AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Jeg har et gull-telefonnummer, i hvertfall nesten. Tenker på å selge det, men hva kan jeg få for det? Er det lett å få solgt? Har jo sett annonser for gullnummer på finn. Nummeret er jo i bruk av meg nå, men er det mulig å fjerne infoen om meg fra det, om dere skjønner? liksom nullstille nummeret.
Anglofil Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 (endret) Ja, det er fullt mulig. Når du har solgt nummeret ringer du operatøren og sier i fra om at den og den personen skal overta nummeret. Nummeret blir da overdratt til personen som har kjøpt det. Personen som har kjøpt nummeret må da samtykke til dette og gi sitt samtykke til operatøren. Mvh Yvonne Endret 5. april 2012 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Jeg prøvde å selge et gullnummer på finn.no men fikk beskjed om at de ikke drev med det lenger eller noe sånt? Dette er ca et år siden.. Noen forslag til hvor man ellers kan selge det?
Gjest Eline4 Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Okei, føler meg dum nå men.. Hva er et gullnummer egentlig?
Gjest miss89 Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 999333 er et gullnummer.. et som er VELDIG enkelt huske...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Ser folk tror de skal bli rike på sine nesten gullnummere. Hvem pokker betaler 300.000,- for et telefonnummer? gullnummersalg.no gullnummer.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå