AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Ektepar 5 barn i alderen 2-13 Stor schæfer kjøper rekkehus med 2 soverom Rekkehuset er plassert midt inni et borettslag med rekkehus på alle kanter Forlanger og griner seg til å lage tilbygg på huset, for de har så dårlig plass Utvider platning og utvider veranda Alle naboer må vike unna for storfamilien som tar all plass. hva foregår inni hue på denne typen folk? er det bare jeg som ser at de burde kjøpt enten enebolig eller rekkehus med 4-5 soverom, (ja det er mye av akkurat det ledig rundomkring her) det koster da å utvide alt de skal. Hvordan skal vi naboer som bare er 2 eller 3 i husholdningen ha det rundt dette spetakkelet. hva tenker dere? å nei det hjelper ikke å si noe til dem, det er helt tett i de ørene.
Ryvre Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Jeg ser ikke problemet. De har søkt om å få utvide, det fikk de tydeligvis lov til. De utvider platting og veranda, så lenge det er lov så ser jeg ikke problemet med det heller. Naboer må vike unna fordi de tar stor plass? Tar de av deres plass da eller? Bygger seg over på deres eiendom? Bruker deres veranda? Så lenge de holder seg på sin eiendom så må det da vel være greit? Hva med å være hyggelig og bli kjent med dem istedenfor å lage seg et irritasjonsmoment og dårlig stemning i nabolaget? Og jeg syns da at mindre familer kan lage mer bråk enn store familier. 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 andre naboer selger og flytter pga. dette, og besøkende spør hva er dette for en oppførsel, og nei ingen har lagt seg oppi hva de driver med, men de gjør ingenting for å innrette seg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 høres ut som en typisk selvutnevnt nabolags-dronning.som aldri gjør feil å klager på hvordan alle andre oppfører seg. som nevnt over her så har dem søkt og fått lov.get over it! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå