Ejlis Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Hei Jeg har kjøpt meg to nye hyller fra ellos, disse: http://www.ellos.no/d/Hjem-Mobler-Hyllerogoppbevaring-Hyller/_/N-1z141vpZ1z141od?Nr=234279. I svart. Men lurte på om det kanskje er finest i hvitt? De fargene jeg har nå er caffe latte på veggene, hvite lister, svarte skinnstoler ved der hyllene skal være, men de skal etter hvert byttes ut i en sannlynligvis grå sofa med sjeselong. Ellers har jeg en hvit kiste i samme hjørne. Over tvn er det en svart hylle men den er jo veldig lett å bytte ut hvis jeg finner ut at jeg skal bytte hyllene i hvitt. Har tidligere gått for litt mørk stil med smijern svarte kraftige ting. Men skal prøve å gå mer over til en "landlig" stil. Litt shabby men uten så mye blomster Så noen som har forslag? Gjerne legg med linker til blogger, hvis det er lov? som har den stilen som tema, så jeg får litt inspirasjon :-)
Ejlis Skrevet 4. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2012 Hmm..er det ikke bare å kopiere å lime inn? Prøvde i øvelseforumet og da gikk det iallfall så jeg prøver på nytt: http://www.ellos.no/d/Hjem-Mobler-Hyllerogoppbevaring-Hyller/_/N-1z141vpZ1z141od?Nr=234279 Så håper jeg den virker bedre nå :-)
SusanneGullet Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Personlig synes jeg hvit er så mye penere enn svart/mørke ting. Har selv en mere avslappet og grå/hvit stil her hjemme. Men som du beskriver hvordan du vil ha det, så ville jeg gått for hvit Gå på NIB Der er det haugehvis med interiørblogger
Møffi Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Der ufunka den ja!! Det er jo en typisk hvit hylle, er ikke sååå inn i den typen stil du beskriver, så kan ikke hjelpe deg med linker, men nib er et fint utgangspunkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå