Lisa-Marie Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Hei! Jeg tok permanent for 2mnd siden og jeg har brukt volum sjampo og fukt balsam fra shu uemura til nå. Men nå er de tomme og vil vil heller ha produkter for krøller da volum sjampoen tørket ut håret mitt. Og nå trenger jeg ikke volum takket være permanenten Noen som har noen anbefalinger? Kikket på Joico sin krølle sjampo og balsam, Kérastase sin og MOP sine. Men synes det er så vanskelig å velge da alle lover "gull og grønne skoger"! Jeg sliter med litt tørre tupper og fet hodebunn + at håret mitt er litt frizzy/fly-away. Ønsker skinnede definerte krøller hvis det er mulig?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Hei! Jeg tok permanent for 2mnd siden og jeg har brukt volum sjampo og fukt balsam fra shu uemura til nå. Men nå er de tomme og vil vil heller ha produkter for krøller da volum sjampoen tørket ut håret mitt. Og nå trenger jeg ikke volum takket være permanenten Noen som har noen anbefalinger? Kikket på Joico sin krølle sjampo og balsam, Kérastase sin og MOP sine. Men synes det er så vanskelig å velge da alle lover "gull og grønne skoger"! Jeg sliter med litt tørre tupper og fet hodebunn + at håret mitt er litt frizzy/fly-away. Ønsker skinnede definerte krøller hvis det er mulig? Denne er perfekt til krøller! Håret mitt elsker!!!
La Papesse Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 (endret) Denne er perfekt til krøller! Håret mitt elsker!!! Den er til naturlig krøllet hår. Ts har "kjemiske" krøller, og da trenger hun proteiner. IKKE fuktighet som naturlige krøller trenger. Mitt favoritt merke er Kerastase. Den grønne serien, Resistance serien, er veldig god. Både den for tynt og fint hår, volumactive, og den for normalt hår. Som god nr 2 kommer K-PAC fra Joico. Den er også helt gull Begge disse seriene er oppbyggende for håret, alså proteiner, noe håret ditt trenger siden du har en kjemisk "skade" Derfor håret ditt virker ekstra "tørt og tråt" er fordi du har brukt en ren volum shampo. Den inneholder somregel magnesium, og det tørker litt ut håret, spesielt når man har gjort en behandling i håret, enten farge eller struktuomforming/pemanent Dette er ihvertfall mine favoritter.. Men så lenge du bruker et proteinbasert produkt, blir nok håret ditt bedre igjen:) Lykke til Edit: Leste nå at du sliter med fet hodebunn. Avslutt med kaldt vann når du vasker håret. Det kalde vannet får porene i hodebunnen til å trekke seg sammen, slik at det tar lengre tid for talget å komme igjennom Endret 4. april 2012 av La Papesse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå