Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt meg to nye hyller fra ellos, disse: http://www.ellos.no/d/Hjem-Mobler-Hyllerogoppbevaring-Hyller/_/N-1z141vpZ1z141od?Nr=234279. I svart. Men lurte på om det kanskje er finest i hvitt? De fargene jeg har nå er caffe latte på veggene, hvite lister, svarte skinnstoler ved der hyllene skal være, men de skal etter hvert byttes ut i en sannlynligvis grå sofa med sjeselong. Ellers har jeg en hvit kiste i samme hjørne. Over tvn er det en svart hylle men den er jo veldig lett å bytte ut hvis jeg finner ut at jeg skal bytte hyllene i hvitt. Har tidligere gått for litt mørk stil med smijern svarte kraftige ting. Men skal prøve å gå mer over til en "landlig" stil. Litt shabby men uten så mye blomster :P

Så noen som har forslag? Gjerne legg med linker til blogger, hvis det er lov? som har den stilen som tema, så jeg får litt inspirasjon :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke linken din til og virke jeg...

Skrevet

Ikke jeg heller.

Skrevet

Personlig synes jeg hvit er så mye penere enn svart/mørke ting. Har selv en mere avslappet og grå/hvit stil her hjemme.

Men som du beskriver hvordan du vil ha det, så ville jeg gått for hvit :)

Gå på NIB Der er det haugehvis med interiørblogger :)

Skrevet

Der ufunka den ja!! Det er jo en typisk hvit hylle, er ikke sååå inn i den typen stil du beskriver, så kan ikke hjelpe deg med linker, men nib er et fint utgangspunkt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...