Gå til innhold

Post i påsken...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

for 1 uke siden, bestilte jeg noe til bilen min. det sto det tok 1-3 dager og jeg ventet og ventet, så ringte jeg igår for og høre om hva som hadde skjedd da jeg ikke hadde fått noe mail eller noe..

han sa de ikke hadde den fargen jeg hadde bestilt, men de hadde den samme delen i en annen farge? herlighet.. hvorfor ikke bare sende ivei den andre da?

så da ba jeg han om det, pakken er nå i trondheim, og jeg bor i stjørdal, 3 mil unna.

Er det idetheletatt NOE mulighet for at jeg får pakken i påsken? eller er alt helt STOPP?

ikke på påskeaften engang?

står lite med info på posten.no

denne delen er noe jeg trenger! ;( haff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

altså jeg trenger delen nå!!

Skrevet (endret)

altså jeg trenger delen nå!!

Å sitte på KG og skrike hjelper ?

Ingen her kan hjelpe deg ,det blir jo bare tipping.

Endret av Kårky
Gjest Eline4
Skrevet

Posten tar vel ferie idag. Ihvertfall min eks samboer, som er postbud. Om det gjelder alle det vet jeg ikke, men jeg tror det.

Skrevet

Det kommer post på påskeaften, men det er brevene som har prioritet. Altså vil pakkeposten kun dukke opp dersom det er kapasitet på sorteringsterminalen. Så nei, ingen kan vite om den dukker opp, har du flaks så har post i butikk hos deg ettermiddagslevering slik at du får den i dag, men det er bare gjetting. Ingen kan garantere noe som helst, og det vil ikke posten kunne gjøre dersom du kontakter dem heller.

AnonymBruker
Skrevet

Posten stenger klokka 13.00 her i Trondheim, og åpner ikke før på tirsdag, tror jeg. Venter også en pakke, en pc som jeg egentlig ikke vil klare uten, men det kan de ikke gjøre noe med. Er pent nødt til å vente til tirsdag.

Og Kårky, det hjelper ikke at du svarer spydig, da syns jeg ikke du trenger å svare i det hele tatt. TS har lov til å lure på dette uten at noen skal svare spydig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer post på påskeaften, men det er brevene som har prioritet. Altså vil pakkeposten kun dukke opp dersom det er kapasitet på sorteringsterminalen. Så nei, ingen kan vite om den dukker opp, har du flaks så har post i butikk hos deg ettermiddagslevering slik at du får den i dag, men det er bare gjetting. Ingen kan garantere noe som helst, og det vil ikke posten kunne gjøre dersom du kontakter dem heller.

Var innom posten og fikk beskjed om at de har stengt på lørdagen, så TS får nok ikke pakken før etter påske. Pakken min er i Trondheim og jeg bor i Trondheim, men de får ikke inn pakken min på postkontoret før på tirsdag.

Skrevet

svaret mitt var ikke spydig,men ærlig.

AnonymBruker
Skrevet

svaret mitt var ikke spydig,men ærlig.

ærlig? med hva da, at ingen kan hjelpe TS her? Det kan du vel strengt tatt ikke vite. TS fikk mange behjelpelige svar her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...