AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Hallo! Jeg skal være folover i et bryllup i sommer. Jeg er på utkikk etter en lang, grønn (mintgrønn/pastell) kjole. Har tittet litt rundt på ulike nettbutikker, men synes de har dårlig utvalg. Noen som kan komme med tips til nettbutikker hvor de har fine kjoler? Vil ikke bruke over 1000 kr på kjolen. Vil helst bestille via norsk nettbutikk, men er åpen for forslag til gode, utenlandske butikker om noen har noen de VIRKELIG kan anbefale! På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 1000kr er jo hva man betaler for en kjole på bik bok... o.O Trod du vil ha problemer med å finne noe så spesifikt i en norsk butikk til den pengen
RedFox81 Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 ebay er ikke norsk, og er ikke nettbutikk sånn sett, men min favoritt, så ebay it is! Ebay er jo plass hvor man kan få tak i hvilken som helst kjole, i hvilken som helst farge og nærmest til hvilken som helst pris! 1) mint green size 10 2) top + skirt, mint green, size 10 3) mint green mermade Mer på ebay. Men jeg prøvde å søke i nettbutikker også.. ellos kjole 1 kjole 2 laredoute kjole 1 kjole 2 zara.no asos kjole 1 kjole 2 jepp, jeg kjeder meg hjemme idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå