Jasmin. Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Jeg har skrevet søknad om dispensasjon fra matematikkfaget, jeg vet ikke om søknaden er riktig skrevet og hva den mangler, er det noen her inne som vil ta en titt og kanskje rette på den og gi forslag på hva jeg bør skrive bedre?? Den er ikke en side engang, så det er ikke mye Saken er at jeg får ikke fagbrev fordi jeg mangler mattefaget, men etter utredning fra pptjenesten fikk jeg "diagnosen" matematikkvansker.. Det eneste jeg trenger nå er en god søknad, sån at jeg kan få fagbrevet selvom jeg ikke har stått matte.
Porcelain Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Har du tatt matte og strøket eller ikke tatt faget? Dersom du har tatt faget og strøket kan du få fagbrev, man kan få fagbrev med 1 på vitnemålet..
Porcelain Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Har du tatt matte og strøket eller ikke tatt faget? Dersom du har tatt faget og strøket kan du få fagbrev, man kan få fagbrev med 1 på vitnemålet..
Jasmin. Skrevet 4. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2012 Tok den å strøk, men nå fikk jeg begrunnelse på hvorfor jeg ikke kan bestå. det som er at jeg må sende den inn for å få autorisasjon/fagbrev.. har nå bare kompetansebevis siden matte faget mangler... Men ønsker sånn å få vitnemål, ikke kompetansebevis og bare jobbe med det jeg liker uten stress..
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Må søknaden inneholde så veldig mye da? Dette skal PPT kunne hjelpe deg med, evt. en skolerådgiver. Jeg ser for meg noe ala " jeg søker herved dispensasjon for *fag* pga kalkuleksi/matematikkvansker. Vedlagt ligger dokumentasjon fra PPT."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå