AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Hva slags jakke bruker dere når temperaturen er sånn midtimellom, og vinterjakken blir altfor varm å gå i, men en genser eller tynn sommerjakke ikke varmer nok? Jeg har pleid å bruke skinnjakke, men jeg er så lei av skinnjakker, har lyst på noe annet. Hva bruker dere?
Soleklart Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 (endret) Vår? Vi har ikke sånt her jeg bor. Vi har kun tre årstider. Vil anta fleecejakke går bra. Endret 4. april 2012 av Soleklart
Betty2 Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Kåpe, den er litt tykk i stoffet, men er ikke super varm, evt en soft shell jakke, med en litt tykk genser/cardigan under (mann kan alltids hive av seg cardigan/genseren) Fleece er også en god jakke på denne årstiden.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 En enkel softshell jakke (trenger ikke å se ut som en allværsjakke), eller en kåpe i middels tykkelse.
Gjest Bobler Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Bruker en litt tykk kåpe, eller skinnjakka mi.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Vår? Vi har ikke sånt her jeg bor. Vi har kun fire årstider. Vil anta fleecejakke går bra. Da lurer jeg på hva deres fjerde årstid er. :gjeiper:
Gjest Søgni Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Jeg bruker ofte varme skjerf o.l. de dagene det er kaldere, i stedet for å kle på meg veldig varme ytterklær. For alt jeg vet kan det være varmere noen timer senere. Det varierer jo ikke kun fra dag til dag, men også nærmest fra time til time. Her iallefall.
Soleklart Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Da lurer jeg på hva deres fjerde årstid er. :gjeiper: *trykke på redigeringsknappen*
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 Jeg har en lettere kåpe som ikke fungerer ved minusgrader. Bruker skjerf på morgenen siden det da er rundt null grader hos meg. Alternativet er en veldig tynn boblejakke jeg kjøpte på Cubus en gang. Vår og sommerjakker utgår for øyeblikket.
Gjest badeand1 Skrevet 4. april 2012 #13 Skrevet 4. april 2012 Sånn..turjakke? Ikke regnjakke, men. Noe sånt men tynnere. http://www.ellos.no/d/Ytterplagg-Jakker/hkk/_/N-1z141rwZ1z140joZ1z141od?Nr=318874
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #17 Skrevet 4. april 2012 Hva annet dersom man ser bort fra skalljakke og fritidstøy?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #19 Skrevet 4. april 2012 Kanskje en olajakke funker? Er jo ikke mye varme i det. Problemet er vel at det er veldig kaldt på morgenen og av og til stiger gradene veldig høyt.
Gjest IngvildSF Skrevet 4. april 2012 #20 Skrevet 4. april 2012 Jeg bruker enten en trenchcoat fra Jane Norman, eller teknisk jakke fra Bergans. Med skjerf (/buff til fritid) er man godt rustet når det er litt kaldt om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå