Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har en dårlig dag og føler deg som en dass på godt norsk. Hva gjør du da for å føle deg bedre?

Jeg har en slik dag, føler at jeg ser helt grusom ut, jeg kan ikke skjønne hva min mann ser i meg og har mest lyst til å tre en søplesekk over hodet.

Så nå har jeg vært på badet i over 1 time, shavet legger ++++, tatt ansiktsmaske, hårkur, peeling og en god lang dusj.

Føler meg litt mer fresh og litt penere.. mmen er ikke helt på topp alikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nøyer meg med en runde med postordre på nett, men sender ikke nødvendigvis bestillingen.

Ikke alltid i alle fall. :nigo:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

begynte å kose med han forrige når jeg følte meg fæl. hjalp veldig hehehe.

nå som jeg ikke har kjæreste, trener jeg først, så gjør jeg omtrent som deg, for så å sminke meg. deretter drar jeg til venner for å finne på noe. da forsvinner tankene også

Endret av Nuppdupp
Gjest kittycat
Skrevet

ahh, sånn skikkelig treatment hjelper alltid! hvis jeg hadde badekar ville jeg brukt det flittig. Jeg pleier å vaske håret og la både shampoen, kuren og balsamen virke lenge og la det lufftørke for å så ta i et bra serum. da føler eg meg fresh. selv om eg er sminkefri og kvisene stikker frem er det greit å tenke at de ikke blir verre siden jeg er sminkefri. Kanskje jeg vasker litt hus mens kuren virker eller tar på musikk og synger eller snakker i tlf med en venninne eller tar en røyk eller baker noe godt.

Skrevet (endret)

-

Endret av Evighet
  • Liker 1
Skrevet

Tekopp, boblebad, skrubb, tlys, god musikk, koseklær. Gode kremer, øve på å sette opp håret nydelig, fikse neiler... Lger håndlagede kort,

lytter til lydbøkene mine ... Tuner ut mitt eget eller andres støy...

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på. Om jeg virkelig har en crappy dag blir jeg liggende i senga og stirre i taket, eventuelt få litt trøst av elsklingen min. Om det bare er en helt "normal-føle-seg-dass" dag, så hiver jeg meg i dusjen, tar hårkur, barberer leggene og smører meg inn med herlig body lotion. Da føler man seg plutselig litt bedre. :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Trener og spiser sunt. Sminker meg kanskje litt og tar på meg noen komfortable men samtidig pene klær.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å høre på trist musikk, fra youtube eller spotify, og sitter alene og bare tenker. Jeg ser også på inspirerende tekster og bilder, gjerne fra weheartit.com. Hvis du virkelig er nede, så er det jeg synes hjelper mest, men som kanskje høres dummest ut, å ligge i fosterstilling i f.eks. en seng, helt alene, gjerne gråte litt og høre på musikk, men bare ligge der og tenke. Funker også og sitte i et hjørne på et rom.

En annen mulighet som jeg liker veldig godt, er å kjøre bil på kvelden. Jeg synes det er veldig avslappende å kjøre bil med rolig musikk i bakgrunnen, og kjøre alene på en øde vei og tenke.

Alle er nydelige, og det er du og.

:)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Googler frem morsomme lolpicz av katter... får meg alltid i bedre humør. Også tapper jeg i badekaret, har ipoden på ved siden av, tenner lys og tar i hårkur.

Gjest kittycat
Skrevet

Googler frem morsomme lolpicz av katter... får meg alltid i bedre humør. Også tapper jeg i badekaret, har ipoden på ved siden av, tenner lys og tar i hårkur.

samme her, får ikke nok av crazy katter eller dyr generelt. jeg blir helt lykkelig når jeg er med hunder f eks, blir også glad av å bare se de gå ute <3 de er såå nydelige!!

Skrevet (endret)

Uansett hvor jævlig jeg føler meg så hjelper det alltid å drikke ca en halv liter vann, ta på seg treningstøy, fiske frem ipod og ta seg en lang og god tur. Eller en kjapp joggis for den saks skyld.. Bli svett og god for å så ta seg en deilig dusj og freshe seg opp...

Dette fikser alltid humøret mitt drastisk. Jeg har en tung periode i livet mitt og jeg må si at dette har funket bra! Kan bare være tiltak å komme seg ut av dørene. Men når det er gjort så kjenner man en befrielse. :jepp:

Og nei jeg har ikke god kondis.. Men det kommmer etterhvert.

Kondis = bedre selvfølese/ selvtillit. :danse:

Endret av Imsdal!
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...