på jakt etter den perfekte foundationen for min hud. jeg har i.d bare minerals ( som jeg elsker, men får nupper av den. og den sitter dårlig på min hud), tikei( veldig bra over vanlig foundation ,holder meg matt) bruker denne kun i t-sonen. ellers så bruker jeg everyday minerals på nese og i panne. den er bra der, men dekker ikke mine røde kinn. vil bare dele erfaring. muligens jeg prøver L.A minerals. jeg har gitt opp den perfekte mineral foundation jakta pga de sitter så dårlig.
Gjest Armule Skrevet 5. april 2012 #14 Skrevet 5. april 2012 Er faktisk enig med Jade. Er leser av bloggen til HC, og synes hun er svært dyktig. Men jeg synes det er så rart å lovprise et produkt og stemple det som perfekt, for så å lovprise en nytt over der igjen som slår MH ned i støvlene (hennes ord). Da er visst ikke sistnevnte bra lenger... eller? Uansett. To dager før hun annonserte at hun hadde funnet en ny favoritt, kjøpte jeg starter kit av Mineral Hygienics. Utrolig kjipt å da lese at LA minerals er så mye bedre. Heldigvis er jeg sykt fornøyd med MH, men har ikke funnet ut hvordan sminken blir på bilder ennå da... Huden endrer seg hele tiden, slik at samme produkt ikke nødvendigvis fungerer like bra over lang tid. At LAM slår MH i støvlene ifølge HC betyr jo ikke at sistnevnte ikke er bra lenger! Det betyr bare at LAM er bedre enn MH, og det må da være lov å mene? Det er jo hennes hud. Jeg har lenge vært fornøyd med Tikei sin foundation, men den dekker ikke like godt lengre og gjør huden min tørr. Derfor har jeg tenkt å sjekke ut LAM. Hadde tenkt å prøve MH, men velger LAM først siden den visstnok skal være bedre. Jeg og HC har forholdsvis lik hud, så å gå etter tipsene hennes har vist seg å fungere bra for meg.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #15 Skrevet 5. april 2012 Jeg har prøvd den, syns den er litt bedre enn everyday minerals
Banan Skrevet 5. april 2012 #16 Skrevet 5. april 2012 Jeg er veldig godt fornøyd med MH, men kommer nok til å teste ut L.A. Minerals når jeg går tom
Miah Skrevet 5. april 2012 #17 Skrevet 5. april 2012 Forstår ikke hvorfor EM sluttet å produsere Intensive Base. Ok, noen fikk urenheter, men det var langt i fra alle! Kan umulig tro at den solgte dårlig, eller dårligere enn feks. Matte Base (er det noen som liker den i det hele tatt?). OT, men bare måtte få det ut! Jeg kjøper ikke sminke fra EM lenger, overlever på det jeg har. Boksene jeg bruker nå er de brune lokkene av det gamle slaget... faktisk ganske sikker på at de er 5 år gamle snart.
Lotta1 Skrevet 6. april 2012 #18 Skrevet 6. april 2012 Noen som har prøvd mineralpudder fra L.A. Minerals? er det så bra som hun der HC sier? Jeg kjøpte derfra i forrgårs på nett og ventet i spenning. Trenger noe nytt. Finner aldri noen foundations som funker helt føler jeg. Har akneproblemer. De har ihvertall veldig god service, jeg glemte å bestille børste, og sendte en Mail om at de bare kunne legge ved en til orderen min. Fikk Mail om hva type eg likte osv, og ba de ta en de mente var god og som de ville anbefale. Så fikk jeg en kjekk Mail der de skrev at den og den ble det, hvorfor osv. Nå et pakken på vei og jeg gleder meg!
Gjest BabyBlue Skrevet 6. april 2012 #19 Skrevet 6. april 2012 Er svært fornøyd med MH, så kommer nok til å teste dette også da HC har ganske lik hud som meg på flere områder. Men tror neppe jeg bestiller før jeg er tom, har da nok kosmetikk her i huset som må brukes opp først, hehe Det at den hadde god dekkevne likte jeg spesielt godt.
Banan Skrevet 20. april 2012 #20 Skrevet 20. april 2012 Flere som har prøvd L.A. Minerals nå og kan komme med meninger? Føler ikke alle i HC sitt kommentarfelt er like begeistret som henne, så er i tvil om jeg skal bestille fra MH igjen eller om jeg skal teste ut LA..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå