Gå til innhold

Hofteholdere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bruker hofteholdere i ny og ne;

Jeg har prøvd en(dog av et dårlig merke) en gang, og den skled jo bare ned?

Strømpene som skulle holdes opp gjorde at hofteholderen bare skled nedover og irriterte meg noe maksimalt.

Hvordan får dere det til? Noen merker som er bedre enn andre? Og - skal det sitte skikkelig stramt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du veldig rett fasong? Mine hofteholdere sitter på midjen (eller ihvertfall over hoftebeinet) så de kommer seg ikke særlig langt ned, noen har også slik silikon? på innsiden så de holder seg fast.

Skrevet

Invester i noen ordentlige hofteholdere i en strrl som ikke er for stor er min anbefalning. Mine sitter gjerne i livet eller over hoftebeinet, og da sklir de ikke ned i hvertfall. Eller så kan du jo bare bruke stay-up strømper og droppe hele holderen.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Har nok en relativt rett fasong-ish, men har hofter og rumpe. Dog ikke stor rumpe.

Har liksom sett så mange bilder av slanke relativt rette folk i hofteholdere, så trodde ikke dramatiske former skulle være nødvendig?

Det skal sies at jeg har relativt lange ben og sliter med å finne lange nok strømper, kanskje det er det egentlige problemet? At strømpene drar den ned fordi de ikke er lange nok? :klo:

Skrevet

TS her.

Har nok en relativt rett fasong-ish, men har hofter og rumpe. Dog ikke stor rumpe.

Har liksom sett så mange bilder av slanke relativt rette folk i hofteholdere, så trodde ikke dramatiske former skulle være nødvendig?

Det skal sies at jeg har relativt lange ben og sliter med å finne lange nok strømper, kanskje det er det egentlige problemet? At strømpene drar den ned fordi de ikke er lange nok? :klo:

Jeg kjøper alltid en strrl for store strømper fordi jeg vil kunne ha dem rett under rumpa selv om jeg ikke er lengre enn 161 cm. Tror det kan være en lur løsning :jepp:

Skrevet

Jeg foretrekker hofteholdere fra whatkatiedid, god kvalitet som er ment for hverdagsbruk. Kjøp en størrelse som sitter behagelig på midjen, ikke hoften. En hofteholder vil alltid bli dratt litt ned ved bruk, men ikke mye hvis du har kjøpt rett størrelse.

AnonymBruker
Skrevet

Rett under rumpen ja.....

Jeg kjøper i str L og fortsatt er de jo bare midt på låret om jeg strekker de skikkelig.....er 1,74 høy, hvorav bena er relativt lange. De sklir jo fortsatt ned, så kanskje det finnes en butikk med ekstra lange strømper :)

Skal kikke i den butikken!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror forresten svaret for meg er en girdlette - så ut som om den satt litt bedre enn en smal hofteholder...tror det passer bedre til min kroppsform.

*bruke sparegrisen på undertøy*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...