Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor generøs må en mann være for ikke å bli regnet som gjerrig? Hva gjør dere hvis dere oppfatter menn som gjerrige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som venn: Ikke nødvendigvis så mye..

Som date: Tilby gjerne å betale for noe, så kan hun tilby å betale for noe annet senere, forhåpentligvis.

Som kjæreste: Kjøpe noen gaver uten grunn, for eksempel blomster, vin, smykke ol.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes min kjæreste er litt gjerrig :)

Han spanderer ytterst sjeldent, og da strekker han seg til en brus eller noe sånnt :D

Men jeg gidder ikke å bruke energi å analysere dette for jeg har faktisk bedre inntekt enn han og liker heller ikke å bli underholdt :)

jeg spanderer heller ikke mye på han, en øl i ny og ne...

jeg har brukt til dels mye penger i forhold tidligere og enkelte ganger gikk ut på mye tap.

så jeg sluttet med tullet.

hilsen kvinne på 30 :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En som er gjerrig er en som vegrer seg for å bruke penger på ting han egentlig har god råd til.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Som venn: Ikke nødvendigvis så mye..

Som date: Tilby gjerne å betale for noe, så kan hun tilby å betale for noe annet senere, forhåpentligvis.

Som kjæreste: Kjøpe noen gaver uten grunn, for eksempel blomster, vin, smykke ol.

Mannelige venner skal også spandere mener du? Er det fordi de ikke spanderer at de er venner?

Kjøper du også gaver uten grunn?

• Liker 2
Gjest Rastl0s
Skrevet

Det JEG synes er patetisk er at så mange klager på hvor gjerrige menn er som ikke kaster penger etter dama, mens dama forventer å få og få uten å gi noe særlig tilbake annet enn å "gidde" å ligge med mannen. Lest så mange tråder om dette der det kommer fram...

Enkelt å kalle menn gjerrige, men er dere ikke gjerrige selv når dere aldri betaler for mat siden menn skal gjøre det og forventer at han skal ta dere med på shopping når dere vil?

Om man sier noe imot dette i det hele tatt blir man stemplet som gjerrig...

Ikke at dette gjelder alle damer, men ganske mange. Har hørt av jenter også at hvis HAN ikke betaler for maten så blir det ikke noe neste gang. Noe så dumt?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En gjerrig mann er en som ikke kjøper alt jeg peker på! Jeg forventer at mannen kjøper bil, diamantsmykker, roser hver dag og alt av sminke!

Hvis han ikke gjør det sier jeg bare "fuck deg lissom. Jeg trenger maintenance."

• Liker 1
Skrevet

Mannelige venner skal også spandere mener du? Er det fordi de ikke spanderer at de er venner?

Kjøper du også gaver uten grunn?

Nei, mon tro hvordan du klarte å tolke det. Jeg spanderer litt på alle vennene mine, og de spanderer ofte tilbake også. Avhenger helt av vennskapsforholdet..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man inviterer ut på middag/date bør den som inviterer betale iallefall.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg trenger maintenance.

Feil; du trenger å lære oppdragelse og høflighet. :nei: Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Skrevet

Hvis man inviterer ut på middag/date bør den som inviterer betale iallefall.

Uavhengig av om det er mann eller dame som inviterer, så synes jeg, hvis forholdene ligger til rette (dvs ikke fattig student dagen før stipendet kommer), at det er hyggelig å tilby seg å betale. Selv betaler jeg alltid for meg på første date, men synes det er en fin gest

AnonymBruker
Skrevet

Uavhengig av om det er mann eller dame som inviterer, så synes jeg, hvis forholdene ligger til rette (dvs ikke fattig student dagen før stipendet kommer), at det er hyggelig å tilby seg å betale. Selv betaler jeg alltid for meg på første date, men synes det er en fin gest

Ja, men en skikkelig gentleman/dame ville ikke tatt imot tilbudet om at daten betalte halve regningen, når det var han/hun som inviterte. Mener jeg. Folk er forskjellig :)

• Liker 2
Skrevet

Ja, men en skikkelig gentleman/dame ville ikke tatt imot tilbudet om at daten betalte halve regningen, når det var han/hun som inviterte. Mener jeg. Folk er forskjellig :)

...Som var akkurat det jeg skrev ;)

Skrevet

...Som var akkurat det jeg skrev ;)

Haha, beklager. Ser jeg leste feil ;)

Gjest Grønnblomst
Skrevet (endret)

En som er gjerrig er en som vegrer seg for å bruke penger på ting han egentlig har god råd til.

Enig. Det gjelder både menn og kvinner, men det er også forskjell på å være gjerrig, og å være sparsommelig. :)

Endret av Grønnblomst
  • Liker 2
Gjest Grønnblomst
Skrevet

En gjerrig mann er en som ikke kjøper alt jeg peker på! Jeg forventer at mannen kjøper bil, diamantsmykker, roser hver dag og alt av sminke!

Hvis han ikke gjør det sier jeg bare "fuck deg lissom. Jeg trenger maintenance."

Håper dette innlegget var et trolle innlegg. Hvis du virkelig mener dette seriøst, uskyld meg, men da synes jeg du er ganske teit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på det å være nøysom og det å være gjerrig? Jeg liker ikke å sløse penger, men jeg ser ikke på meg selv som gjerrig fordet.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg syns en mann er gjerrig dersom han tjener shitloads og likevel ikke gidder å pusse opp en leilighet han bor i som ikke er pusset opp siden 1970. Går ikke ut over noen andre, for all del, men han er da livende redd for å bruke penger som han uten problem kan bruke. Et eksempel

• Liker 2
Gjest Chloè
Skrevet

Det verste er vel de som har mer enn nok av penger, men himmler med øynene om de "må" spandere kino/middag. Hadde en eks som tjente ganske så godt, men mente kino var å kaste bort penger , det er jo såå dyrt. Så,hvis du ikke vil bruke et par hundrelapper i mnd på kino/middager er du gjerrig. Æsj, blir kvalm av sånne bare jeg skriver dette

AnonymBruker
Skrevet

Håper dette innlegget var et trolle innlegg. Hvis du virkelig mener dette seriøst, uskyld meg, men da synes jeg du er ganske teit.

Jeg troller aldeles ikke; jeg er dønn seriøs.

Her om dagen så jeg en aldeles nydelig bil jeg forelsket meg i; den hadde god plass, noe som er tvingende nødvendig når vi skal på shopping, og lakken var til å dø for. :hjerte: .

Den kostet naturligvis litt, men min mann har sagt seg villig til å ta ekstrajobber for å finansiere den.

Den gamle var moden for utskiftning uansett; lakken var bare såå 2011.

Selvfølgelig er jeg verdt det; jeg godtar da ikke hva som helst heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...