Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Tidligere har jeg brukt ID bare minerals uten SPF.

Bestilte på nett og fikke en med SPF. Syntes fargen ser litt andeledes ut igjenom boksen, men kan være det bare ser slik ut. Har ikke åpnet den.

Er det forskjell på fargen på pudderet på den med og den uten SPF 15? Bruker medium beige.

Videoannonse
Annonse
Gjest linsina
Skrevet

Tidligere har jeg brukt ID bare minerals uten SPF.

Bestilte på nett og fikke en med SPF. Syntes fargen ser litt andeledes ut igjenom boksen, men kan være det bare ser slik ut. Har ikke åpnet den.

Er det forskjell på fargen på pudderet på den med og den uten SPF 15? Bruker medium beige.

tviler ;)

Gjest Bobler
Skrevet

tviler ;)

Okei, blir så stresset. Fargen er perfekt til meg, og hadde vært kriiiise om fargen var feil :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Viktig å huske på at solfaktoren i makeup IKKE er tilstrekkelig i det heeele tatt!

MVH Hudpleieren

Skrevet

Solfaktor må vel påføres flere ganger daglig. Så om en foundation har SPF eller ikke, så må man vel uansett kline solkrem oppå utover dagen uansett?

AnonymBruker
Skrevet

Man bør påføre solfaktor ca hver 4 time hvis man er i sola, enda oftere hvis man ligger å "steker seg" .

Gjest Bobler
Skrevet

Bruker så og si ikke pudder når det er strålende sol, og aldri i varme land. Så om det er solfaktor eller ikke bryr jeg meg ikke noe om. Var bare stresset for fargen jeg :)

Gjest Bobler
Skrevet

Har ikke åpnet den enda! Påske vettu, har såvidt vært ute av huset :ler:

Skal si ifra når jeg har det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...