Isiselin Skrevet 19. januar 2004 #1 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva synes dere? Fikk dere noen ide'er? Og ikke minst; hvem snappet bryllupsreisepremien rett foran nesen på oss...? Selv ble jeg litt skuffet. Det hele var litt mindre i skala enn jeg hadde forestilt meg (messen altså), showet var veldig fint. Ble veldig betatt av Lise Skjåk Bræks kjoler. Men Jon Almaas skuffet ikke. Han var morsom som alltid! Det var nå ganske koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. januar 2004 #2 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei Jeg var der sammen med svigermor som storkoste seg Jeg synes det var greit, ikke mer ikke mindre. Det var, som du sier en lavere skala enn det jeg trodde på forhånd. Det kunne vært flere utstillere i samme kategori slik at man kunne ha sammenlignet priser og utvalg. Kjolene var ok. Det kunne vært flere brudekjoler og gjerne litt mer forskjellige enn de som var der. Men av de de viste frem fikk jeg konstatert at den kjolen jeg har kjøpt ikke står tilbake for "2004-trenden". Og, jeg vant heller ingen av premiene Ønska meg det gavekortet på fotografering, og svigermor var vel ett nr. unna å vinne gavekortet på reisen. Ellers ble det fryktelig trangt så det hadde ikke gjort noe om de hadde brukt mere plass. Men det positive er at jeg fant bryllupskak vår :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei Jeg var der sammen med svigermor som storkoste seg Ja, jeg visste at du skulle sammen med din svigermor så hver gang jeg så noen sammen med en litt eldre dame tenkte jeg; "Kanskje det der er ibe??? Eller det der? Eller hun???" Hehe! Det kunne vært flere utstillere i samme kategori slik at man kunne ha sammenlignet priser og utvalg. Ja. Det tenkte jeg også på... Og, jeg vant heller ingen av premiene Ønska meg det gavekortet på fotografering, og svigermor var vel ett nr. unna å vinne gavekortet på reisen. Det var min kjære også. Da Jon Almaas sa: "Vinnernummeret slutter på 11" bare hoppet vi begge på stolene våre, men så ble det ikke 0 først! Håpløst atte!! Men det positive er at jeg fant bryllupskak vår :D Hvilken av dem var det? Syntes den sjokoladekaken var sååå pen! Og den lilla med broene... *sukk...drømme...gledeseg!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. januar 2004 #4 Del Skrevet 19. januar 2004 Så du fant meg ikke? Det var den som ikke hadde fått navn ennå. Den hadde flerfarget marsipan (lukket valnøtt) og var i 3 etasjer, med minicalla i hvit marsipan til pynt og med sølvkantebånd til pynt. Den sto vel på det bordet du så først når du kom inn der, litt bak på skrå bak den kaka med broene. Skjønner du hvilken jeg mener? Det bakeriet synes jeg også var kjempebillig i forhold til andre jeg har sjekket ut. Den med broene var jo "bærre lækker" :D Og jeg tenkte å undersøke den sjokoladekaka om det er mulig å få bestille en av etasjene som en vanlig kake. Sjokoladedrøm het den, og min kjære elsker sjokoladekake Synd dere ikke fikk den premien altså, det hadde virkelig vært artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå